feederen op stromend water?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arnold
    Newbie
    • 05-03-2006
    • 48

    feederen op stromend water?

    ik feeder graag maar wat ik eigelijk zoek is plekken waar je op stromend water kan vissen ik kom uit rotterdam en voor stromend water ga ik naar de oude maas op barendrecht maar je altijd het zelfde plekje gaat wel erg vervelen wie weet er nog meer plekken in en ronddom rotterdam ??
    graag hoor ik ?

    mvg arnold
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

    #2
    Arnold stromend water in de omgeving van Rotterdam ,dat kan toch niet zo moeilijk zijn
    Ik vis al jaren in het Spui bij en in de omgeving het veer van Hekelingen ,geweldige stekken
    Eventjes wat info verzamelen Het is wel een getijde water Dat moet je wel een beetje
    in de gaten houden Maar het is beslist de moeite waard Er zijn enorme vangsten mogelijk
    Groeten van Jan de visser

    Reageer

    • arnold
      Newbie
      • 05-03-2006
      • 48

      #3
      he bedankt voor je reactie kan je er meer over vertellen ik zit alleen op de oude maas bij het pannekoek huis en nis ook wel te vangen

      Reageer

      • janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

        #4
        Arnold ik zal je iets vertellen van het spui Op de eerste plaats waar moet ik gaan zitten om vis tevangen Je rijdt naar het hekelingseveer Dan ga je links af richting Berenplaat Dan kom je een hele grote oude zand trechter tegen Je kan daar makkelijk parkerenDan loop je de trap op en je ziet het spui vervolgens ga je een meter of 20 30 naar links En ga je beginnen met het opstellen van je visspullen uit kijken want het is ene grote steen zooi Vis afstand zo,tussen de 15 en 25 mtr met de feeder de korven die ik bij destart gebruik zijn 8vaks en ongeveer 100 gram
        Groeten van Jan de visser

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎