vakantie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jagt

    vakantie

    hoi
    Wat zijn de favoriete vakantie adressen in Nederland en Belgie bij vissers?????.
    Word er wel gevist in de vakantie????.
    Of word er met moeders de vrouw gefietst of iets anders???.
    Word er bij de planning rekening gehouden met vissen???
    Dus zo maar enige vragen over vakantie er zijn er vast nog veel meer .

    :upsidown:



    [Gewijzigd door jagt op zondag 29 juni 2003 @ 12:02]
  • truStie
    Newbie
    • 28-06-2003
    • 11

    #2
    Euh, ik weet niet of ik met me ouders op vakantie ga, maar ik ga iig wel vissen , gewoon hier 100m bij me huis vandaan, in "De Devel", dat is not net geen rivier maar gewoon een hele grote sloot (heel erg groot )

    Reageer

    • minimus
      Specimen Hunter
      • 19-03-2003
      • 1203
      • Tilburg

      #3
      Nee, in de vakantie wordt er niet gevist. Ik word het gehele jaar al vrij gelaten en kan gaan vissen wanneer ik dat wil. Die 22 dagen per jaar dat wij op vakantie gaan hoef ik zonodig ook niet te vissen. Lekker genieten van zon, pintje en lekker eten is ook geen onaangename bezigheid. Dan kan het hengeltje best wel gemist worden.
      As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

      Reageer

      • lex

        #4
        Hoi,

        Ja er wordt gevist in de vakantie.
        Door de ziekte van mijn zoon kunnen wij niet/moeilijk naar het buitenland op vakantie. We zoeken dus leuke plekken in Nederland op.
        Vaak zijn dit de bekende bungalowparken. Daar is ook altijd water bij. Elke ochtend gaat papa dus een hengeltje uitgooien. Van 6 uur tot een uurtje of 9/9.30. Daarna gaan we leuke dingetjes doen met de kids. B.V. zwemmen wandelen of een stukje fietsen. Er zijn genoeg leuke dingen te doen op zo'n park.

        's avonds vaak nog ff met mijn zoontje aan de waterkant en dan gaan de kids naar bed.

        Bij ons wordt er dus, mede door de omstandigheden waarin we verkeren, wel degelijk ekening gehouden met vissen tijdens de vakantie.


        [Gewijzigd door lex op maandag 30 juni 2003 @ 05:13]

        Reageer

        • Theo van Berner

          #5
          Blijf deze keer thuis. Zal dan zeker vaak gaan vissen. Soms met het hele gezin. Ga Noord Holland eens uitdiepen. Boven Hoorn heb je blijkbaar prima water?
          Iemand nog suggesties wat NH betreft?

          Reageer

          • jagt

            #6
            hoi degenpoetser
            Bij Andijk in de buurt weet ik dat er bij het vakantiepark het Grootslag gevist word in het IJselmeer.
            Of het kanaal Schagen<----> Kolhorn .
            Of het Noord hollands kanaal van Alkmaar<---> Den Helder.
            Iets verder naar het zuiden Het Alkmaardermeer.
            :upsidown:

            Reageer

            • Theo van Berner

              #7
              Dank Cor. Andijk trekt me in ieder geval.

              Reageer

              • Braakdraak
                Banned
                • 23-02-2003
                • 325

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Theo van Berner
                Blijf deze keer thuis. Zal dan zeker vaak gaan vissen. Soms met het hele gezin. Ga Noord Holland eens uitdiepen. Boven Hoorn heb je blijkbaar prima water?
                Iemand nog suggesties wat NH betreft?
                Noord Holland en regio is op dit moment één van de betere witvisplekken van Nederland. In sommige IJselmeerhavens en Markermeerhavens kun je al weer hoge aantallen vangen (zie: 200 en meer).

                In Hoorn zelf kun je ook goed vis vangen. Maar dat is in de winter. Enkhuizen is ook zeker de moeite waard om te bevissen als je toch in die buurt bent. Er zijn daar heel veel visplekken. Medemblik, Wieringermeer, etc.

                Blijven zoeken en dan kom je vanzelf op een plek waar je goed kunt vangen. Geloof me, die zitten daar zeker.

                Reageer

                • john van den broek
                  Specimen Hunter
                  • 30-03-2003
                  • 1089
                  • Venray

                  #9
                  Hoi Braakdraak,

                  Wij zijn meer de type vissers die ergens op een plek gaan zitten waar we goede verwachtingen van hebben.
                  Jij, met alle respect, gooit je lijntje uit en als ze niet willen bijten pak je je spullen in en gaat weer verder.
                  Jij hebt dus zeer veel ervaringen met visstekken, misschien wel meer dan wij.
                  De oorspronkelijke vraag is dan ook "waar hebben we de meeste kans op een geslaagde vissessie".
                  Wij beginnen daar met het maken van een voerplek en gaan niet zondermeer deze plek verlaten. Na de vissessie kunnen we zeggen of deze al dan niet geslaagd is.

                  Bovenstaande mensen gaan op vakantie en komen dan op voor hun totaal onbekende viswateren, misschien kun jij dan wel gedetailleerde informatie daarover geven.

                  Groet John.
                  Groet John.

                  www.baitstore.nl

                  Reageer

                  • Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

                    #10
                    Wij gaan ook niet in verlof, zal wel enkele keren de grens oversteken om met vrienden gaan te hengelen dat is zeker.

                    Reageer

                    • minimus
                      Specimen Hunter
                      • 19-03-2003
                      • 1203
                      • Tilburg

                      #11
                      We gaan er even tussenuit visvrienden. Een weekje of 2,5 lekker niks doen ,zelfs niet vissen !! Maar op 27 Juli ben ik er weer om jullie weer te "vervelen" met mijn vispraatjes. Zal de nodige inspiratie op doen om weer bruisend aan het front te verschijnen.

                      Houdoe !!!
                      As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                      Reageer

                      • lex

                        #12
                        Prettige vakantie mini enneeehhh.............doe lekker rustig aan en het eerste biertje is van mij!!!

                        Reageer

                        • jagt

                          #13
                          hoi
                          mini veel plezier gewenst vanaf hier
                          voor jou en de hele familie.
                          toedeloe.
                          :upsidown:

                          Reageer

                          • Theo van Berner

                            #14
                            Veel plezier Mini en rust maar goed uit. Neem een borrel op onze gezondheid, dan nemen wij er 1 (of 2 of 3 of ...) op die van jouw en je familie.
                            Echt niet 1 keertje vissen?


                            [Gewijzigd door Theo van Berner op donderdag 10 juli 2003 @ 23:22]

                            Reageer

                            • Frederik
                              Specimen Hunter
                              • 05-01-2005
                              • 1734

                              #15
                              Prettige vakantie mini voor jou en de ganse familie.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎