Wat zit er in jullie tacklebag bij mobiel snoekbaarzen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jack1985
    Newbie
    • 17-06-2018
    • 1
    • 2470

    Wat zit er in jullie tacklebag bij mobiel snoekbaarzen?

    Dag allen,

    Telkens ik met hengel en shads de glasogen achterna vanaf de oever ga wijzig ik wel in uitrusting.
    De ene keer een grote rugzak met een kluwen aan shads, loodkoppen, dropshot onderlijnen etc... de andere keer een kleine tas met net wat minder.

    Ik heb echter nog geen setup gevonden waarvan ik echt tevreden was - dus dacht ik: "laat ik het maar eens aan collega vissers vragen"!

    Zijn jullie shads trouwens met hun loodkoppen getrouwd, of haal je de stad er af telkens je wisselt?

    Groeten
    J
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Als allrounder heb jarenlang een schoudertas gehad waar 2 tackleboxen (formaat 3600) in pasten.
    Een lange onthaaktang en kniptang pasten er maar amper bij in en dan moest ik ook nog een tacklebox er uit laten.



    Deze tas heb ik vervangen door een Yasei boatbag van Shimano. Het hoofdvak heb ik gevuld met Plano 3600 boxen
    en daarnaast heb ik er nog een koker met snoekbaarspennen en snoekdobbers in zitten. In de zijvakken zitten
    rigbins met doodaastakels en in het voorvak mijn visdocumenten en een paar verpakkingen met shads. Op de achterzijde
    zit een mesh vak, welke voorzien is van een ritssluiting. Eventueel zou ik daar ook nog verpakking shads, onderderlijnen of
    iets dergelijks kunnen bewaren.

    Hoewel deze tas een stuk groter is dan een schoudertas, vindt ik hem nog vrij compact en past alles wat ik bij het roofvissen
    nodig ben er in. Wil ik hem over mijn schouder dragen, tijdens het struinend vissen, dan laat ik het geen ik niet nodig ben er uit.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • snoeker69
      Newbie
      • 09-05-2020
      • 2
      • Leuven

      #3
      De "forreletjes" uit deze set doen wonderen voor mij

      https://partner.bol.com/click/click?...oofvissen%20Pl...

      Reageer

      • milan
        Newbie
        • 24-06-2020
        • 3
        • gouda

        #4
        een visdag begint altijd met bedenken waar ik ga vissen, ga ik op diep of op ondiep troebel of helder. daar stem ik mijn kunstaas of af en ik prop alles in een aasdoos. daarna zoek ik nog wat extra onderlijnen en spinstokken en het benodigde gereedschap(onthaaktangen en een kniptang) en dan stop ik alles in een rugtas. ga dan op pad met een of twee hengels (een spinhengel 5/15 en een reelhengel 10/30) dan dan lekker vissen!!
        Aangepast door milan; 24-06-2020, 20:25.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎