Probleem met oversteek hengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ronaldinjooo
    Newbie
    • 03-09-2019
    • 13
    • Groningen

    Probleem met oversteek hengel

    Goedemorgen, onlangs een oversteek hengel met telescopisch uiteinde gekocht. Alleen nu wil het probleem dat het telescopisch gedeelte vast zit in de hengel. Echt ín de hengel. Hjj schuift er niet uit. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Kun je wellicht een foto plaatsen, zodat het iets duidelijker wordt?

    Ik neem aan dat hij klemt in deel 3?
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • ronaldinjooo
      Newbie
      • 03-09-2019
      • 13
      • Groningen

      #3
      Het is al opgelost! Nee hij klemde gewoon echt bij het topgedeelte. Dus het laatste stuk van de hengel zat in het 2e gedeelte vast. Maar met een hele dunne penseelkwast kon ik via de andere kant het topgedeelte aandrukken waardoor hij eruit floepte. Waarschijnlijk hebben een paar leuke mensen in de winkel waar ik hem gekocht heb, de hengel uit elkaar gehad, en de hengel verkeerd om weer in elkaar geschoven ofzo.

      Reageer

      • ronaldinjooo
        Newbie
        • 03-09-2019
        • 13
        • Groningen

        #4
        En dan nog een probleem... Komt waarschijnlijk allemaal heel dom over, maar het is eigenlijk mijn eerste hengel (oversteek) in jaaaaaaren. Dus ben er helemaal uit. Maar ik heb verschillende vistuigjes gekocht, en overal staat beschreven dat die compleet geleverd zijn. Inclusief dobber, haak, toprubbertje enzo. Maar, ik heb ook geen enkele vistuigje een toprubber zitten? Moet ik die los aanschaffen?

        Reageer

        • Master
          Voerboer
          • 26-02-2007
          • 1148
          • Zoetermeer

          #5
          Klopt ronaldinjoo. Die hebben verschillende maten voor verschillende diktes. Vandaar dat die niet standaard op een tuigje zitten.
          Theo de Kreij.
          www.natuurzorg.eu

          Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎