karper:wormen

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karper king
    Komt net kijken
    • 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

    karper:wormen

    als je een dikke worm aan je haakje maakt hoe snel kan er een karper aan je haak kommen?
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    totdat ie in het aas bijt
    jeh kan na 1 minuut kan ook hele dag duren

    Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • marvinp
      Newbie
      • 18-08-2006
      • 35

      #3
      als je op karper vist weet je toch dat er geen tijd aan vast zit

      Reageer

      • yannik
        De kasteelvissers Viane
        • 27-07-2006
        • 694
        • Geraardsbergen

        #4
        ga vissen met mais ipv. met een worm dan heb je meer kans dat je er een kàrper mee vangt.

        grt. yannik
        Wie vist, die vangt!

        Reageer

        • marvinp
          Newbie
          • 18-08-2006
          • 35

          #5
          ja dat wel alleen het ging erom, hoe SNEL je beet krijgt en dat kan niemand zeggen.. ligt aan de karper

          Reageer

          • brielsemaasliefhebber
            vis gek
            • 06-06-2006
            • 1231
            • Brielle

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door yannik
            ga vissen met mais ipv. met een worm dan heb je meer kans dat je er een kàrper mee vangt.

            grt. yannik
            daar ben ik het niet helemaal mee eens.Mais is een veel gebruikt aas voor karper en wormen niet dus kan het best dat ze sneller happen in wormen dan in mais omdat het al heel veel gebruikt wordt.En ja hoe snel bijt een karper dat licht er aan of je echt op zoek gaat naar de karper ofdat je luk raak maar ergens gaat zitten.

            VANG GARANTIE HEB JE NOOIT
            GROETEN VAN EEN VIS GEK

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #7
              Zeker in het vroege voorjaar is een worm dodelijker dan een korreltje maïs.
              Moet je de vis wel onder je voeten zoeken, is niks voor de achteruit hangende bivyboys.
              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • antoinette
                Specimen Hunter
                • 13-11-2005
                • 1926
                • oudenhoorn

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                Moet je de vis wel onder je voeten zoeken, is niks voor de achteruit hangende bivyboys.
                lol das 1 van de redenen dat ik niet zoveel meer vis op karper, ikzelf persoonlijk vindt piepervissen niet iets te maken hebben met vissen, maar dat is uiteraard voor iedereen verschillend.

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1496
                  • haacht

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                  lol das 1 van de redenen dat ik niet zoveel meer vis op karper, ikzelf persoonlijk vindt piepervissen niet iets te maken hebben met vissen, maar dat is uiteraard voor iedereen verschillend.
                  Tuurlijk: water uitpeilen, het water lezen, uren tijd steken in boilies draaien, rustig in de natuur zitten, da heeft allemaal niks me vissen te maken...
                  En waarom zou het dan een rede moeten zijn om er zelf mee te stoppen? Ge moet ni mee me de trends uit Engeland als ge ni wilt.
                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • antoinette
                    Specimen Hunter
                    • 13-11-2005
                    • 1926
                    • oudenhoorn

                    #10
                    ik ben een actieve visser, ik vindt er geen bal aan om 24 uur in een tentje met desnoods een boekie ofzo, te vissen, dat heeft in mijn ogen echt geen zier te maken met vissen, dat is puur uren maken op een zo comfortabel mogelijke manier.
                    Op dit moment ben ik mijn aandacht aan het richten op struinend vissen op karper, en denk dat dat mij meer trekt, je bent dan veel actiever.
                    enne.......... boillies draaien doe je thuis en niet langs de waterkant, langs de waterkant zit men met hun luie gat in het liefst een fox-chair met uiteraard fox-piepers, eventueel televisietje mee, te wachten op de dingen die komen gaan en dat 24 uur lang, hoe actief ben je dan ? juist, non-actief.
                    maar dit is uiteraard puur mijn visie op het hele gebeuren.

                    Reageer

                    • Douwe
                      NHSF lid van verdienste
                      • 01-07-2006
                      • 3136
                      • Leeuwarden

                      #11
                      Ik begrijp Antoinette heel goed, maar is het niet beter om elkaar in zijn/haar waarde te laten?
                      Karpervissen, al het vissen overigens, is een persoonlijke beleving.
                      Ik ben ook liever actief bezig maar kan ook rustig 24 uur bij een oval rondhangen.
                      Dagenlang kamperen aan de waterkant wil ik niet.
                      Vissen is een hobby geen religie!

                      Reageer

                      • warhead
                        Specimen Hunter
                        • 27-09-2003
                        • 1496
                        • haacht

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                        maar dit is uiteraard puur mijn visie op het hele gebeuren.
                        Een visie die ge beter voor uw eigen houdt als ge ze zo verwoordt. Tis een rechtstreekse aanval op mijn visserij en op mij persoonlijk ook en dat voor een moderator...
                        Als da nieuw forum zo begint te draaien dan hoeft het voor mij niet meer.
                        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                        Reageer

                        • brielsemaasliefhebber
                          vis gek
                          • 06-06-2006
                          • 1231
                          • Brielle

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                          ik ben een actieve visser, ik vindt er geen bal aan om 24 uur in een tentje met desnoods een boekie ofzo, te vissen, dat heeft in mijn ogen echt geen zier te maken met vissen, dat is puur uren maken op een zo comfortabel mogelijke manier.
                          Op dit moment ben ik mijn aandacht aan het richten op struinend vissen op karper, en denk dat dat mij meer trekt, je bent dan veel actiever.
                          enne.......... boillies draaien doe je thuis en niet langs de waterkant, langs de waterkant zit men met hun luie gat in het liefst een fox-chair met uiteraard fox-piepers, eventueel televisietje mee, te wachten op de dingen die komen gaan en dat 24 uur lang, hoe actief ben je dan ? juist, non-actief.
                          maar dit is uiteraard puur mijn visie op het hele gebeuren.
                          Nou NOU dat is nog wel wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          GROETEN VAN EEN VIS GEK

                          Reageer

                          • brielsemaasliefhebber
                            vis gek
                            • 06-06-2006
                            • 1231
                            • Brielle

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door warhead
                            Een visie die ge beter voor uw eigen houdt als ge ze zo verwoordt. Tis een rechtstreekse aanval op mijn visserij en op mij persoonlijk ook en dat voor een moderator...
                            Als da nieuw forum zo begint te draaien dan hoeft het voor mij niet meer.

                            Ha ha dat dacht ik ook al
                            GROETEN VAN EEN VIS GEK

                            Reageer

                            • Ramon Ansing
                              tsjah?
                              • 27-06-2006
                              • 760
                              • Tolbert

                              #15
                              rustig warhead wat hij vind moet hij weten er zijn vissers die er zo over denken ik moet eerst 3 kwartier fietsen en dan benk bekaf spulletjes instaleren en als ik dan een 20 ponder vang vind ik da mooier dan met een pennetje in een modderpoel en 30 visjes van 50 cm te vangen maja ik ben het me jou een s

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎