mopje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • wedstrijdvisster
    Gast
    • 27-12-2005
    • 317
    • Beverwijk

    #91
    alleen dode vissen gaan met de stoom mee................

    Reageer

    • rickie
      hoe kouder hoe beter
      • 18-11-2005
      • 2377
      • Oldebroek

      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door snoeker

      nee rickie ze woonde in oldebroek
      ken je haar toevallig niet?
      Gosj ja, nu je t zegt. :hammerhead:

      Reageer

      • Piscator

        #93
        Wat vrouwen nooit zeggen:

        1. Poeh, ruik je die! Goed gelukt, he?

        2. Zou onze relatie vanaf nu ook iets 'fysieker' kunnen worden? Het gaat me vervelen om alleen maar vrienden te zijn...

        3. Harige billen zijn enorm sexy, vind ik.

        4. Ik stop dat ding alleen in mijn mond als ik ook mag doorslikken...

        5. Ik vergiste me. Je had weer gelijk.

        6. Dat ziet er zwaar uit. Zal ik het dragen?

        7. Mijn moeder wilde langskomen maar ik heb een smoes verzonnen hoor.

        8. Als je wilt dat ik een biertje kom brengen, kun je ook gewoon een boer laten. Dat hoor ik wel vanuit de keuken.

        9. Een man hoort niet af te wassen. Bemoei jij je nu maar met de videorecorder.

        10. Ik vind het niet meer leuk. Je besteed veel te veel aandacht en geld aan mij.

        11. Ik heb op de kaart gekeken en je moet de volgende afrit nemen.

        12. Ga maar lekker slapen, ik zal je niet wakker houden met mijn gezwets.

        13. Zal ik je auto wassen? Ik rijd er toch meestal in.

        14. Het regent, ik laat de hond wel uit.

        15. Hier heb je mijn salaris, koop die hengel maar die je wou hebben.

        16. Ja dat lijkt me leuk, een vrouw erbij in bed!



        [Gewijzigd door Piscator op 01-01-06 at 02:07 PM]

        Reageer

        • visseninpolen
          Met enige kennis...
          • 01-01-2005
          • 301
          • wichmond

          #94
          laatst stond er een witte man in een openbaar toilet. Hij vraagt aan de neger die naast hem staat of het waar is dat negers zo zwaar geschapen zijn. Ja zegt ie, en geeft met zijn handen aan dat die van hem zeker wel 35 cm lang is. maar vraagt die witte man, hoe doen jullie dat dan. Nou zegt die neger, dat is heel eenvoudig. je bind een touw om je worst en aan dat touw hang je een hele zware steen die je met je paaltje optilt. npu zegt die witte man, dat ga ik proberen, dank je wel voor de tip. drie weken later ziet de neger de witte man lopen en vraagt, is je geslachtsdeel al langer?? nee zegt de witte man, maar hij wordt wel al zwart......
          ryby ryby ryby i duzo ryb

          Reageer

          • minimus
            Specimen Hunter
            • 19-03-2003
            • 1203
            • Tilburg

            #95
            Brabants voor gevorderden les 125

            Twee Brabanders zitten in de kroeg zegt dien urste tegen dun twidde

            Hé doede gij nog iets aon oewe cholesterol
            Zegt dien twidde, yeh natuurlik ask op de plee zit
            Zegt dien urste, hoezo ask op de plee zit
            Nou zegt dien urste, dan zit ik op de plee en dan kek ik us um me hinne en dan zie ik det pleepapier bijna op is en dan denk ik "Goh leste rol"
            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

            Reageer

            • esperto
              Sportvisser
              • 16-09-2006
              • 654
              • Oostkamp (Brugge)

              #96
              hier belgische humor, dus of jullie der kunnen mee lachen....

              zijn 2 olifanten aan het voetballen, komt ereen kangeroe bij en vraagt: "mag ik mee doen?"
              antwooorden die 2 olifanten in koor: "NEE, want kangoeroes kunnen niet voetballen"
              _____

              Zijn er 2 stronten onderweg om een bank te overvallen. Komt er aan diaree aangelopen: "mag ik mee?"
              Nee ontwoorden de stronten, het is alleen voor harde!
              _____

              Er zijn 3 studenten en ze moeten hun examen gaan afleggen.
              Helaas komen ze 1 uur te laat aan op de universiteit.
              de leraar vraagt hun reden, en de studenten slaan iets uit hun mouw: de autoband stond plat, meneer.
              Ok zegt de leraar, jullie kunnen morgen komen naar mijn huis om daar jullie examen te maken.
              's anderendaags komen de 3 studenten op tijd aan bij de leraar en worden ze elk in een aparte kamer gezet. Het examen bestaat slechts uit een vraag: WELKE BAND STOND PLAT?
              (snappie, snuggere leraar, niet?)

              greetz esperto

              Reageer

              • Douwe
                NHSF lid van verdienste
                • 01-07-2006
                • 3136
                • Leeuwarden

                #97
                Ik durf het haast niet te zeggen, maar humor kent inderdaad grenzen.

                Een Belg en een Hollander staan naast elkaar in de rij. Zegt de Belg tegen de Hollander: "Ik vind het heel gemeen en kwetsend dat jullie altijd moppen over domme Belgen maken, maar gelukkig maken wij ook moppen over jullie."
                De Hollander antwoordt: "Het is voor ons veel kwetsender, want wij begrijpen de moppen ook nog.""
                Vissen is een hobby geen religie!

                Reageer

                • jeroenk
                  zolang er geen ijs ligt..
                  • 27-12-2005
                  • 1490
                  • Oldebroek

                  #98
                  loooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllll

                  nog eentje:

                  Waarom komt een Belgische onderzeeër om de drie minuten boven water?
                  Dan kunnen de roeiers adem halen



                  nog een over blondjes:

                  Een blondje, een brunette en een roodharige hielden een zwemwedstrijd van Dover naar Calais op het onderdeel borstcrawl. De brunette werd eerste, de roodharige tweede. Uren later arriveert ook, totaal uitgeput, het blondje. Als ze na medische verzorging en een hoop hete koffie weer een beetje is bijgekomen en de uitslag hoort, zegt ze: "Ik wil niet ***lig doen
                  hoor, maar die andere twee hebben dus wel hun armen gebruikt, hè!"

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #99
                    Wat is een Belg op een driewieler?

                    Een stuntman.

                    Waarom rijden alle motorrijders in Belgie tegewoordig met een gebreid mutsje in plaats van met een helm? Omdat de slimste wetenschappers van Belgie een test hebben gedaan.

                    Ze lieten namelijk een valhelm van een appartementsgebouw van 20 etages naar beneden vallen, hetzelfde deden ze met het gebreide mutsje.
                    Conclusie: de helm was kapot maar op het gebreide mutsje was gene krasje.

                    Er zitten twee mannen tegenover elkaar in de trein. Zegt de een tegen de ander:
                    "Zal ik u eens een leuke Belgenmop vertellen?"
                    De andere man kijkt kwaad en gekwetst en zegt: "Meneer, ik ben een Belg!"
                    Zegt die andere vent weer: "Maakt niet uit, dan vertel ik hem wel wat langzamer!!!"

                    Henk heeft een hotel voor mensen die nog maar één jaar te leven hebben. Een Duitser, een Nederlander en een Belg komen bij dat hotel omdat ze nog maar één jaar te leven hebben.
                    Dus Henk vraagt aan de mensen:
                    ''In wat voor kamer willen jullie zitten in jullie laatste jaar? Je mag de gekste dingen verzinnen.''
                    De Nederlander kiest voor een kamer met allemaal mooie vrouwen, en daar mag ie voor een jaar in. De Duitser kiest voor een kamer vol met bier, en daar mag hij voor een jaar in. De Belg kiest voor een kamer vol met sigaretten, en daar mag ook hij voor een jaar in.

                    Dus na een jaar komt Henk terug bij de kamers.
                    Doet de Nederlander open en zegt:
                    ''Dit was helemaal het einde met al die mooi vrouwen.''
                    Daarna doet de Duitser helemaal dronken open, hij heeft enorm genoten van al het bier.

                    Doet de Belg open en zegt:
                    ''Heb je een vuurtje?''




                    Ralph
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    • karperkoning
                      Karpervisser!
                      • 13-12-2005
                      • 878
                      • AELSE

                      nu ik tog bezig ben met belgen afzeiken...

                      Twee Belgen zitten aan tafel en voor hen ligt een spiegel. De één pakt de spiegel, kijkt erin en zegt:
                      "Eeh, die vent, die ken ik."
                      De ander pakt de spiegel af en zegt:
                      "Natuurlijk ken je die. Dat ben ik."

                      Brussel - Vandaag is een Cessna, een klein twee- motorig vliegtuigje met plaats voor twee personen, neergestort op een begraafplaats even buiten Brussel. Het ongeluk gebeurde om ongeveer één uur hedenmiddag. Getuigen verklaren een rookwolk te hebben gezien. Belgische reddingswekkers hebben tot nu toe 826 lijken geborgen en verwachten er nog meer te vinden zolang het graven doorgaat.

                      Een Nederlander, een Belg en een Surinamer zitten in de kraamkliniek. Plots komt de dokter binnen en zegt:
                      "Proficiat! Alledrie een zoon! Er is wel één probleem, door de drukte hebben we de baby's verward maar ik denk wel dat jullie kunnen zeggen welke baby van jou is."
                      Daarop pakt de Nederlander direct dat kleine donkere Surinamertje. De dokter zegt:
                      "Maar die kan toch zeker niet van jou zijn?"
                      "Nee, " zegt de Belg, "maar het is de enige kans dat ik zekerniet met datbelgjenaar huis loop!"



                      Ralph
                      http://www.carpteamelsloo.tk

                      http://www.hsv-juliana.tk

                      Helemaal Karpervisser !!!
                      Karp Fishing 4 live!

                      De groeten
                      Ralph

                      Reageer

                      • Pieter Stam
                        Tinca Tinca
                        • 11-10-2002
                        • 2882
                        • NL

                        Een Belgische boer heeft gemaaid en het gras ligt te drogen. Op een dag gaat hij op pad en verplaatst al het gemaaide gras naar de randen van zijn land. Toevallig komt er een Nederlander langs. Hij vraagt aan de boer "waarom doe je dat?". "Nou", zegt de boer, "Er is gisteravond regen opgegeven in het midden van het land" .

                        Reageer

                        • Boeze
                          Komt net kijken
                          • 16-06-2005
                          • 83
                          • Tynaarlo

                          Wat gebeurt er als een belg een vlieg inslikt?
                          Dan heeft hij meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd.





                          waarom loopt een belg maandag ochtend altijd naast zijn fiets?
                          dan zit het weekend erop..




                          Hoe vermoord een belg een vis?
                          Hij laat hem verdrinken.
                          Pas bij 2 golven onder is het beet!

                          Reageer

                          • Klaas Hoen
                            Met enige kennis...
                            • 09-04-2006
                            • 346
                            • gorredijk

                            het gaat ook nergens meer om he!!
                            StuntelLaar

                            Reageer

                            • jeroenk
                              zolang er geen ijs ligt..
                              • 27-12-2005
                              • 1490
                              • Oldebroek

                              ik vraag me af hoe lang het duurt voor onze vlaamse medemensen op dit forum reageren.

                              Reageer

                              • Boeze
                                Komt net kijken
                                • 16-06-2005
                                • 83
                                • Tynaarlo

                                Volgens mij heeft dat geen nut Jeroen, het is namelijk al eens geprobeerd om een einde te maken aan belgenmoppen, maar zie hieronder het resultaat:

                                nieuwsbericht ANP 13-05-2003

                                De Nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de belgen ook wel 's tijd worden dat de Belgen eens om ons kunnen lachen. Dus er ging een Nederlander naar Beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de Sahara wilde bouwen, zodat de Belgen ons een lekker konden uitlachen. Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de Sahara. Dus toen de brug klaar was gingen de Nederlanders naar de brug toe om zich te laten uitlachen. Maar wat bleek? Stonden de Belgen daar op de brug te vissen!
                                Pas bij 2 golven onder is het beet!

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎