Plu-flex paraplu steun

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shfeeder
    no vaste stok no cry
    • 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

    Plu-flex paraplu steun

    Ik keek net ff naar nieuwe paraplu steun en toen kwam ik op de site van plu-flex.heeft iemand ervaring met deze paraplu steun en kan hij tegen een stootje of is het helemaal niet bvddownload.jpeglogo-plu-fiks-kl.jpgimages.jpeg
  • shfeeder
    no vaste stok no cry
    • 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

    #2
    Ik heb de plu fiks bestelt en voor 65 euro gekocht.ik heb hem gisteren binnen gekregen en ziet er erg degelijk en robuust uit.
    Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd maar ik weet zeker dat dit geen miskoop is.
    Op de site staat ook een indrukwekkend filmpje over hoe je de plu fiks kunt op stellen ed. kijk op www.plu-fiks.com

    Reageer

    • Rolla
      Allroundvisser
      • 03-05-2009
      • 2325
      • Ter Apel

      #3
      Ik heb geen ervaring met paraplusteunen, maar wens je er veel veel plezier mee.

      Ik heb het idee dat een paraplu altijd in de weg zit. Bijv. als je je vaste stok naar achteren wilt steken of wilt werpen met de match-/feederhengel.
      Vaste stok | Match | Feeder

      Reageer

      • shfeeder
        no vaste stok no cry
        • 03-09-2008
        • 378
        • alphen aan den rijn

        #4
        Ik vond ook dat een paraplu altijd in de weg stond en dat het lastig was met werpen maar na een paar keer tot op me onderbroek nat geregend te zijn ben ik op zoek gegaan naar een paraplu steun en ik kwam op de plu fiks site terecht waar een filmpje opstond hoe deze steun te gebruiken was en ik was meteen verkocht.je kunt je paraplu er zo mee afsteunen dat je er geen last van hebt20181118_191240.jpg 20181118_191247.jpg

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎