Zammataro light feeder im12 3.77

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shfeeder
    no vaste stok no cry
    • 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

    Zammataro light feeder im12 3.77

    Ik ben in het bezit van een zammataro light feeder im12 3.77 65 grams werpgewicht en ik vindt dit een topper om mee te vissen.1probleem ik wil er nog 1 aanschaffen maar de hengelvstamt uit 2012 dus zijn er niet meer zoveel van.ik heb op het internet gezocht maar kon slechts 1 winkel vinden .na een te lefoon gesprek kwam ik erachter dat deze al verkocht was.is er iemand die toevallig nog een winkel waar deze feeder licht want ik vindt het een super hengel en zou graag in het bezit komen van dezelfde feeder .
  • shfeeder
    no vaste stok no cry
    • 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

    #2
    Hoe zijn de im8 magma pro feeders van zammataro balzer.werpen deze stokken goed .prijs technisch zijn ze zeer aantrekkelijk .ben geïnteresseerd in de 365 60 grams uitvoering.

    Reageer

    • Master
      Voerboer
      • 26-02-2007
      • 1148
      • Zoetermeer

      #3
      Bel voor die light feeder eens naar M&N in Klazinaveen. Zij zijn de verdeler van Zammataro en Balzer. Tel: 0591-311989
      Goede kans dat zij dat weten, of wellicht weten ze een winkel in Duitsland waar je hem kan bestellen.
      Theo de Kreij.
      www.natuurzorg.eu

      Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

      Reageer

      • kees20
        Newbie
        • 21-08-2011
        • 16
        • Tiel

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door shfeeder
        Hoe zijn de im8 magma pro feeders van zammataro balzer.werpen deze stokken goed .prijs technisch zijn ze zeer aantrekkelijk .ben geïnteresseerd in de 365 60 grams uitvoering.

        Volgens mij bij Hertog Hengelsport Veenendaal in de aanbieding

        Reageer

        • shfeeder
          no vaste stok no cry
          • 03-09-2008
          • 378
          • alphen aan den rijn

          #5
          Ik hem m&m gebeld maar die wou hem niet bestellen omdat ik een particuliere ben dus heb ik bij hertog hengelsport de blazer im8 magna pro feeder feeder gekocht in 3.65 lengte en ik ben er zeer tevreden mee .deze light feeder heeft een een hele mooie parabolische actie en buigt dus goed door.presies wat ik zocht voor op de amstel/oude Rijn.zeker geen miskoop

          Reageer

          • shfeeder
            no vaste stok no cry
            • 03-09-2008
            • 378
            • alphen aan den rijn

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door shfeeder
            Ik hem m&m gebeld maar die wou hem niet bestellen omdat ik een particuliere ben dus heb ik bij hertog hengelsport de blazer im8 magna pro feeder feeder gekocht in 3.65 lengte en ik ben er zeer tevreden mee .deze light feeder heeft een een hele mooie parabolische actie en buigt dus goed door.presies wat ik zocht voor op de amstel/oude Rijn.zeker geen miskoop
            Gisteren heb ik menieuwste hengel en ja dat was de magna goede 3.65 60cw.aller eerst is het mooie hengel.de hengel lichtgewicht en extreem parabolisch dit heb ik uitgedokterd bij mij op de gang molentje eronder en maar de lekker zwiepen.maar er is maarc1 eigenlijke test en dat heb ik gedaan zondag in uithoorn aan de zeilderplas.dit is een meer wat niet dieperword als 2 meter.het visbestand op die plas is karpern dan brasem.giebel en zeelt .nadat ik me had opgesteld ben ik mijn nieuwe aanwinst aan het goeien prachtige snelle actie en heel goede werpvatbaar heid je knalt een 40 grams speed korf e
            Gemakkelijk 60 70 meter ver .toen ging ik eigenlijk pas vissen.heb 2 uur op teken van leven gekregen en uit het niets dan toch vis brasem en een dikke de hengel houd zich goed maar het leukste was toch wel dat tie echt super parabolis is met deze hengel haal je er nog een karper eruit had in totaal 5 platte ik denk dat ik nog zo'n hengel gaat kopen echt een lust op het oog om te zien.en het Duitse stempel zit erop Duitse degelijkheid het bestaat nog steerds
            Aangepast door shfeeder; 06-11-2017, 07:23.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎