Forelvissen+Powerbait

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • wimwijchen
    Komt net kijken
    • 27-03-2007
    • 74
    • wijchen

    #16
    Ik hoorde vandaag over een nieuwe kleur die op de kleur van het voer wat ze gewent zijn. Volgens mij is dat wat vaal bruin of zo. Schijnt het goed te doen.

    Reageer

    • yannik
      De kasteelvissers Viane
      • 27-07-2006
      • 694
      • Geraardsbergen

      #17
      ja maar de kleur van het voer is volgens mij wel niet het zelfde op elke vijver hoor...
      ik kan me vergissen natuurlijk.
      Wie vist, die vangt!

      Reageer

      • Arent
        Vliegvissen, wat anders
        • 03-05-2007
        • 9

        #18
        Rick,
        Wil je overstappen op PB omdat de vangsten zo slecht zijn op die forellenvijvers, dat probleem had ik namelijk ook. Ik nam toen standaard maar een werphengel mee om te kunnen switchen wanneer de vliegenlat niet wou. Als ik dan met PB ving dan voelde ik me een beetje vies, net alsof ik aan het valsspelen was. Daarna ben ik beter mijn best gaan doen met het binden en volhouden tijden het vissen. 1 week terug had ik 3 KG Forel 8 stuks, allemaal op mijn eigengemaakte vlieg. Geloof mij maar dan voel je je niet vies.
        Tight Lines

        Reageer

        • nijmegen
          Komt net kijken
          • 19-03-2006
          • 70
          • Nijmegen

          #19
          gister op forel gevist in appeltern samen met mijn vriendin we hebben met zn 2en 33 forellen weten te vangen in 4 uur en we hadden er maar voor 12 betaald dus het is best goed gegaan ga snel weer een keer

          Reageer

          • Serrano
            GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
            • 05-07-2004
            • 294
            • GELDROP

            #20
            Ben over gestapt van PB naat TB Trout Bait. Dat ging ff wwat beter.
            Relatief ving ik er meer dan de andere. En dan wit dat ging erop los.
            Mar het blijft raar in zo'n putje vissen. Vergeloijk het eens met de Waal.
            Open gestrekt water, ja je moet geen watervrees hebben.

            Reageer

            • tibbe064
              Newbie
              • 24-08-2005
              • 1

              #21
              powerbaid hulpmiddel

              Oorspronkelijk geplaatst door IamBarbeel
              gebruik altijd wit, kleur is opzich niet heel belangrijk,
              maar je snelheid van ophalen + je moet de PB goed aan de haak bevestigen
              als een propeller,

              Reageer

              • yannik
                De kasteelvissers Viane
                • 27-07-2006
                • 694
                • Geraardsbergen

                #22
                Die staat op de vorige pagina ook. Lees in het vervolg misschien eerst de vorige pagina's
                Wie vist, die vangt!

                Reageer

                • jwammes
                  Newbie
                  • 28-09-2008
                  • 2
                  • Veenendaal

                  #23
                  Hoi, ik ben hier nieuw.

                  Ik heb in geen jaren meer gevist en ben gisteren naar de winkel gegaan om weer wat visspulletjes te kopen omdat mijn zoontje van 5 dat graag wilde. Ik heb naast een vaste hengel, een werphengel en wat losse spulletjes gekocht. Tevens een potje Powerbait kneedbaar deeg en een potje nepmais (wat stinkt dat zeg!)

                  Nu ben ik eens gaan googlen en volgens mij zijn de powerbait producten die ik gekocht heb alleen goed voor forel, of heb ik dat mis? Kan ik dat deeg en mais ook gewoon gebruiken voor voorn/brasem/zeelt enz...?

                  Zoals gezegd was ik er een paar jaar uit en volgens mij bestond powerbait een jaar of 10 terug nog niet.

                  Mijn vraag aan jullie is dus, als ik met mijn kleine jongen gewoon normale witvis wil vangen kan ik dan de door mij gekochte powerbait producten proberen of heb ik toch echt veel meer kans met een bolletje brood?

                  Ik hoor graag van jullie,

                  Jan

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎