Prijzen van vliegvishengels

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • titser
    Newbie
    • 05-05-2005
    • 2

    Prijzen van vliegvishengels

    weet er iemand prijzen van vliegvishengels :mepper:
  • Vissport
    Sportvisser
    • 07-01-2004
    • 756
    • Maasbracht

    #2
    Als er een hengelsportzaak in jou buurt is, die kan je alles vertellen over prijzen.
    Prijzen zijn zeer verschillend van zaak tot zaak. Je kan ook telefoneren , is nog gemakkelijker.
    www.pa3gju.nl
    Beste groeten.

    Reageer

    • Forummanager
      Visserslatijn Nederland
      • 30-12-2001
      • 12131
      • Albrandswaard

      #3
      Misschien de volgende keer een duidelijkere topictitel? Titel "vliegvissen" in het subforum vliegvissen is niet echt handig...

      Bij voorbaat dank,

      Bas
      Forummanager

      PS. Titel dus gewijzigd.
      Visserslatijn Nederland
      http://www.visserslatijn.nl
      Sinds 1997...

      Nationaal HengelSportForum
      http://www.hengelsportforum.nl
      Sinds 2001...

      Reageer

      • visseninpolen
        Met enige kennis...
        • 01-01-2005
        • 301
        • wichmond

        #4
        Heel belangrijk is ook, waar wil je voornamelijk op vissen. Er zijn nl vele vlieghengels waarvan het werpgewicht weer afhankelijk is. Wil je op de forel in een vijver, of op de ijssel op voorn en brasem of zelfs met streamer op snoek. Laat je dus niet alleen voorlichten over de prijsklasse maar ook over de hengel. Als ik het wel heb, zijn vlieghengels niet per definitie duur, ze zijn er geloof ik al vanaf zo'n 50 of 75 euro met reel en lijn. Maar goed, kijk, vergelijk, vraag en probeer, dan zal je jou hengel zeker vinden.
        ryby ryby ryby i duzo ryb

        Reageer

        • jvrooij
          Newbie
          • 04-05-2005
          • 4

          #5
          Ik heb twee jaar geleden een vliegvishengel gekocht. Natuurlijk kan je voor de prof spullen gaan.
          Ik heb ervoor gekozen om een minder duren set te kopen ongeveer € 50,-
          Maar je kan het zo gek maken als jezelf wilt. Natuurlijk is mijn set niet geweldig goed maar het is goed genoeg om ermee te beginnen.

          Reageer

          • Rick de visser
            Alrounder&Binder
            • 28-02-2007
            • 166
            • Nw-Roden

            #6
            beste vliegvisser ik heb net een een nieuwe vliegvis hengel gekocht ik ben twaalf jaar maar heb toch een van 130 euro genomen een #4 maar ik heb heel veelhulp gehad van een man hij hielpme met het uitzoeken maar ga naar goeie hengelsportzaken en laat je helpen en niet om***len

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎