Sensas Black Arrow feederhengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bronco
    Newbie
    • 25-06-2009
    • 23
    • Almere

    Sensas Black Arrow feederhengel

    Heeft iemand ervaring met de Senas Black Arrow feeder hengels? Ik zit te denken aan de aanschaf van de 11 voets uit de 500 serie. Ben op zoek naar een 11-12 voets met een werpgewicht tot een gram of 40-50 en die Senas lijkt mij wel wat. Of zijn er voor die prijs (€ 140) 'betere' feeders te krijgen?
  • Hoeksche Waard
    Newbie
    • 09-04-2019
    • 24
    • 's-Gravendeel

    #2
    Ik heb onlangs de matrix xc feeder gekocht (4m 80gr) en ik vindt het een geweldige hengel. Beter dan mijn preston Dutch master. (Mooie actie en mooi afgewerkt)

    Ik heb de langste/zwaarste uitvoering van deze serie. Die van 3.60m / 60gr heb ik niet mee gevist maar wel in mijn handen gehad. Voelde ook goed aan.

    De prijs is ietsjes hoger maar ik zou die hengel zeker even bekijken als ik jou was.

    Reageer

    • Bronco
      Newbie
      • 25-06-2009
      • 23
      • Almere

      #3
      Ga ik zeker doen. Bedankt!

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2325
        • Ter Apel

        #4
        Ik gebruik zelf al een jaar of 4 een Super Ultegra AX 11ft / 60 gram. Ik gebruik de hengel op de kanalen voor de korte afstanden, maar ik vis er ook
        mee op de vijver met methodfeeders. Het is een fijne hengel met een prima actie, heb er zelfs al een karper van 70 cm op gedrild....

        Enig minpuntje is de hoes waar in de hengel geleverd is. Hier kun je je hengel opgetuigd in vervoeren, maar ik vond hem aan de dunne kant, dat ik
        twijfels had of het wel genoeg bescherming bood. Ik heb deze dan ook een vervangen door de Super Ultegra double rod sleeve, een hardcase foudraal
        voor 2 opgetuigde hengels.

        Echter heeft dat minpuntje er mij niet van weerhouden om vorig jaar de 12 ft / 90 grammer er bij aan te schaffen.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        • Bronco
          Newbie
          • 25-06-2009
          • 23
          • Almere

          #5
          Klinkt goed, Rolla. Bedankt!

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎