welke gebruiker vist met welke stok

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Boxie
    Newbie
    • 03-12-2006
    • 4
    • vriescheloo

    #91
    ik vis met een bb astra van 9.5meter is al een oudje maar voldoet nog goed.

    groeten,Boxie

    Reageer

    • eelke
      Frequent aanwezig
      • 24-11-2002
      • 163
      • Nederland

      #92
      Ik mag mij een tevreden eigenaar noemen van de Maver K25, naar mijn smaak een prima prijs kwaliteit verhouding. Enige nadeel is dat een extra topset een behoorlijke smak geld kost, maar dat is volgens mij bij alle hengels het geval.
      groeten,
      Eelke

      Reageer

      • Dribbel
        Newbie
        • 12-10-2006
        • 17

        #93
        Ik ga me de Maver G23 kopen, iemand ervaring hiermee?
        Groeten Tom.






        Vijverkampioen 2005+2006 kasteelvijver

        Reageer

        • brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door eelke
          Ik mag mij een tevreden eigenaar noemen van de Maver K25, naar mijn smaak een prima prijs kwaliteit verhouding. Enige nadeel is dat een extra topset een behoorlijke smak geld kost, maar dat is volgens mij bij alle hengels het geval.
          Nou dat vind ik wel mee vallen hoor ik etaal 160 euro voor een 6 meter topset.Dus dat is niet zo duur hoor.
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

          Reageer

          • lennard
            wedstrijdvisser
            • 03-08-2005
            • 77
            • Apeldoorn

            #95
            Ik ben trots op me net nieuwe sensas power match 624 met 3 5-delige topsets en een cupkit.
            I say we fish 5 days and work 2.

            Reageer

            • eric jan
              eric jan
              • 23-09-2006
              • 284
              • medemblik

              #96
              hoi allemaal
              ik heb een adriolo 13 mtr en 11.5 mtr
              5 topsets
              1 cuppingkit
              1 mini extension
              heel mooi spul prijs kan ik niet geven ik heb het tegen sponsering
              gr
              eric jan
              ik ben voor de duivel niet bang

              Reageer

              • Ruud Engels
                Hollands Belgisch Visser
                • 21-02-2007
                • 61
                • Weert

                #97
                Hallo allemaal,

                Als nieuw lid op dit forum lijkt het me een goede stap om via dit topic een start te maken.

                Ik vis sinds juli 2006 met de Sensas Power Match 614 van 11,5 mtr. Bijbehorend 3 topsets (5-delig) en een carpkit die ik omgebouwd heb tot cuppingkit.

                Waarom de Sensas?
                Na ruim 10 jaar achter een drietal karperstokken te hebben gelegen was ik het zat en begon het toch weer te kriebelen om met een vaste stok aan de slag te gaan.
                Karperuitrusting verkocht en weer een volledige vaste stok uitrusting gekocht met het oog op de toekomst om te gaan wedstrijdvissen.
                Mijn eerste hengel was een Shimano Nexave AX van 9,5 mtr.

                Na 1 seizoen had ik het al gezien dat de lengte te kort zou schieten als ik wedstrijden wilde gaan vissen. De Shimano werd uitgebreid naar een 11,5 mtr hengel en er werden enkele topjes bij gekocht.
                Resultaat >> drama (in mijn ogen dan) de hengel was niet meer in balans en ik had meer het gevoel dat ik een dweil in mijn handen had dan wat anders.

                Deze hengel werd dus ook vlug te koop aangeboden en ondertussen werd de zoektocht naar een betere wedstrijdhengel gestart waar tenminste ook 3 topsets bij moesten zitten.

                Mijn zoektocht eindigde in België waar mij de Sensas Power Match 614 incl. de topsets en een foudraal werd aangeboden voor een schappelijke prijs die ook nog in mijn budget (niet onbelangrijk).
                Ik kreeg bij deze winkel de gelegenheid om mijn toenmalige Shimano langs de Sensas eens vast te houden en het verschil te voelen.
                Het ging nog verder... de eigenaar bood mij aan om met hem mee te gaan en zelfs even met de hengel te vissen.
                Die kans aangegrepen werd mij duidelijk dat ik een goede hengel kon kopen, de manier waarop de 614 door de eigenaar werd behandeld en hoe strak deze hengel viste heeft mij uiteindelijk doen besluiten tot de koop van deze hengel.

                Inmiddels heb ik al vele wedstrijden met deze Sensas gevist en al vele kilo's vis er mee mogen vangen tot de volste tevredenheid.

                In mijn achterhoofd denk ik er over om de Sensas nog wel uit te breiden tot 13 mtr. Dit heeft op dit moment nog geen haast omdat de meeste wedstrijden die ik vis toch maximaal op 11,5 mtr gevist worden.

                Wel komt er binnenkort nog een Sensas Carp X-100 bij om op een kleine vijver op karpertjes te vissen (toch nog een beetje verdwaalt karperbloed over )

                Groeten Ruud
                Vijf dagen per week achter het net vissen is lang genoeg, die overige 2 dagen moeten we het net maar zien te vullen

                Reageer

                • † John van der Zee
                  [In Memoriam]
                  • 16-11-2005
                  • 1761
                  • in zuidholland in een mooi visgebied

                  #98
                  bij deze welkom ruud
                  Vissen is ontspannend.
                  Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

                  Met Vriendelijke Visgroeten



                  vaste stokvisser????????

                  Reageer

                  • 4x14
                    Banned
                    • 10-12-2006
                    • 849
                    • Brielle

                    #99
                    hoi ruud,welkom op het forum.

                    nu het toch onder de aandacht is schaam ik me er niet meer voor over mijn hengel te vertellen.
                    door mijn krantenwijken en ook door de jaarwisseling (langs deuren gaan) heb ik genoeg geld opgehaald/gespaard om een maver M25 te kopen samen met 2 topsets en een mooie foudraal.
                    heb er nu 1 keer mee gevist en ik vind het echt geweldig ! veel lichter als mijn andere hengel,strak en voor mij is het een perfecte hengel denk ik.

                    dingen zoals een roller etc. moeten er nog bij komen en het is maargoed dat het nog geen lente is

                    Reageer

                    • kraak
                      mooi weer visser
                      • 09-08-2005
                      • 307
                      • Kampen

                      hoezo schamen!? maver mooie stokken hoor.. en er hard voor gewerkt, vist vast heerlijk!!
                      vr.gr. Jeroen

                      Reageer

                      • 4x14
                        Banned
                        • 10-12-2006
                        • 849
                        • Brielle

                        Oorspronkelijk geplaatst door kraak
                        hoezo schamen!? maver mooie stokken hoor.. en er hard voor gewerkt, vist vast heerlijk!!
                        zeker maar omdat ik 15 jaar ben,dan vinden sommige mij mischien een patser ofzo ?

                        Reageer

                        • drennanboy
                          Drennan forever
                          • 11-02-2007
                          • 93
                          • Puurs

                          Vis enkel op vijver , en voor op brasem te vissen heb ik de Daiwa WHP (2x11m en 1 op 9.5m) en op karper gebruik ik de spro carpology
                          3 x clubkampioen
                          5 x koning

                          Reageer

                          • Ronald Nannings
                            Verificatie gaande...
                            • 05-08-2006
                            • 602
                            • Enclave Friesland

                            dingen zoals een roller etc. moeten er nog bij komen en het is maargoed dat het nog geen lente is

                            [/QUOTE]

                            Hoi,

                            Ik zou toch maar een roller gaan aanschaffen, dit is ook behoudt van je nieuwe hengel. Door het goed gebruik van de roller beschadig je de hengel niet en is deze tijdens het afsteken in balans. Dus even een hengelroller halen bij de hengelwinkelier....

                            Reageer

                            • Kosmozz
                              Match en Feeder
                              • 25-07-2005
                              • 1959
                              • Hannut

                              Ik vind het knap hoor Lennard dat je het bij elkaar hebt verdiend!
                              Carpe Diem

                              Reageer

                              • jodoti
                                Vrije witvisser
                                • 03-02-2007
                                • 207
                                • Tilburg

                                Vaste stokken

                                Ik vis met:
                                de Shimano Telewhip Catana 5 mtr
                                de Shimano Nexave AX 9,5 mtr met powerkit en 2 topsets
                                de Shimas Exage competition 13 mtr met 2 topsets
                                JVS cupkit past op beide stokken.
                                heb nu ook de Shimano Nexave 6 mtr bolonese hengel gekocht, en wil me deze techniek ook eigen maken.
                                Ben een echte Shimano fan, maar de volgende hengels bevallen me ook best goed.
                                Ik heb nog een Match hengel van X2, een Feeder van X2 en een spinhengel van Shakespeare.

                                Ja, zo komen we onze tijd wel door.

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎