Ik vang steeds geen karper zelfs geen brasem (help).

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Racer
    Newbie
    • 25-07-2017
    • 11
    • Den Haag

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Rolla
    Heren,

    De TS heeft geeft aan dat hij met boillies en pop-ups vist. Dan is de bledknoop niet van toepassing, maar de knotless knot, zoals ik al eerder aangaf.

    <<< Uitleg knot less knot >>>

    Belangrijk is wel dat je voldoende wikkelingen om de haaksteel legt, zodat je daar je hair mee kunt fixeren.
    Hoi, een andere visser heeft vandaag deze voor me gemaakt. Is deze goed?IMG_1018.jpg

    Reageer

    • Rolla
      Allroundvisser
      • 03-05-2009
      • 2325
      • Ter Apel

      #17
      Deze onderlijn lijkt netjes afgewerkt. Volgens mij moet het hier wel mee gaan lukken.....
      Vaste stok | Match | Feeder

      Reageer

      • Racer
        Newbie
        • 25-07-2017
        • 11
        • Den Haag

        #18
        Aha bedankt

        Reageer

        • pattjjee
          Newbie
          • 24-07-2017
          • 1
          • ossendrecht

          #19
          Op facebook kwam ik via vai de MagicCatch dobber tegen. Dat is schijnbaar een nieuwe dobber die daarnaast ook een fish finder is, en ze hebben een nieuwe technologie waarmee je via een app je haak op de zelfde diepte kan leggen als de vis die je wilt vangen. Heb een kleine research gedaan naar de dobber, de dobber werkt met een wifi signaal die informatie stuurt naar de app op je telefoon. Via de app kan je dan zien hoeveel vissen er zwemmen, van welke grootte en welke soort (vraag me af of dit ook echt werkt). Ze zijn pas net begonnen en zijn een campagne begonnen op indiegogo (een soort kickstarter). Mijn vraag is wat jullie van de dobber vinden? De dobber kan misschien ook wel een oplossing voor Racer.

          MagicCatch is the world&#8217;s first hi-tech combined fish-finder float, with auto hook level system. | Check out 'Magic Catch Auto Hook Leveling Fishfinder Float' on Indiegogo.

          Reageer

          • Racer
            Newbie
            • 25-07-2017
            • 11
            • Den Haag

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door pattjjee
            Op facebook kwam ik via vai de MagicCatch dobber tegen. Dat is schijnbaar een nieuwe dobber die daarnaast ook een fish finder is, en ze hebben een nieuwe technologie waarmee je via een app je haak op de zelfde diepte kan leggen als de vis die je wilt vangen. Heb een kleine research gedaan naar de dobber, de dobber werkt met een wifi signaal die informatie stuurt naar de app op je telefoon. Via de app kan je dan zien hoeveel vissen er zwemmen, van welke grootte en welke soort (vraag me af of dit ook echt werkt). Ze zijn pas net begonnen en zijn een campagne begonnen op indiegogo (een soort kickstarter). Mijn vraag is wat jullie van de dobber vinden? De dobber kan misschien ook wel een oplossing voor Racer.

            https://www.indiegogo.com/projects/m...finder-float#/
            Hoi Pat, het klinkt te gek ik vis inderdaad ook met de dobber en daar wil ik onder andere ook brasem en karper mee vangen maar dat lukt niet. Dus als je me daar ook mee wil helpen zal het te gek zijn. En bedankt voor je reactie.
            Groet Racer

            Reageer

            • zwaarlood
              Newbie
              • 04-11-2017
              • 2
              • Zevenhuizen

              #21
              Hoi Racer wat is dat gele ding?

              Ik zou dat als eerste er vanaf halen ...daar schrikken die karpers van.


              Probeer gewoon is een keer freelining in die vijver dus zonder lood. Dus alleen haak met aas of een stuk plat lood.

              Ik heb dit nog nooit gezien wat jij aan je lijn heb. Zal wel nieuw zijn ?

              Reageer

              • Racer
                Newbie
                • 25-07-2017
                • 11
                • Den Haag

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door zwaarlood
                Hoi Racer wat is dat gele ding?

                Ik zou dat als eerste er vanaf halen ...daar schrikken die karpers van.


                Probeer gewoon is een keer freelining in die vijver dus zonder lood. Dus alleen haak met aas of een stuk plat lood.

                Ik heb dit nog nooit gezien wat jij aan je lijn heb. Zal wel nieuw zijn ?
                Dat is een elastiekje. Ik denk dat je dat bedoelt Hihi.
                Groetjes racer

                Reageer

                • Henso
                  Met enige kennis...
                  • 14-12-2002
                  • 490
                  • Hoogezand

                  #23
                  Moi,

                  Ik heb vanmorgen mijn karperstokken opgeruimd.
                  Voor dit jaar heb ik er genoeg van, heb goed gevangen en mag dus niet klagen. ( 71 karpers waarvan 23 met de vaste stok)
                  Ik weet wel dat er bij mij in de buurt nog best karper te vangen is, maar ach ik ga nu eerst nog een poosje met de vaste stok vissen.
                  Karper vissen blijft toch een leuke sport.

                  Groetjes Henk


                  KANJER KAMPIOEN 2013
                  2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎