denemarken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Harpie
    Specimen Hunter
    • 13-02-2003
    • 1009
    • Emmen

    #16
    Zijn er dit jaar in de maand September nog enkelen van jullie naar Denemarken geweest?
    Zo ja, ik zou graag weten hoe de vangsten in deze maand waren in de omgeving van Skanderborg, Viborg en Silkeborg.

    Wij gaan altijd in Mei, maar willen volgend jaar in September naar deze gebieden.

    B.v.d.
    Harpie

    https://www.prestonfishing.nl/

    Reageer

    • keessie
      Newbie
      • 31-03-2005
      • 3

      #17
      Hallo,

      wie van jullie zijn de laatste jaren nog in Denemarken Skanderborg geweest? Want ik ben er afgelopen jaar geweest en ik wil er weer in mei naar toe gaan, maar dan wil ik wel meer vis vangen. Had er maar 38 in 4 dagen. Wie kan mij vertellen waar dit aan ligt? Of ligt dit aan die bron die in het water ligt? Hoor het wel

      Bvd
      Keessie
      Dhr. Roosen

      Reageer

      • Harpie
        Specimen Hunter
        • 13-02-2003
        • 1009
        • Emmen

        #18
        Keessie,

        Het wedstrijdparcours is in Mei over het algemeen slecht, want het water is daar dan nog te koud.
        De enigste plek waar daar in die maand nog redelijk vis is te vangen, dat is achter het voetbalveld.
        Maar ook daar, was het in 2004 huilen met de pet op.
        Wil je meer weten over locaties in Denemarken, in de maand Mei, ga dan eens kijken op de website van "Het Meuntje".
        Doe er je voordeel mee.

        Gr,
        Harpie
        https://www.prestonfishing.nl/

        Reageer

        • keessie
          Newbie
          • 31-03-2005
          • 3

          #19
          En de maand juni is deze beter om in Skanderborg te gaan vissen of is dit ook nog om af te raden? Of is juli beter? Hoor het wel

          Keessie
          Dhr. Roosen

          Reageer

          • fred dk
            Newbie
            • 12-04-2005
            • 1

            #20
            Ik ga dit jaar begin Juni i.p.v. September heeft iemand een ervaring met de vansten in deze maand?
            M.V.G Toon Verboven

            Reageer

            • Austin
              Banned
              • 05-12-2008
              • 208
              • veendam

              #21
              Op de verguning van scanderboorg zit ook een heel kleine meer net buiten het dorpje daar kun je in MEI heel goed vangen wel ver lopen van je park plaats verder zelfs meen ik dan wat je lopen moet op het parkoers!

              Reageer

              • lolo
                Geniet maar niet met mate
                • 01-05-2003
                • 3873
                • Weesp

                #22
                Ik ben 4 keer in Denemarken geweest elke keer in de eerste week september .
                De gewichten over de 50 kilo nop.
                We zaten zelfs op een prive meer , maar dat was zelfs ook niet veel .
                De eerste dag wel brasem ,de rest van de week moest ik hem tekeken in een plakboek of zo geen brasem meer gezien.
                Verleden jaar vrij wezen vissen , en alleen in de Gudena was er redelijk op de drift een visje te vangen .
                Achter het voetbalveld was helemaal niks meer net geen meter water en vol met muggenlarve .
                Wel een paar leuke Dames die op het veld aan het rennen waren ,maar geen vis .
                We zijn met 6 man in en rond de meren getrokken Roding lake was een leuk meer , maar ook een prive water .
                Dus dat houd ook op de boer wil het niet meer ,we mochten die dag nog blijven staan dus die mazzel hadden we.
                Ook daar is het water op de meeste plaatsen kraak en kraak helder , of zo groen als soep die meren kan je dan ook beter pakken .
                Ik ga er niet meer heen als moet ik wel zeggen dat de Deense manier van vissen en dan nog met een match hengel voor mij het mooiste is wat er is .Nu zoek ik in Holland wel een water waar ik op zijn deens kan vissen plek zat, en meer vis.
                Groetjes
                Johnny

                Match
                Feeder
                Stok

                Reageer

                • Austin
                  Banned
                  • 05-12-2008
                  • 208
                  • veendam

                  #23
                  ik heb altijd goed tot zeer goed gevangen in denemark 50 pound altijd,eerste jaar zelfs zatten ze achter het footbal veld in het water heel weingigecht an het zuren waren ze, maar ik zat aan de over kant bij dat beeld voor de brug op een stijger BAGGIN UP with the waggler wauw een platte naar de andere dikke vorens genoeg .. Nou ik zeg altijd ben er maar 4 keer geweest ga nog een keer dit jaar ook............vouw jels proberen lekker dicht er bij!!

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎