Vissen met de vaste stok achter karper in Frankrijk/Nederland

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bouvryx
    Newbie
    • 11-04-2018
    • 1
    • Oostende

    Vissen met de vaste stok achter karper in Frankrijk/Nederland

    Goede avond allemaal!

    Ikzelf en drie vrienden zijn van plan om van 28 april tot en met 1 mei te gaan vissen achter karper met de vaste stok, in ofwel Frankrijk ofwel Nederland.
    Na lang zoeken heb ik mezelf aangemeld op dit forum omdat ik het niet makkelijk vond een vijver/rivier of dergelijke te vinden waar dit wordt aangeraden.
    Karpervijvers genoeg maar ik heb het gevoel dat het allemaal om grote karpers gaat die dan te vangen zijn met de normale hengel en niet met een vaste stok.

    Kan iemand mij een aantal goede locaties doorgeven waar met de vaste stok vissen achter karper een aanrader is? Graag niet te ver naar het zuiden in Frankrijk of naar het noorden in Nederland. Zelf woon ik in België te Oostende.
    We zijn van plan een huisje te huren dus een vijver dicht bij een vakantiepark is een pluspunt. Een vijver in een vakantiepark zou uiteraard ideaal zijn.

    Zelf hebben we hier ervaring in in België maar dit is de eerste keer dat we naar het buitenland zouden gaan.

    Alvast bedankt voor jullie reactie!
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Misschien is park Emslandermeer in Vlagtwedde en optie? Wil het op het park niet kun je altijd nog het naast gelegen kanaal proberen.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎