Is er nog behoefte aan een forum als dit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    Is er nog behoefte aan een forum als dit?

    Beste forumgebruiker,

    Waarschijnlijk heb je, net als mij, gemerkt dat het forum de laatste jaren niet echt actief meer is. In 2014 is er al eens een topic gestart "Wat moet er veranderen aan het NHSF"
    In het topic zijn verschillende ideeën aangedragen, maar helaas is dit verder niet opgepakt.

    Ik heb contact gezocht met de Forummanager en deze is bereid waar nodig en binnen de mogelijkheden aanpassingen te doen, mits er onder de forumgebruikers
    bereidheid is om hier aan mee te werken.

    Daarom heb ik een poll toegevoegd om te onderzoeken of er nog behoefte is aan dit forum.
    Vaste stok | Match | Feeder
  • Mosselman
    Een wat oudere jongere
    • 13-01-2009
    • 259
    • Haren

    #2
    Ik hoop dat het forum blijft bestaan. Er zijn nu eenmaal altijd mensen die erg actief zijn en mensen die wel veel lezen maar minder actief zijn.
    Daar moet je misschien mee leren leven. De pogingen om meer leden op te porren is altijd goed. Het aanbod van info kan tegenwoordig op verschillende manieren tot ons komen, misschien is dit ook een reden. Verder juich ik elk initiatief toe...
    Groeten Harry

    Reageer

    • vislood
      Sportvisser
      • 18-03-2003
      • 717
      • Grubbenvorst

      #3
      'sWinters is er natuurlijk niet zo veel te beleven en een echte schrijver ben ik niet. Ik heb wel wat meer vrije tijd nu, dus ik kan wel eens reageren.
      Groetjes Ruud

      Reageer

      • Emiel12
        Newbie
        • 28-07-2010
        • 18
        • ..........

        #4
        Goedemorgen,

        Weet niet of jullie ook facebook hebben,maar daar zijn ook meerdere groepen over hengelsport die wel actief zijn,misschien daar in die groepen misschien is reclame maken....
        De groepen zijn bv ( witvissers wedstrijden ) (max vissen alround) (witvissers forum) ( tincahunters ,is ene speciaal zeelt forum) en zo zijn er ook wel wel groepen over roofvissen....

        Ook het Belgische forum is actief ( witvissers.be)

        Ben zelf ook niet zo actief,maar lees wel heel veel op dit forum....

        Het enige minpunt is als je een foto wil plaatsen,ik krijg dat maar niet fatsoenlijk voor elkaar...

        Groet

        Reageer

        • garry
          Frequent aanwezig
          • 21-10-2013
          • 103
          • alphen ad rijn

          #5
          Dit forum moet blijven, het zit vol met goede info .
          Wat betreft facebook, 95% van de groepen is zo uitgekauwd en zo het zelfde, de ene foto naar de andere en meestal met minimale info.
          Er zijn wel groepen die meer diepe info hebben maar op de rest ben je gauw uitgekeken .

          Op dit forum is de informatie waarde vele malen hoger, en daarom moet dit forum blijven, dat is mijn mening.

          Reageer

          • Emiel12
            Newbie
            • 28-07-2010
            • 18
            • ..........

            #6
            Mee eens Garry,dit forum moet blijven....!!
            Bomvol informatie....

            Reageer

            • Master
              Voerboer
              • 26-02-2007
              • 1148
              • Zoetermeer

              #7
              Er zijn NU 56 lezers op dit forum. Dat is toch niet niks. Is het wat om de verplichting tot registreren te laten vervallen? Dan kan iedereen bij de afgesloten topics zoals voer enz. Registreren is vaker een drempel dan dat je denkt.
              Theo de Kreij.
              www.natuurzorg.eu

              Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

              Reageer

              • Henso
                Met enige kennis...
                • 14-12-2002
                • 490
                • Hoogezand

                #8
                Moi,
                Inderdaad het forum is niet meer wat het geweest is.
                Het zelfde geldt trouwens ook voor de forumdag, het is nog steeds een prachtig gebeuren maar het trekt ook niet zoveel
                mensen meer.
                Ik was vanmorgen op een vlooienmarkt, 5-6- jaar geleden 2 veilinghallen vol spullen nu slecht een halve hal bezet.
                Kortoom de mensen hebben steeds meer vrije tijd maar besteden het anders.
                Maar ik vind wel dat het forum moet blijven, ik lees wel vaak de stukjes maar ik reageer haast nooit., ik zal toch eens proberen om dit te veranderen.
                Prettig weekend allemaal.

                Groetjes Henk


                KANJER KAMPIOEN 2013
                2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

                Reageer

                • Harpie
                  Specimen Hunter
                  • 13-02-2003
                  • 1009
                  • Emmen

                  #9
                  Er is geen activiteit op dit forum, ik kom hier zelf ook gemiddeld maar 1 keertje in de 2 maand even kijken.
                  Wat voorstellen betreft, dat is volgens mij geen drempel.
                  Kijk op het Belgisch Witvisforum, daar moet men zich ook voorstellen.
                  Gemiddeld vier nieuwe geregistreerde gebruikers per dag.(nadat men zich heeft voorgesteld)
                  Gemiddeld 450 geregistreerde bezoekers per dag, en dan komen de gasten er nog overheen.
                  Gr,
                  Harpie
                  Aangepast door Harpie; 14-01-2017, 22:17.
                  https://www.prestonfishing.nl/

                  Reageer

                  • Rolla
                    Allroundvisser
                    • 03-05-2009
                    • 2325
                    • Ter Apel

                    #10
                    Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik niemand iets verwijt, maar dat er weinig activiteit is op dit forum is, komt doordat er de afgelopen jaren
                    niets aan het forum gedaan is. Dit forum stamt nog uit de tijd dat de smartphone en tablet nog niet ingeburgerd was. Tegenwoordig ligt
                    dat anders en zal dit forum ook geschikt moeten zijn voor gebruik op smartphone en tablet.

                    Het Belgisch witvisforum is een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Het is een actief forum en er wordt actief gemodereerd, zodat je er
                    ook geen dubbele topics vindt. Zoek je bijv. info over Shimano vaste hengels, dan is er een topic waar alles in gepost wordt. Op dit forum
                    kan het maar zo zijn dan er iemand een topic opent om aankoopadvies te vragen over een bepaalde Shimano vaste stok, dat het goed mogelijk
                    is dat bijv. een maand geleden iemand anders dezelfde vraag heeft gesteld.

                    Een vraag op een forum stellen is heel gemakkelijk, maar ik ben van mening dat iemand ook zelf wel enige moeite mag doen om het antwoord
                    te vinden.

                    Mijn intentie is om dit forum nieuw leven in te blazen, maar ik ben afhankelijk van de forummanager. Deze heeft aangegeven bereid te zijn, waar nodig en
                    binnen de mogelijkheden aanpassingen te doen, mits er onder de forumgebruikers bereidheid is om hier aan mee te werken.

                    Ik heb inmiddels Gerrit Bakker en ironny bereid gevonden om het modereren (weer) op te pakken. Nu zijn 2 moderators niet voldoende en daarom
                    zoek ik nog 4 personen die willen modereren, zodat we uiteindelijk een groepje van 6 moderators hebben. Op het moment dat het groepje moderators
                    gevormd is kunnen we gezamenlijk een plan van aanpak maken.

                    Mocht iemand interesse hebben om te modereren stuur dan even een privébericht.
                    Vaste stok | Match | Feeder

                    Reageer

                    • Jackie
                      Jackie
                      • 09-01-2009
                      • 29
                      • Nossegem

                      #11
                      Rolla,
                      Mooi dat je inspanningen doet om dit forum terug wat nieuw leven in te blazen.
                      Zal zelf ook proberen om wat meer te posten.
                      Wat betreft je opmerking betreffende beschikbaarheid via tablet/smartphone, ik gebruik altijd men tablet (iPad) en werkt prima.
                      Groetjes,
                      Jackie

                      Reageer

                      • garry
                        Frequent aanwezig
                        • 21-10-2013
                        • 103
                        • alphen ad rijn

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
                        Er is geen activiteit op dit forum, ik kom hier zelf ook gemiddeld maar 1 keertje in de 2 maand even kijken.
                        Wat voorstellen betreft, dat is volgens mij geen drempel.
                        Kijk op het Belgisch Witvisforum, daar moet men zich ook voorstellen.
                        Gemiddeld vier nieuwe geregistreerde gebruikers per dag.(nadat men zich heeft voorgesteld)
                        Gemiddeld 450 geregistreerde bezoekers per dag, en dan komen de gasten er nog overheen.
                        Gr,
                        Harpie
                        Er is bijna iedere dag wel iets op het forum , maar als je eens in de 2 maanden komt kijken, dan zie je toch meerdere reacties lijkt mij ?
                        Mooi Rolla !

                        Reageer

                        • Elsenburg
                          Frequent aanwezig
                          • 24-01-2016
                          • 154
                          • Duindorp Den Haag

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Master
                          Er zijn NU 56 lezers op dit forum. Dat is toch niet niks.
                          Die vlieger gaat helaas niet op, dit zijn namelijk voor 90% bots die het forum afzoeken.

                          Overigens lopen alle fora langzaam terug, deze dalende trend is wereldwijd al jaren gaande en zijn al duizenden topics over hoe dit zou kunnen komen ... Facebook ... instagram ... enz.

                          Aan mij zal het niet liggen, ik heb vorig jaar zoveel vangstverslagen en foto's hier op het forum gepost dat ik mij wel eens schaamde ...

                          Forum mag/moet wat mij betreft blijven.

                          Marco

                          Reageer

                          • garry
                            Frequent aanwezig
                            • 21-10-2013
                            • 103
                            • alphen ad rijn

                            #14
                            Je hoeft je nergens voor te schamen hoor ! , het zijn mooie verslagen ik zou graag meer verslagen zien , ook van andere lezers.
                            Hier zit meestal ook een hoop info bij.

                            Reageer

                            • The Frisian Viking
                              NHSF Erelid
                              • 27-06-2006
                              • 5439
                              • Feânwalden

                              #15
                              Dit forum moet zeker blijven
                              Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                              ik knibbelje foar gjin ien

                              The Frisian Viking

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎