Karperstudie groep Nederland moeten we niet serieus nemen......

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tjander Meddocks

    Karperstudie groep Nederland moeten we niet serieus nemen......

    ik las het stukje over wateren gesloten voor karpervisser en toen ik moest ik het onderstaande stukje maar es even gaan schrijven natuurlijk zal hier wel het gebruikelijke portie kritiek komen maar SO WHAT?

    Ik snap helemaal niet zo goed waarom er wordt geopperd wordt om de ksn in te schakelen bij bovenstaande problemen in de visserij. De KSN is mij altijd overgekomen als een clubje vissers die alleen bij die groep gaan om bekendheid te krijgen in de nederlandse karperviswereldje....juist deze groep vissers willen altijd maar grote karpers vangen om zo faam en naam te krijgen. IK neem deze groep vissers dan ook helemaal niet zo serieus. Ook wat betreft de jeugd waarom men zogenaamd veel aandacht wil besteden krijgt men volgens mij helemaal niet van de grond....alsof vissertjes van 12,13 jaar geïnteresseerd zouden moeten zijn om zich bij deze club aan te melden ...deze jongetjes zouden zich beter om hun opleiding moeten bekommeren dan een verslaafde karpervissertje te worden waar ze in de toekomst nooit iets aan zullen hebben. Natuurlijk mag iedereen een hobby hebben maar laat het niet doordraven en weten allemaal waar de karperkoorts toe kan leiden.

    De leden van de KSN zijn mij altijd overgekomen als een groepjes vissers die zich Elitair willen opstellen naar andere vissers….hoe vaak heb ik niet heb moeten horen aan de waterkant: Ik ben lid van de Karper Studie Groep Nederland…....en dan dacht ik altijd …SO WHAT……Wat is hun inbreng geweest in de Nederlandse karpervisserij in de afgelopen tientallen jaren? Al die informatie die zij vergaren willen zij niet eens met de andere vissers in Nederland delen..bang dat iemand van hun informatie gebruikt maakt en een grote vis vangt. Naja …het enige wat goed is geweest aan de ksn is dat mensen als Rini Groothuis en vrienden deze groep ooit hebben opgericht maar hun opvolgers en leden hebben weinig tot niets voor de Nederlandse karpervisserij betekend..... en waarom zouden zij invloed hebben op het verbod op de nachtvisserij? ik zou niet weten wie nou wakker ligt van de KSN....

    tjander
  • jos.holl

    #2
    je bedoelt het misschien goed en de ksn ook maar volgens mij kun je beter bij de krant gaan werken als je dat al niet doet.
    Al wat tjander schrijft gaat niet om een oplossing te zoeken voor het probleem maar om zelf aandacht te krijgen.
    reactie 1.

    Reageer

    • Tjander Meddocks

      #3
      en al jouw domme reacties zijn er alleen om aandacht te krijgen.....

      Reageer

      • Mc.Queen
        Sportvisser
        • 19-09-2003
        • 577

        #4
        T'is were van dadde!!! :devil:
        Greetings Mc.Queen!!!
        Tot volgende Maandag!!!

        Reageer

        • CarpKing
          Newbie
          • 15-12-2002
          • 33

          #5
          Webmaster,

          Wordt het onderhand geen tijd dat U tegen Tsjander <Vul maar in> maatregelen neemt? Het zou verstandig zijn dat u uw leden in bescherming neemt tegen een dergelijk figuur.

          Dat de persoon totaal geen kijk heeft op het karpervissen is hem niet aan te rekenen, mensen schofferen wel.

          De persoon in kwestie is al op drie fora gebant om zijn omstreden uitspraken! Een normale discussie voeren is absoluut onmogelijk.
          Respect komt in zijn vocabulaire niet voor. Minacht iedereen die niet meedenkt in zijn gedachten spinsels.

          Ik raad iedereen aan niet meer op zijn postings te reageren. "Dood zwijgen!"

          Met afwachtende groet. :neenee:
          Forza Carp

          Reageer

          • Tjander Meddocks

            #6
            carpding jou stukjes zijn lachwekkend....De drie andere 3 forums zijn het toppunt van domheid in de nederlandse karpervisserij....berichten die zomaar verwijderd omdat hun vriendje of dergelijke worden aangesproken....

            Gelukkig is dit wel het enige ONAFHANKELIJKE forum waar niet gekeken naar belangen van anderen en vriendjes......Carpweb en de forum van karperwereld en evert Aalten zijn het toppunt van domheid, belangenverstrengeling en vriendjespolitiek. Een forum waar berichten zomaar verwijderd worden zoals bij de voorgenoemde forums kan niet en mag niet serieus genomen worden door niemand.

            Als je het niet eens bent met mij stukjes schrijf je een tegenbericht met argumenten op mij bovenstaande stukje...maar jou stukjes kan een kind van vier ook schrijven....

            Mijn complimenten aan dit forum....de enige visforum met vrijheid van meningsuiting. En de mensen van dit forum zullen zefl wel weten wanneer ik over de schreef ga.....

            Tjander

            Reageer

            • Forummanager
              Visserslatijn Nederland
              • 30-12-2001
              • 12131
              • Albrandswaard

              #7
              Geachte forumgebruikers,

              U kunt er vanuit gaan dat ik de discussies op de voet volg.
              De vereiste acties zullen daar waar nodig worden genomen.
              Dat geldt ook in onderhavig geval.

              Met vriendelijke groet,

              Bas
              Forummanager
              Visserslatijn Nederland
              http://www.visserslatijn.nl
              Sinds 1997...

              Nationaal HengelSportForum
              http://www.hengelsportforum.nl
              Sinds 2001...

              Reageer

              • CarpKing
                Newbie
                • 15-12-2002
                • 33

                #8
                [...],

                De andere drie Fora, daar kun je over zeggen wat je wilt, maar hebben wel hebben stelling genomen tegen blaaskaken.
                Jij noemt dat vriendjes politiek ik noem het ledenbescherming.

                De twee topics die jij hier gestart hebt, staan inmiddels op slot. Blijkbaar mag toch niet alles!

                Maar ga jij maar lekker verder joh met mensen schofferen van mij zal je geen last meer hebben zolang jij hier aanwezig bent.

                Webmaster sterkte met [...]. Schrijf mij maar uit als lid! :zwaai:
                Aangepast door Forummanager; 21-07-2018, 13:35. Reden: Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming
                Forza Carp

                Reageer

                • HPE
                  Newbie
                  • 14-12-2002
                  • 44

                  #9
                  Tjander

                  En jouw moeten we wel serieus nemen ?
                  Wat heb jij dan betekent voor de karpervisserij waaraan jij het recht ontleend om zo kritisch te zijn op deze organisatie ?

                  Forum manager

                  Mij lijkt de tijd gekomen om 'dhr.' Tjander
                  te verwijderen van dit forum.
                  Waar hij eerst heeft geprobeerd om mensen persoonlijk te beledigen gaat hij nu over op het beledigen van een organistie.

                  met vissende groet

                  HPE
                  HPE

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎