Probleem url

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Patton

    Probleem url

    Hallo jongens.
    Een dringende vraag..., kan iemand mijn url op di ogenblik nog oproepen ?
    Sinds gisteravond 17:00 uur kan ik mijn website niet meer oproepen, mischien kan iemand het proberen en een berichtje terug zenden.
    De url staat hier onder bij www.
    Op dit ogenblik zondag 11januari 9:35 uur is mijn url nog steeds niet in de lucht.
    Alles doet het verder normaal op de computer, ook het internet.
    Of er is een probleem bij de registratie van domeinen.
    Ik wacht op een bericht van jullie om te zien of en wat er verkeerd loopt.
    Greetings ...
  • happyksk1
    Komt net kijken
    • 25-10-2003
    • 73
    • Alphen aan den Rijn

    #2
    Hoi Patton,
    Eerste keer aangeklikt kwam ik op een website van een visclub, daarna nog een keer geprobeerd hij kon toen de website niet meer vinden.
    Ik heb hier natuurlijk geen oplossing voor maar dan weet je het alvast.

    Groetjes
    Charles

    fortis et fidus

    Reageer

    • Patton

      #3
      Beste happyksk1

      Hartelijk dank voor de snelle info, ik denk dat er iets totaal verkeerd gaat, bij de registratie van domeinnamen.
      Kun je me ook zeggen wat je leest in de url , de volledige naam ?
      http://............................
      Dat zou ik graag weten, want ik heb ook een onderliggende url van essent.home en die doet het wel.
      Dus er loopt wat verkeerd, ook als er nog verdere forum mensen zijn ,graag even een bericht zetten of ze mijn url kunnen oproepen.
      De url is gisteren uitgevallen om 17:51 uur en sindsdien heb ik hem niet meer kunnen oproepen, en kom langs de www.url niet meer op mijn website.
      De rest loop allemaal normaal, dat begrijp ik niet???Ik heb dit probleem maar even neergezet in dit topic, ik weet niet of het mag. Maar ja het staat toch bij visserette. Indien andere mensen de url zouden kunnen oproepen en ik niet, dan moet ik de ganse boel hier maar formateren, en alles opnieuw installeeren, ben ik wel een ganse tijd even met zoet. Ook dat nog. Ik krijg wel een bericht steeds opnieuw dat de site of url niet in de lucht is, wel in het engels. Zeer vreemd.
      Mijn zondag begint hier al goed vandaag. Zo ik wacht nog een tijdje of er een berichtje binnenkomt, ik ben ook via e-mail te bereiken, dat even ter info.
      Gegroet en we zien wel. :? :? :?

      Reageer

      • lex

        #4
        Kijk eens bij je prive berichten patton

        Reageer

        • Slafes
          Sportvisser
          • 31-01-2003
          • 844
          • Leuven

          #5
          Patton, de site gaat perfect open bij mij,... Uw probleem is opgelost.

          Je moet niet altijd meteen in paniek slaan omdat iets even niet werkt... De factoren zijn dikwijls niet et wijten aan u he, maar aan de provider (je pagina niet meer in de proxy, je domeinnaam server die problemen geeft) Meestal zijn dit dingen die wel opgemerkt worden en waar men snel een oplossing voor heeft...

          Vind dit nu niet meteen de juiste plaats om hulp te vragen om eerlijk te zijn...

          Nog even een tipje, ik klikte per ongeluk rechts op de hoofdpagina, moet nog 35 flapdrolkaderkes doorlopen, en zie niks meer van de site (alles wit)... Ik haat dus zo'n prullen! :@
          http://www.wandelendetakken.be

          Reageer

          • Patton

            #6
            Hallo Mensen.

            12:20...ik heb weer eens gekeken en nu is de site terug..weer eens geluk gehad.
            Dat is al een ganse opluchting.
            O ja dat klopt hoor....haha.. dat is een grapje hoor.sommige mensen proberen te kopieren, en de bedoeling hiervan is het kopieren een klein beetje tegentegaan...Je kan het toch niet vermijden, maar voor beginnenlingen die het niet weten toch even zoeken. Kopieren kan je alles, dat weet ik. Je moet het zien als nutteloze prul, daar heb je volkomen gelijk in. Goed moet nog even verder maken, ik heb nieuwe info van onze hengelsport vereniging. Die moet ik nu nog op de site zetten.
            Toch bedankt voor de medewerking.
            Best greetings.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎