Kunstaas van de Decathlon

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rozeman
    Newbie
    • 17-07-2020
    • 11
    • Purmerend

    Kunstaas van de Decathlon

    Hallo,

    Na een jaartje statisch vissen op voorn, ben ik begonnen met roofvissen.
    Na veel lezen en videos kijken, heb ik bin de Decathlon pluggen, soft bait en spinners gekocht.

    Nu zag ik net een video echter dat goedkope bait vaak niet werkt. Weet iemand hoe het met het materiaal van de Decathlon zit?
    Net even een uurtje in de ringvaart geprobeerd, maar niks gevangen helaas.
  • tim geerts
    Frequent aanwezig
    • 03-07-2014
    • 105
    • oosterhout

    #2
    Het is vooral veel, vaak gaan vissen en zoeken. Hoe duur je kunstaas ook is, als die vis geen zin heeft of niet aanwezig is bijt die niet

    Reageer

    • Rozeman
      Newbie
      • 17-07-2020
      • 11
      • Purmerend

      #3
      Ik heb onderstaande soft baits gekocht.
      Op de verpakking staat 5 gram. Ze zinken ook naar de bodem als ik ze er in gooi.
      Nu hoor ik echter van een verkoper dat ik er wel degelijk nog een loodje aan moet doen. Maar zo ja, waar moet deze dan gemonteerd worden? Ik heb hem nu met een clipje op een onderlijn zitten.

      Al onze shads en softbaits voor het roofvissen bestel je online bij Decathlon.nl! ✓Meer dan 3000 hengelsportartikelen ✓365 dagen gratis retourneren ✓Goede prijs-kwaliteit verhouding

      Reageer

      • tim geerts
        Frequent aanwezig
        • 03-07-2014
        • 105
        • oosterhout

        #4
        Deze zijn direct te vissen zonder aanvullend lood, tenzij je ze dieper wil laten lopen(bij slepen vanaf de boot) of sneller wilt af laten zinken bij werpend vissen.
        Er zijn speciale clip on loodkopjes te krijgen voor als je dat wilt.

        Maar in den beginsel kan je ze zo uit de verpakking vissen.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎