Vismaat Utrecht gezocht. Ik regel vervoer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Marco B
    Newbie
    • 03-08-2018
    • 1
    • Utrecht

    Vismaat Utrecht gezocht. Ik regel vervoer

    Beste mede visfanaten,

    Ik ben Marco Boekema, 23 jaar en woon sinds kort in Utrecht.

    Vroeger heb ik hele weken zitten vissen als kleine jongen. Vanaf mijn 16e zijn de hengels in de kast gegaan en zijn er ook niet meer uit gekomen. Nu op mijn 23e, na mijn studie en nu ik een vaste baan heb heb ik alles uit de kast gehaald en ben ik langzaam aan weer begonnen.

    Ik ga vaak op mijn vrije dag, woensdag of zondag, rondrijden om mooie stekken te vinden en te vissen. Ik heb naar mijn idee prima spullen en vang geregeld wat. Heb volgensmij drie keer dezelfde snoek gevangen op dezelfde plek. Ga ook vaak met mijn winkle pickers vissen, vang vaak wat maar niks groots. Wel een paar mooie voorns en ruisvoorns maar ben eigenlijk op zoek naar barbeel, winde of kopvoorn.

    Ik ben op zoek naar iemand die met me mee wil om me andere leuke stekken te laten zien en die zijn kennis wil delen. Ik zou het ook erg leuk vinden een keer mee te gaan op een boot op een rivier. Belly boaten lijkt me ook erg vet alleen heb zelf dus geen boot of belly boat.

    Ik heb zelf een aantal spinner hengels van licht tot middel zwaar en een aantal winkle pickers. Heb ook veel kunstaas etc.

    Hoor graag of ik een keer met iemand mee kan met een beetje ervaring en/of iemand die zijn boot wil delen. Ik heb een auto en betaal voor de brandstofkosten. Ook andere bijkomende kosten wil ik prima delen.

    Groetjes Marco
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎