Shimano symetre 12.50 mtr vaste stok.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Cor van Gool
    Newbie
    • 15-12-2021
    • 7
    • Bladel

    Shimano symetre 12.50 mtr vaste stok.

    hoi allemaal, weet iemand iets van een vaste stok Shimano Symetre 12.50 mtr? Ik vermoed dat deze zo'n 20 jaar geleden uitgekomen is.. alvast bedankt
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Ik ken de hengel niet, maar wat wil je er precies van weten?
    Als het op reservedelen aankomt, die zijn niet meer te krijgen en ondertussen is Shimano ook gestopt met vaste stokken.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Cor van Gool
      Newbie
      • 15-12-2021
      • 7
      • Bladel

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rolla
      Ik ken de hengel niet, maar wat wil je er precies van weten?
      Als het op reservedelen aankomt, die zijn niet meer te krijgen en ondertussen is Shimano ook gestopt met vaste stokken.
      alles afgezocht maar niks te vinden over deze stok. Wellicht nooit in Nederland verkocht denk ik dan?

      Reageer

      • La Taupe
        Newbie
        • 08-12-2021
        • 10
        • Gent

        #4
        op Facebook bestaat er een groep genaamd "2dehands visgerief". eens je je aanvraag tot lidmaatschap hebt gelanceerd, en de beheerders van de groep dit hebben aanvaard (gebeurt quasi automatisch), kun je wellicht de vraag stellen "GEZOCHT" !

        Reageer

        • Bert Kamp
          Frequent aanwezig
          • 08-09-2017
          • 158
          • Almelo

          #5
          Cor, was vanmorgen even bij de grootste verdeler van Shimano vaste stokken en die kan zich niet herinneren ooit een symetre vaste stok verkocht te hebben.

          Rolla, dezelfde shimano vaste stokken verdeler wist mij te vertellen dat Shimano helemaal niet met vaste stokken stopt.
          De naam verandert wel, het wordt een x serie waarbij het nr de kwaliteit aangeeft.

          Reageer

          • Rolla
            Allroundvisser
            • 03-05-2009
            • 2325
            • Ter Apel

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Bert Kamp
            Cor, was vanmorgen even bij de grootste verdeler van Shimano vaste stokken en die kan zich niet herinneren ooit een symetre vaste stok verkocht te hebben.

            Rolla, dezelfde shimano vaste stokken verdeler wist mij te vertellen dat Shimano helemaal niet met vaste stokken stopt.
            De naam verandert wel, het wordt een x serie waarbij het nr de kwaliteit aangeeft.
            Die grootste verdeler wist mij destijds te vertellen dat de vaste stokken bij Shimano alleen nog per 10 stuks gaan. Ze staan sinds 2019 ook al niet meer in de catalogus.

            Ben benieuwd wat voor hengels dat gaan zijn die X-serie. Zodra ze daar in het mooiste oosten liggen, toch maar eens weer een ritje er aan wagen. Ben er dit jaar toch nog niet geweest....
            Vaste stok | Match | Feeder

            Reageer

            • Cor van Gool
              Newbie
              • 15-12-2021
              • 7
              • Bladel

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door La Taupe
              op Facebook bestaat er een groep genaamd "2dehands visgerief". eens je je aanvraag tot lidmaatschap hebt gelanceerd, en de beheerders van de groep dit hebben aanvaard (gebeurt quasi automatisch), kun je wellicht de vraag stellen "GEZOCHT" !
              super bedankt voor jouw reactie.. ga daar een kijkje nemen! 👍

              Reageer

              • Cor van Gool
                Newbie
                • 15-12-2021
                • 7
                • Bladel

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Bert Kamp
                Cor, was vanmorgen even bij de grootste verdeler van Shimano vaste stokken en die kan zich niet herinneren ooit een symetre vaste stok verkocht te hebbe


                Rolla, dezelfde shimano vaste stokken verdeler wist mij te vertellen dat Shimano helemaal niet met vaste stokken stopt.
                De naam verandert wel, het wordt een x serie waarbij het nr de kwaliteit aangeeft.
                enorm bedankt Bert voor je reactie... denk ook niet dat deze hengel ooit in Nederland is uitgekomen!

                Reageer

                • Bert Kamp
                  Frequent aanwezig
                  • 08-09-2017
                  • 158
                  • Almelo

                  #9
                  "Die grootste verdeler wist mij destijds te vertellen dat de vaste stokken bij Shimano alleen nog per 10 stuks gaan"
                  Daar zit het misverstand, elke Shimano vaste stok is nog leverbaar op bestelling, je moet er dan wel een stuk of wat bestellen.
                  Shimano zelf maakt ze niet meer zelf

                  Reageer

                  • Rolla
                    Allroundvisser
                    • 03-05-2009
                    • 2325
                    • Ter Apel

                    #10
                    Shimano maakt ze dus niet zelf meer en levert enkel nog vaste stokken op bestelling. Dan vraag ik mij wel af hoe het zit met de levering van reservedelen.
                    Moet ik daar voor bij de winkelier zijn, die de vaste stok verkocht heeft, of blijft Shimano daar verantwoordelijk voor?

                    Ik heb ooit, onder garantie, een breuk gehad in een deel van een Exage CX en die werd door die grootste verdeler opgestuurd naar Shimano en ik kreeg direct een nieuw deel mee.
                    Dat is de service die je verwacht.
                    Vaste stok | Match | Feeder

                    Reageer

                    • Bert Kamp
                      Frequent aanwezig
                      • 08-09-2017
                      • 158
                      • Almelo

                      #11
                      Shimano maakt de oude series niet meer voor de verkoop had er moeten staan.
                      Wanneer de nieuwe X hengels uitkomen weet ik niet maar ik verwacht ze dit jaar nog niet.
                      Of een deel nog leverbaar is hangt af van hoe oud de serie is, wat koste de hengel en of er meerdere series op dezelfde mal gemaakt zijn.
                      Uiteindelijk hangt het van Shimano af hoe lang een deel leverbaar is maar het is bekend dat de grootste verdeler ook de grootste voorraad reserve delen heeft, meer dan Shimano zelf.
                      Uiteindelijk zal ook daar de voorraad een keer op zijn.

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎