Mooie plek om op karpers te vissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • leetcoder
    Newbie
    • 02-10-2018
    • 2
    • NIJMEGEN

    Mooie plek om op karpers te vissen

    Beste vissers,

    Afgelopen zaterdag ben ik gaan kijken bij twee maten die op karper aan het vissen waren. Ik ben zelf niet verder gekomen dan een forelvisvijver, dus nog vrij onwetend over hoe of wat. We zijn tot de conclusie gekomen dat we in het voorjaar (maart, april of mei) met z'n 3en een (lang) weekend willen gaan vissen op karpers. We willen graag een huisje huren aan het water zonder directe buren o.i.d. waar genoeg te vangen valt. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie tips. Alles is welkom! Ik wil het liefst niet meer dan 4 uurtjes rijden, dus Nederland, Duitsland, België en evt. Noord-Frankrijk is mogelijk.

    Overige tips/tricks zijn ook welkom!
  • tim geerts
    Frequent aanwezig
    • 03-07-2014
    • 105
    • oosterhout

    #2
    Commerciële vijver?
    En moet het met huisje of vind je camperen ook geen probleem

    Reageer

    • Rolla
      Allroundvisser
      • 03-05-2009
      • 2325
      • Ter Apel

      #3
      Als je geen ervaring hebt met het statisch karpervissen, dan zou ik er niet zomaar aan beginnen. Beter is om eerst in NL met je maten te gaan vissen.
      Als het je dan bevalt kun je altijd nog materiaal aan gaan schaffen. Ik neem aan dat je nog materiaal hebt.

      Ik weet uit ervaring dat een karperset niet goedkoop is en het zou zonde zijn als je zoveel geld uitgeeft en vervolgens beland de set op marktplaats.
      Vaste stok | Match | Feeder

      Reageer

      • leetcoder
        Newbie
        • 02-10-2018
        • 2
        • NIJMEGEN

        #4
        Het liefst met een huisje en een commerciele vijver is prima!

        Reageer

        • Henso
          Met enige kennis...
          • 14-12-2002
          • 490
          • Hoogezand

          #5
          Goede middag leedcoder,

          Het Timmerholt in Elp is een mooi vakantie park, er is een visvijver met een goed vis bestand.
          Wil het daar niet bijten dan ligt voor het park het Oranjekanaal, waar ook meer dan voldoende karper zwemt.
          Let wel het Oranjekanaal is een echt nacht water, ik heb er zelf jaren lang gevist.
          Als je een caravan of een tent hebt kun je ook op de camping naast het Timmerholt kamperen, dit is een stuk goedkoper.

          Groetjes Henk


          KANJER KAMPIOEN 2013
          2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

          Reageer

          • Oscarkarper
            Newbie
            • 30-08-2019
            • 2
            • Dordrecht

            #6
            Timmerholt is inderdaad een prachtig water let wel goed op welk huisje je kiest

            karper karper webshop

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎