kunstaas in de plaats van levend visje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kapitein
    Banned
    • 20-02-2003
    • 40

    kunstaas in de plaats van levend visje

    Heeft er iemand een tip voor mij, ik ga volgende week op snoekbaars vissen in Nederland maar aangezien ik vroeger altijd een levend visje aan de haak deed en dat is nu verboden, zou ik graag weten of het mogelijk om te vissen op afstand (80 a 100 meter) met schuiflood een daar één of ander kunstaas aan, maar wat moet ik hiervoor gebruiken of is deze visserij niet mogelijk met met kunstaas
  • Kapitein
    Banned
    • 20-02-2003
    • 40

    #2
    nog altijd geen antwoord maar hier volgt toch mijn tweede vraag:

    mag men met een dood aasvisje aan de haak vissen, bijvoorbeeld: zonder kop of bevroren visjes. :?

    Reageer

    • robson
      Banned
      • 30-12-2002
      • 289

      #3
      beste kap.
      Je mag wel met een dood visje vissen in Nederland , je mag zelfs levende visjes bij hebben , zolang ze maar dood aan de haak hangen :hammerhead: :headbanger: ik weet het klinkt echt absurd maar tja het zijn nederlandse regels hé :clap: :clap: :drop: .
      Ik denk dat je het beste met een dood visje vist , zeker als je tot 100m ver moet gooien , een tip hiervoor is u visje eerst met een dun pva bag rond te wikkelen , dan geraak je makkelijker verder zonder visverlies . met kunstaas kan je er ook heel goed vissen maar dan heb je een boot nodig om de meeste vis te vangen , ik vis het liefste vertikalend .
      greetz

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎