Pagina's openen traag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Theo de Kreij (van Berner

    Pagina's openen traag

    Sinds een week openen pagina's (niet alleen van het forum) ineens erg traag. Soms duurt het een minuut voordat de pagina is geladen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar kan niet vinden hoe het ineens komt. Iemand een idee?? Het lijkt wel of je uren moet wachten :? :? :? :? !@#$
  • Harpie
    Specimen Hunter
    • 13-02-2003
    • 1009
    • Emmen

    #2
    Theo,

    Verwijder je internet bestanden eens, volgens mij surf jij er heel wat op los.
    Zo veel te meer als daar in komt, zoveel te trager wordt je computer (internet).

    Gr,
    Harpie
    https://www.prestonfishing.nl/

    Reageer

    • Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

      #3
      Ik weet niet wat voor internet verbindig je hebt, maar het kan ook zijn dat je veel upload, door bv. programma's als kazaa of E-donkey. Dit gaat ook ten koste van je download snelheid.
      Naast hetgeen Harpie schrijft zou je bv. ad aware van lavasoft kunnen downloaden en instaleren. Deze huidt kort gezegd "grote schoonmaak" en zo kun je al je cookies eruit gooien.... scheelt aardig wat in snelheid.
      Het zou natuurlijk ook kunnen liggen aan je provider, onderhoudwerkzaamheden is een veel gehoorde smoes...
      groet,
      Eduard

      Reageer

      • Hobbyfeeder
        Banned
        • 18-05-2004
        • 27
        • Rijswijk (ZH)

        #4
        Klopt,
        Ook in Rijswijk hebben we daar last van.
        Volgens Wanadoo zijn ze druk bezig met het verhogen van de snelheid van een aantal abonnementsvormen.
        Dus afwachten is volgens mij de enige remedie.
        Opschonen van cookies en tijdelijke internetbestanden doe ik zowiezo al elke dag.
        Ja, het is wanadoo...... dus veel geduld toegewenst :?
        Groeten Fred.

        Reageer

        • Theo de Kreij (van Berner

          #5
          Yep, wij zijn al sneller geworden deze week met wanadoo. Ik heb de cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderd. Ook heb ik Ad aware geinstalleerd. Er stonden 348 spy's op. Ook die heb ik weggehaald. Ben nu weer een stuk sneller, maar nog niet perfect. Bedankt zover.

          Reageer

          • Eduard
            Moderator
            • 11-08-2004
            • 3278
            • Sappemeer

            #6
            Beste Theo,

            heb jij ook kazaa, e-donkey o.i.d. op je computer geïnstaleerd?
            Zo ja, zet deze eens uit als je op internet surft. Bij mij scheelt het heel veel in snelheid, (alhoewel ik supersnel adsl heb...)
            groet,
            Eduard

            Reageer

            • Jan Broess
              Specimen Hunter
              • 21-09-2003
              • 1131
              • Nieuwegein

              #7
              Ook eens aan een computervirus gedacht?

              Dat heeft bij mij ook voor een enorme vertraging van internetverbinding gezorgd. Maar na het verwijderen van besmette bestanden en programma's, bleek de computer weer de oude te zijn.

              Vraag hulp aan computerdeskundigen die je kent. Of als je het zelf bent, kun je een andere, onbesmette computer gebruiken om een antivirusprogramma down te loaden in je floppy om daarna in je besmette computer te scannen.
              Je kunt ook online scanner gebruiken. Probeer www.housecall.antivirus.com

              Ik hoor het graag.
              Succes!

              Grtz Jan
              Greetz,
              Jan Broess

              www.devaartposcar.nl

              Reageer

              • warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1496
                • haacht

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Eduard

                Beste Theo,

                heb jij ook kazaa, e-donkey o.i.d. op je computer geïnstaleerd?
                Zo ja, zet deze eens uit als je op internet surft. Bij mij scheelt het heel veel in snelheid, (alhoewel ik supersnel adsl heb...)
                Kzou die kazaa niet uitzetten maar er gewoon afsmijten. Kazaa is verleden tijd en eens de spyware erop staat krijg je ze er maar moeilijk af. Kheb da ook voorgehad. Al dienen brol gelijk search the web enzo die vertragen je computer en die komen er op door zulke programma's te installeren.
                om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                Reageer

                • Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

                  #9
                  Da's helemaal waar Warhead, e-donkey eigenlijk ook..... Volgens kenners om mij heen is tegenwoordig Direct Connect het beste... maar ok,ik wilde ook geen reclame maken, het ging er mij alleen om dat dat soort programma's gewoon downloadsnelheid weghalen.
                  groet,
                  Eduard

                  Reageer

                  • Theo de Kreij (van Berner

                    #10
                    Omdat mijn systeem nog instabiel was ben ik naar een virus gaan zoeken (bedankt Jan). Er bleek inderdaad een virus op te staan (mhtmlredir.exploit). Na verwijdering klapte echter de hele boel inelkaar. Uit wanhoop heb ik de door Ad-aware verwijderde spyware weer teruggezet. En wat schetst mijn verbazing? Hij doet het weer. Ik snapte er al niet zoveel van, maar nu helemaal niet meer. Maar ja, i'm back!

                    Reageer

                    • Slafes
                      Sportvisser
                      • 31-01-2003
                      • 844
                      • Leuven

                      #11
                      Theo, maar die spyware MOET er ook af...

                      Wat klapte in elkaar? Blijkbaar toch ook niet zoveel, want je kon via adaware nog alles terugzetten, dus snap niet wat er net gebeurde...

                      Laat adaware nogmaals maar eens alle rommel er af gooien, die spyware doet op termijn meer kwaad dan dat ene virus, geloof me vrij...
                      http://www.wandelendetakken.be

                      Reageer

                      • Theo de Kreij (van Berner

                        #12
                        Dat denk ik ook Slafes. Maar ik kon geen startbalk meer vinden en mijn iconen op het bureaublad reageerden nergens meer op. En zonder startbalk kon ik niet eens afsluiten. Zou het kunnen zijn dat een of andere spyware zich verbonden had met een belangrijke file waardoor die ook mee verwijderd was?

                        Reageer

                        • Slafes
                          Sportvisser
                          • 31-01-2003
                          • 844
                          • Leuven

                          #13
                          Ja, dat kan gebeuren. Heb het ook al voorgehad dat de pc helemaal bevroor na het verwijderen van een virus of spyware, meestal helpt het de pc eens hardhandig uit te schakelen. Bij het herstarten eeft je pc dan meestal weer volijk!

                          Is geen garantie dat het werk, maar eens goed vloeken doet ook wonderen!

                          Ik ga hier nog eens een link geven naar een heel erg goede, VOLLEDIG GRATIS virusscanner. Deze zal ook trojans geen kans geven op je pc, iets waar duurdere pakketten, zoals Norton je helemaal geen bescherming op bieden (te lui? te lomp?)

                          Hier is de link: http://www.free-av.com/
                          http://www.wandelendetakken.be

                          Reageer

                          • lolo
                            Geniet maar niet met mate
                            • 01-05-2003
                            • 3873
                            • Weesp

                            #14
                            http://beam.to/spybotsd
                            Spybot is een proggie die erg en heel secuur is met het verwijderen van spam ,en ook heel goed ik combinatie is met ad aware .
                            Wat jullie hadden is inderdaar spyware allemaal rotzooi die met je mee surven terwijl je op het net bent.
                            Sucses Gr lolo
                            Groetjes
                            Johnny

                            Match
                            Feeder
                            Stok

                            Reageer

                            • Eduard
                              Moderator
                              • 11-08-2004
                              • 3278
                              • Sappemeer

                              #15
                              Precies Slafes, die duitsers doen het toch weer goed, en iedere keer een berichtje voor een update enzo... Kan m.i. Norton niet aan tippen!
                              groet,
                              Eduard

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎