Roof Reiger

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • MagicP
    Newbie
    • 14-04-2006
    • 37

    #16
    Koeien eten ook konijnen als ze ze kunnen vastpakken, en dat vastpakken is dus als ze al dood zijn :-) lekker veel calcium voor goede melk.
    Maar een reiger met een konijn had ik nog nooit gezien, best raar maar blijkbaar wel mogenlijk.
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

    Reageer

    • Mc.Queen
      Sportvisser
      • 19-09-2003
      • 577

      #17
      hmm...toch verdacht raar hoor :~
      Greetings Mc.Queen!!!
      Tot volgende Maandag!!!

      Reageer

      • janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

        #18
        Ik heb hier bij ons in de polder reigers bezig gezien met grote ratten Die ratten werden gewoon dood geslagen op de weg En daarna werd het zaakje geconsumeerd Maar we hebben hier ook pika's en die kunnen er ook wat van hoor Die vreten volgens mij alles behalve mollen ,die laten ze liggen maar ja de natuur is hard ,en zeker voor de zwakkeren maar dat koeien konijnen zouden eten daarvan is mij niets bekend Wij hadden vroeger bij ons op het dorp een man ,die in het bezit was van een geit ,Dat op zich is niet zo bijzonder maar die geit ving ratten dat vertelde die man Die de rest van z'n leven als Piet de leugenaar door het leven moest Kijk je zegt wel eens wat ,maar je hebt maar zo een naam En die raak je maar niet zo maar kwijt
        Groeten van Jan de visser

        Reageer

        • MagicP
          Newbie
          • 14-04-2006
          • 37

          #19
          Jaja koeien eten, welliswaar al dode, konijnen, de prof van ecologie heeft er 5min over bezig geweest in de les met een slide en foto erbij. Is voor de calcium zoals ik al zei.
          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

          Reageer

          • janb
            jan b
            • 21-11-2005
            • 1982
            • 't Nieuweland

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MagicP

            Jaja koeien eten, welliswaar al dode, konijnen, de prof van ecologie heeft er 5min over bezig geweest in de les met een slide en foto erbij. Is voor de calcium zoals ik al zei.
            ik ken wel het spreekwoord Zo van, je kan niet weten hoe een koe een haas vangt
            Groeten van Jan de visser

            Reageer

            • jeroenk
              zolang er geen ijs ligt..
              • 27-12-2005
              • 1490
              • Oldebroek

              #21
              tis dan wel geen rijger; maar een pelikaan die een duif probeert op te eten, lijkt me ook niet echt allerdaags.

              Reageer

              • Pieter Stam
                Tinca Tinca
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

                #22
                Bizar hoor. Hahah

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎