verwijderen van forum

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

    verwijderen van forum

    Ik begeef me regelmatig op dit forum om me op de hoogte te brengen van wat er bij andere vissers speelt. Daar ben ik in korte tijd een al een stuk wijzer van geworden. Dat beschouw ik als pure winst voor het aankomende seizoen. Helaas puilt dit forum momenteel uit van de animositeit (zie de diverse rubrieken)
    die aangewakkerd wordt een enkel persoon die er ogenschijnlijk behagen in schept om kwetsen tot instrument te maken. Aangezien deze persoon geen enkele positieve bijdrage levert aan dit forum en er van hem en zijn discutabele visserij op dit moment geen inhoudelijke bijdrage tot verbe****** van vistechnieken uitgaat, ben ik de stellige mening toegedaan dat deze persoon van het forum verwijderd dient te worden. Bovendien bedient hij zich van niet ter zake doende kwalificaties en trekt zinnen volledig uit hun verband. Door dit soort onzinninge uit-de-tent-lokkerij neemt bij mij de animo om het forum te bezoeken met de dag af. Ik wil hier leren over vissen en ik wil met collegavissers van gedachten wisselen over hoe ik mijn vistechniek kan verbeteren, niet meer en niet minder. Ik verzoek de forummanager dan ook met klem deze dissonant te verwijderen !!!
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.
  • rudy vis
    sportvisser
    • 01-02-2003
    • 656
    • merelbeke

    #2
    VOLLEDIG MEE AKKOORD MINIMUS.de anderen zouden er niet mogen op reageren en frederik trekt het u niet aan .wij weten van waar het komt en ondertussen weet ik ook al een beetje wie jij bent. heb van u alleszins al meer bijgeleerd dan van die ....... vele groeten rudy

    Reageer

    • Forummanager
      Visserslatijn Nederland
      • 30-12-2001
      • 12131
      • Albrandswaard

      #3
      Zie de bekendmaking in Hengelsport Zoet Algemeen.

      Groet,
      Bas
      Visserslatijn Nederland
      http://www.visserslatijn.nl
      Sinds 1997...

      Nationaal HengelSportForum
      http://www.hengelsportforum.nl
      Sinds 2001...

      Reageer

      • Mc.Queen
        Sportvisser
        • 19-09-2003
        • 577

        #4
        Het is ik of "hem" die het "Forum" zal
        verlaten,sorry voor de vrienden maar ik ben zijn gezeik kotsbeu!!!
        Greetings Mc.Queen!!!
        Tot volgende Maandag!!!

        Reageer

        • Frederik
          Specimen Hunter
          • 05-01-2005
          • 1734

          #5
          MC Queen laat ons afspreken dat we geen van allen nog een reactie zullen plaatsen op wat bepaalde persoon ook plaatst, gewoon negeren dat lukt ons wel samen staan we sterk maar verlaat hiervoor het forum en zeker je vrienden niet, Bas heeft klare taal gesproken en ik reken op hem dat doen we met zen allen OK

          Reageer

          • minimus
            Specimen Hunter
            • 19-03-2003
            • 1203
            • Tilburg

            #6
            Goed bekeken Frederik, that's the spirit !!!
            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

            Reageer

            • kaledwaas

              #7
              de motie is bij deze aangenomen...(lolzzz.ik maak er maar een geintje van.tis al kwalijk genoeg dat het zover moet komen..)

              Je moet de Groenten van Hak hebben..

              ehhh... de groeten van kaledwaas

              Reageer

              • Frederik
                Specimen Hunter
                • 05-01-2005
                • 1734

                #8
                Ik moet eerlijk bekennen en dan praat ik nu in het algemeen, Braakdraak weet waarover hij praat ook al is die jongen nog maar 16 jaar hij weet wat vissen is. Voor ons is het alleen de mannier waarop dat ons stoort.
                Vroeg of laat zal hij wel eens tegen de lamp lopen maar dat is wel degelijk zijn zaak. Het enige wat ik hoop van Marcel is dat hij onze sportvisserij ook respecteerd als wij erover praten, wanneer hij dan een reactie plaatst dat die dan ook niet brutaal zou mogen overkomen bij ons. HEB RESPECT VOOR DE MEDEMENS EN ALLES GAAT EENS ZO VLOT IN HET LEVEN.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎