Vissen met sbirulino's / bombetta's

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • peterV
    Newbie
    • 02-12-2006
    • 3

    Vissen met sbirulino's / bombetta's

    Hallo iedereen,

    Het is ongeveer 10 jaar geleden dat ik nog gevist had en vorige week ben ik eens gaan vissen op een forelput (de lidovijvers in Leopoldsburg, België). Man man man, ik heb geen enkele vis gevangen, terwijl er overal rond mij af en toe forellen naar boven gehaald werden...
    Toen ben ik eens gaan rondkijken en blijkbaar was bijna iedereen aan het vissen met sbirulino's en als aas powereggs. Daar had ik dus nog nooit van gehoord...
    Is er iemand die mij kan uitleggen hoe je precies met sbirulino's moet vissen? Ik heb op internet gezien dat je drijvende, traag zinkende en zinkende hebt van verschillende gewichten. Ik ben van plan van terug te gaan naar die put voor een revanche! De put is max 1.5 meter diep en ik zou vissen met 2 hengels. Met ééntje zou ik graag slepend vissen met zo van die berkley powereggs (of kan je beter powerbait deeg gebruiken?) en met de andere zou ik statisch vissen ('t zou nogal moeilijk zijn om met 2 hengels te slepen hé ).
    Wat zijn jullie ervaringen en technieken met de sbirulino's en powerbait?

    Alvast bedankt om mij wat te helpen. Aan de visvijver zelf heb ik niet veel kunnen lospeuteren...

    Groeten,

    Peter
  • sando612
    Frequent aanwezig
    • 08-11-2005
    • 121
    • limburg

    #2
    powerbait deeg zeker gebruiken ,wit en groen
    eventueel de twee kleuren mengen
    powerbait heeft ook kunstaas speciaal voor forel uitgebracht,BLADE-DANCER genaamd.Je hebt dat in klein en groot formaat.(nie goedkoop)
    Het klein is perfect voor forel,echte aanrader
    heel goei ervaringen mee

    Reageer

    • sando612
      Frequent aanwezig
      • 08-11-2005
      • 121
      • limburg

      #3
      nog iets,tegen de wind in gaan zitten kan wel eens helpen

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎