graptjes 2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Alex
    Komt net kijken
    • 06-02-2002
    • 77

    #61
    Jos belt Kale Dwaas, met de mededeling dat hij een probleem heeft. "Wat is er aan de hand?" vraagt hij."Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden.""Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt Kale Dwaas."Een grote rode haan," antwoordt Jos. Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt Jos hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Kale Dwaas kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over." :headbanger: :joehoe: :bow: :bow:
    Ik sport 3x in de week, maar val helaas niet af! Lang leve de hengelsport!

    Reageer

    • lex

      #62
      whaaaahahahahahahahahahhahahaahahahahaha

      Reageer

      • kaledwaas

        #63
        :hammerhead: :hammerhead: :hammerhead: :clap: :clap: :clap: :clap:

        tja jos..ze gaan je kennen...whahahahahahahahahahahaha

        Reageer

        • Henso
          Met enige kennis...
          • 14-12-2002
          • 490
          • Hoogezand

          #64
          :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

          Alex een 10 met een griffel.

          ke: ke: ke: ke: ke: ke: ke:

          Groetjes Henk


          KANJER KAMPIOEN 2013
          2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

          Reageer

          • minimus
            Specimen Hunter
            • 19-03-2003
            • 1203
            • Tilburg

            #65
            Het verschil tussen een mug en een dom blondje ??

            Een mug stopt met zuigen als je hem slaat (......)
            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

            Reageer

            • minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

              #66
              Jos staat voor de rechtbank wegens illegaal vissen op barracuda's op de Maas. Zegt de rechter ik spreek je vrij als je mij verteld hoeveel T's er in "The A-team" zitten. Zegt Jos (die slimmerd) 252 stuks meneer de rechter. Zegt die rechter, nou heb je de kans om vrijgesproken te worden en nou geef je zo'n stom antwoord, hoe kom je daar nou bij. Zegt Jos :
              Taderata-tatatata tadertatataderatatatatatata enzovoort (......)
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

              Reageer

              • kaledwaas

                #67
                ok...we nemen een ander op de hak.

                Minimus loopt een electronicazaak binnen, kijkt wat rond en loopt naar een verkoper en zegt al wijzend op een stelling: "ik wil graag zo'n televisie"

                Waarop de verkoper zegt: "wij verkopen niet aan domme blondjes".

                Minimus loopt boos de winkel uit, laat zijn haar zwart verfen bij de eerste de beste kapper en gaat terug naar die winkel.

                hij loopt weer naar die verkoper en zegt al wijzend op dezelfde stelling: "ik wil graag zo'n televisie"

                Waarop de verkoper weer zegt: "wij verkopen niet aan domme blondjes".

                Minimus loopt wederom boos de winkel uit, laat zijn haar ditmaal helemaal afscheren bij de kapper en gaat weer terug naar die winkel.

                Minimus waagt weer een poging en zegt, wederom wijzend op die stelling: "ik wil graag zo'n televisie".

                Waarop de verkoper weer zegt: "wij verkopen niet aan domme blondjes".

                Minimus word nu zo kwaad dat hij vraagt hoe de verkoper nu nog kan zien dat hij blond is, waarop de verkoper antwoord: "dat zijn magnetrons meneer".

                Reageer

                • minimus
                  Specimen Hunter
                  • 19-03-2003
                  • 1203
                  • Tilburg

                  #68
                  Oh, daarom wordt mijn eten niet warm als ik het op de TV zet !!
                  As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                  Reageer

                  • minimus
                    Specimen Hunter
                    • 19-03-2003
                    • 1203
                    • Tilburg

                    #69
                    Lex zit in de trein van Den Haag (zojuist met Kaledwaas geen staart gevangen) naar Tilburg. Zit tegenover hem een man te puzzelen en vraagt aan Lex. "vrouwelijk lichaamsdeel met 6 letters en het begint met een V". Zegt Lex, "horizontaal of verticaal". "Horizontaal" zegt de man
                    "Ehhhhhm" zegt Lex "in dat geval weet ik het niet" (......)
                    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                    Reageer

                    • kaledwaas

                      #70
                      whahahahahahahahahaaaaaaaaa

                      Reageer

                      • minimus
                        Specimen Hunter
                        • 19-03-2003
                        • 1203
                        • Tilburg

                        #71
                        Kaledwaas zit in dezelfde trein (moest Lex begeleiden want die had na de Haagse vissessie even een identiteitscrisis)komt er een olifant tegenover hem zitten. Zegt Kaledwaas "da's gek een olifant in de trein dat heb ik nog nooit gezien" Zegt die olifant "dat zul je ook nooit meer zien, want morgen is mijn brommer weer klaar".
                        As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                        Reageer

                        • kaledwaas

                          #72
                          WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA

                          Reageer

                          • kaledwaas

                            #73
                            Lex is aan het fietsen, staat er na een half uurtje een olifant langs de kant van de weg te huilen.

                            Zo diervriendelijk als lex is vraagt hij of hij kan helpen, zegt die olifant: "ja hoor dat kan je..heb je bandeplakspullen bij je..ik heb namelijk een lekke band".

                            Waarop lex antwoord: "nee die heb ik niet maar spring maar achterop dan breng ik je wel ff naar een fietsemaker".

                            Reageer

                            • minimus
                              Specimen Hunter
                              • 19-03-2003
                              • 1203
                              • Tilburg

                              #74
                              Het kan nog droger !!!

                              Vliegt een duif over een weiland en ziet daar beneden een koe staan.
                              Zegt die duif "roekoe roekoe roekoe"
                              Zegt die koe "roeduif roeduif roeduif"

                              Hierop verder bordurend :
                              De nieuwe Belgische website voor duivenmelkers heet :
                              www.duivensport.komkomkomkomkomkomkomkom
                              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                              Reageer

                              • minimus
                                Specimen Hunter
                                • 19-03-2003
                                • 1203
                                • Tilburg

                                #75
                                Maar ik ken ook doordenkers :

                                Een woord van 12 letters zonder KLINKERS !!!

                                Antwoord : ZANDWEGGETJE
                                As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎