welke gebruiker vist met welke stok

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • PAS123
    Komt net kijken
    • 06-02-2007
    • 55
    • hasselt (belgie)

    Oorspronkelijk geplaatst door Amadeus
    30 euro maden per week???????????????
    Ik vis ook wedstrijden, maar als ik zo rond de 2 euro aanzit voor maden is het al veel.
    Gebruik de 30 euro liever ergens anders voor, maar dat is ieder voor zich zelf.
    in belgie is 30 euro voor een wedstrijd eerder regel dan uitzondering zulle!

    18 euro voor 1.5kg ver de vase
    8 euro voor liter casters
    5 euro voor liter maden
    3 euro voor dikke ver de vase
    kostprijs van uw voer
    dan zit ik er al over denk ik?

    en dat voor 1 wedstrijdje,natuurlijk hou je wat casters en maden over maar ge moet ze toch ma telkens bijhebben he!

    grtz
    pascal

    Reageer

    • Jakob
      <*{{{{><(
      • 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

      Pascal, Je bent nog de handgranaten vergeten voor als het niet bijten wil.

      Ondanks het feit dat het hard optelt is 30 euro aan aas stevig. Normaal wedstrijdweekend gebruik ik: 2 liter maden groot en klein, houden we op totaal 10 euro, een halve kilo pieren, 5½ euro en nog een liter maden om casters voor de volgende week te maken. Dus amper 20 euro en daar krijgen we dus ook nog een deel gratis van. Het wordt anders als je een meerdaagse vist waar grote gewichten gevangen moeten worden, dan kom je ruim over de 30 euro. Als je over het hel jaar gemiddeld 20 piek aanhoud per weekend, ben je met gemak 1000 euro op jaarbasis kwijt aan aas.

      Reageer

      • colshim
        *************
        • 10-02-2008
        • 231
        • VL.

        Hoi,
        Ik ben nogal fan van colmic hen twee trend's 11'5 mtr met 5 top sets en een atomic carp met twee top sets voor als er 'gesleurd ' moet worden .
        Ben van plan om een nieuwe te kopen heb m'n oog laten vallen op de nieuwe match serie X40 , maar zie weinig verschil met de X30 , behalve de prijs dan scheelt een goeie 300 euro (in Belgie) .
        Had graag wat reacties gehad van eventuele bezitters maar veronderstel dat colmic niet zo populair is in Nederland !

        doeii
        marnik

        Reageer

        • Amadeus
          Knoeit wat aan het water.
          • 02-09-2007
          • 1626
          • Westerlee

          Ben nog steeds dolende in het grote "hengelbos" ik gok op de beurs volgende week.
          Mischien dat ik daar een leuke aanbieding op de kop kan tikken, zo niet dan kijken we rustig verder.
          https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

          Reageer

          • janb
            jan b
            • 21-11-2005
            • 1982
            • 't Nieuweland

            Oorspronkelijk geplaatst door Amadeus
            Ben nog steeds dolende in het grote "hengelbos" ik gok op de beurs volgende week.
            Misschiendat ik daar een leuke aanbieding op de kop kan tikken, zo niet dan kijken we rustig verder.
            Persoonlijk hou ik niet zo van beurzen ,het is vaak een dump paleis van overjarige materialen ik zou als ik jou was wel kijken maar niet kopen dat doe ik dan weer liever bij mijn eigen hengel sportzaak,altijd makkelijk als er eens iets mee is en als je de goede man verteld van een bepaalde beurs aanbieding wil hij meestal ook wat zakken in de prijs ,en wat ik al zij als er eens iets mee is kan je er op terug komen Beurzen zijn met de artikelen die ze presenteren als zijnde geweldige koopjes nooit echt actueel ik bedoel het materiaal wat ze aan bieden is meestal te oud ze raken het thuis niet kwijt maar op de beurs trappen die sukkels er wel in, want bij veel vissers gaat het er om, niet van heb ik het nodig ,maar als het maar goedkoop is .
            en dat is een slechte aankoop motivatie ,dus lekker rond wandelen een beetje kijken naar de hengels van je keuze ,en je niet gek laten maken door de stand houders met hun geweldige aanbiedingen
            Groeten van Jan de visser

            Reageer

            • Amadeus
              Knoeit wat aan het water.
              • 02-09-2007
              • 1626
              • Westerlee

              Ikzelf heb er een paar "op het oog" waarvan er reeds 1 sinds dit jaar uitgerangeerd is.
              De uitgerangeerde betreft een spro stok de andere is een shimano.
              Maar zowiezo eerst kijken, natuurlijk ook naar al het overige moois wat er ligt. En het is natuurlijk een leuk dagje uit.
              https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

              Reageer

              • janb
                jan b
                • 21-11-2005
                • 1982
                • 't Nieuweland

                Oorspronkelijk geplaatst door Amadeus
                Ikzelf heb er een paar "op het oog" waarvan er reeds 1 sinds dit jaar uitgerangeerd is.
                De uitgerangeerde betreft een spro stok de andere is een shimano.
                Maar zowiezo eerst kijken, natuurlijk ook naar al het overige moois wat er ligt. En het is natuurlijk een leuk dagje uit.
                Ik denk dat je de juiste instelling te pakken heb ,maar pas op met overjarig spul voor je het weet kan je er geen hengel delen meer van krijgen ,veel succes.
                Groeten van Jan de visser

                Reageer

                • Amadeus
                  Knoeit wat aan het water.
                  • 02-09-2007
                  • 1626
                  • Westerlee

                  We zullen zien, jullie zijn de éérste die het lezen................
                  https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                  Reageer

                  • ericesv
                    Eric.V
                    • 06-07-2004
                    • 22
                    • Rotterdam

                    Ik vis op dit ogenblik nog met een Garboline 564 en 764 12,50 en 14,50 met vele topsets omdat de hengels in de zelfde mal zijn gegoten.
                    Voor het zware werk gebruik ik de Garbolino carperstok van 9,50 en 11.00.

                    Groetjes

                    Eric

                    ****************************
                    Lid Team Carbotex-Marcel v/d Eynde
                    ****************************

                    Reageer

                    • Amadeus
                      Knoeit wat aan het water.
                      • 02-09-2007
                      • 1626
                      • Westerlee

                      nog 6 dagen wachten
                      Maar dan mischien
                      https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                      Reageer

                      • Peet-Delfzijl
                        Wedstrijdvisser
                        • 23-02-2008
                        • 45
                        • Delfzijl

                        Ik vis met 2 Ultimate Royal Class 14 meter met 4 topsets, cup setje, en een hard topset en een Spro Cresta S7/10 met 2 topsets en cup setje
                        Viswormen.nl - Hengelsport Sappemeer

                        Reageer

                        • Amadeus
                          Knoeit wat aan het water.
                          • 02-09-2007
                          • 1626
                          • Westerlee

                          Ik heb hem binnen, alleen niet de lengte die ik hebben wilde.
                          Het is een Spro Cresta S6 950M geworden, hopelijk gaat ie langer mee dan mijn fishion.
                          https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                          Reageer

                          • martinwinschoten
                            ONVOORSTELBAAR
                            • 17-02-2008
                            • 798
                            • Winschoten

                            Ik vis met de Sensas power match 664 met 4 topsetten 5 delig en een cupset 5 delig.
                            Vind het een hele lichte en strakke stok.

                            Groet, Martin
                            Team Bobs hengelsport Prinz Royal

                            Team Attrafish Nederland

                            Reageer

                            • Jakob
                              <*{{{{><(
                              • 06-03-2007
                              • 1870
                              • Staphorst

                              Ik vis met Daiwa, Connoisseur Ultra van ruim 16 meter, heb ik 2 exemplaren van en met de Daiwa Tournament 210 van 14½ meter samen met veel topsets.
                              Grote voordeel van de Daiwa is het strakker maken door er een kort 4e of 5e deel tussen te zetten. Ook levering van delen is geen probleem, 32 jaar na dato kon ik nog een deel krijgen van mijn eerste Daiwa.
                              De Imperial zoals die geleverd word door Raven en Vlemmix is een Daiwa en is de tweeling broer van mijn Coinnoisseur Ultra. De Gold Pole is bij Daiwa bekend als de Coinnoisseur 510. Voor mij perfecte stokken, je knijpt de delen zo maar niet kapot. Supersterk, maar kunnen wel kapot als ik er met mijn vlieggewicht op val.

                              Reageer

                              • henri93
                                Newbie
                                • 28-03-2008
                                • 8
                                • Grubbenvorst

                                Oorspronkelijk geplaatst door lolo
                                Om de kop er af te halen welke gebruiker van dit Forum gebruikt welke vaste sok?
                                Ik gerbruik de tica competitor van silstar 13 meter met 4 topsets en cupset .en de rede is omdat ik er goedkoop aan kon komen .
                                gr lolo
                                Ik vis ook met de vaste stok !

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎