Vraag over spinner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • John67
    Nooit uitgeleerd...
    • 26-09-2020
    • 323
    • Nuenen

    Vraag over spinner

    Weer enthouisiast, na seizoen vrijwel blanken...

    Nou, ik heb na een heel jaar vrijwel iedere sessie blanken (bij roofvissen tenminste) eindelijk mijn stek gevonden. Denk dat ik afgelopen jaar op een plas heb staan vissen waar nauwelijks snoek of baars zat. De laatste week meer snoeken gevangen (5) dan het hele vorige jaar...

    Aangezien dit viswater niet al te diep, er nogal wat rommel op de bodem ligt en ik alle snoeken heb gevangen met een spinner is dat voorlopig mijn favotiete kunstaas. Ik merk dat enkele spinners die ik heb niet goed draaien maar kan er niet " de vinger op leggen" waar dat aan ligt. Iemand een idee?

    Mijn favo spinner is op dit moment de Fox Rage French Blade Spinner maar dat is dan ook niet de goedkoopste (en ik raak er in een seizoen best wel enkele kwijt). Weet iemand een goedkoper en goed alternatief?

    Groet John
    Nuenen
  • hans vis
    Sportvisser
    • 26-08-2009
    • 998
    • Eelde-Paterswolde

    #2
    john, probeer een ondex nr 3. Overigens je favourite spinner is verzwaard en je meldt dat in relatief ondiep water vist. Het lijkt me dat je daar beter een onverzwaarde kan gebruiken. Die kan je iig langzamer binnenvissen, hetgeen niet wil zeggen dat langzamer vissen altijd beter is.
    groet,
    Hans

    https://www.hansparlevliet.com (voor wie die van schilderkunst houdt)

    Reageer

    • John67
      Nooit uitgeleerd...
      • 26-09-2020
      • 323
      • Nuenen

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door hans vis
      ...je favourite spinner is verzwaard en je meldt dat in relatief ondiep water vist. Het lijkt me dat je daar beter een onverzwaarde kan gebruiken. Die kan je iig langzamer binnenvissen, hetgeen niet wil zeggen dat langzamer vissen altijd beter is.
      Ik zal eens kijken of ze die bij "mijn" hengelsportzaak hebben; als ik verzendkosten moet gaan betalen ben ik altijd geneigd om veel meer te bestellen dan ik nodig heb (maar die eigenschap hebben hier meerdere vissers lijkt me)...

      Reageer

      • bart125
        van alles wat
        • 03-11-2020
        • 161
        • A

        #4
        als spinners niet goed draaien is meestal het beugeltje waar het blad aan zie een beetje krom

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎