Komt een vrouw bij de dokter en als de dokter vraagt wat hij voor haar kan doen zegt die vrouw.
"ach dokter", "die winden hé", gelukkig hoor je ze niet en ruik je ze niet maar echt verschrikkelijk", ik sta er mee op en ga er mee naar bed"
De dokter voelt en klopt eens wat op haar buik zeg schrijft dan zonder wat te zeggen een recept uit.
"3 x per dag een pufje en als het niet beter wordt over 3 dagen terug komen."
Dus die vrouw naar huis en keurig om de 8 uur een pufje maar met 2 dagen zit ze al weer in de wachtkamer.
Als ze aan de beurt is en bij de dokter naar binnen loopt begint ze meteen met haar relaas.
Ach dokter "ik weet niet wat u me hebt gegeven maar het heeft niets geholpen, ik loop nog steeds te winden alsof mijn leven er vanaf hangt en gelukkig hoor je ze niet maar stinken, stinken, niet normaal gewoon"
De dokter kijkt haar eens aan en zegt dan "dat is mooi"
Die vrouw spring bijna van haar stoel en roept verontwaardigt "mooi, mooi, dokter", "dit is gewoon verschrikkelijk ik ga bijna over mijn nek van mijn eigen winden"
Waarop de dokter weer een recept uitschrijft en zegt "2 x per dag een druppel"
De vrouw ploft bijna van woede en roept uit "en waar mag dat dan voor gaan dienen?"
"Nou" vervolgt de dokter onverstoorbaar "uw neus en bijholten zijn nu schoon zodat u weer wat kunt ruiken", "nu gaan we eerst even wat doen aan uw gehoor"
suc6
Gerrit
Favorieten/bladwijzers