Massaal jullie stemhulp gevraagd!

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arjan.a
    Newbie
    • 09-05-2006
    • 6

    Massaal jullie stemhulp gevraagd!

    Hallo mede vissers!



    Ik doe mee met de mtv zomerfestival actie. Ik ben zeer benieuwd of jullie mij willen helpen. De link is: weggehaald Druk vervolgens op de foto en druk op de 0 in het mobieltje, dat is het hoogste cijfer die je kan geven (0 staat voor de 10). Je kan 1 x per dag op dezelfde foto stemmen. Als ik maandag in de top 3 kom win ik een superleuk mobieltje!
    De concurenten halen me genadeloos onderuit door elke dag een 1 op mijn foto te geven en hebben ook een forum achter zich staan. Als je de tijd ervoor hebt mag je de rest in de top 10 ook een 1 geven dat helpt natuurlijk ook. Hopelijk kan ik rekenen op veel van jullie stemmen. Laat even een berichtje achter wanneer je hebt gestemd zodat ik weet wie ik wellicht dankbaar mag zijn. p.s vandaag kon ik 2x 1en uitdelen bij de tegenpartijen wellicht kunnen jullie dat ook.
    Aangepast door Forummanager; 27-07-2006, 21:03.
  • arjan.a
    Newbie
    • 09-05-2006
    • 6

    #2
    tussenstand

    Tussenstand:
    Mijn foto: weggehaald
    Huidige plaats: 10
    Aantal stemmen: 69
    Score: 4,6
    Aangepast door Forummanager; 27-07-2006, 21:04.

    Reageer

    • Forummanager
      Visserslatijn Nederland
      • 30-12-2001
      • 12131
      • Albrandswaard

      #3
      Na rijp beraad tussen de mods hebben we besloten om dit soort zaken niet goed te vinden. Heeft niets met vissen te maken en de topicstarter heeft verder erg weinig gepost. Om te voorkomen dat we meer van dit soort zaken krijgen, sluit ik de topic.
      Visserslatijn Nederland
      http://www.visserslatijn.nl
      Sinds 1997...

      Nationaal HengelSportForum
      http://www.hengelsportforum.nl
      Sinds 2001...

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎