waar in omgeving rotterdam kan ik mooi op stromend water feederen ??????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • duncan
    Newbie
    • 05-05-2005
    • 18

    waar in omgeving rotterdam kan ik mooi op stromend water feederen ??????

    waar kan ik mooi feederen in omgeving rotterdam op stromend water
    wie kan wat zeggen want er gaat niemand geloof ik op de oude maas waar dan ???
    vissen doe je voor de lol maar is wel erg leuk om van je buurman te winnen!!!!!!
  • Frits
    gebruiker
    • 22-07-2004
    • 231
    • Papendrecht

    #2
    Hier komt mijn lijstje. alle stekken zijn binnen een straal van 15 km van Rotterdam af.

    De Lek bij Nieuw Lekkerland/ Lekkerkerk
    De Noord bij Hendrik ido Ambacht naast de Noordtunnel (gebouw Rijkswaterstaat)
    De Noord bij Papendrecht. langs de dijk richting het centrum nabij Celtic zout

    Ligt Rotterdam niet aan de Maas, hier zijn toch zeker bakken van Voorns te vangen?

    Veel succes

    Reageer

    • duncan
      Newbie
      • 05-05-2005
      • 18

      #3
      ja dat zal best maar waar ? heb wel de spullen allemaal om goed te zitten ben net begonnen met feederen

      beter te doen maar waar ken verder niemand die feeder wel vaste stok doe ik zelf wel veel maar nu nog mooie vis vangen op stromend water

      bedoel daar sterke stromingen inderdaad ken niemand vandaar deze oproep??

      als je mij meer ken vertellen over de vangsten en de plekken (waar precies )heel graag
      vissen doe je voor de lol maar is wel erg leuk om van je buurman te winnen!!!!!!

      Reageer

      • minimus
        Specimen Hunter
        • 19-03-2003
        • 1203
        • Tilburg

        #4
        Kan iemand de zaak even corrigeren. Dit onderwerp zit zowel in witvissen als in hengelsport algemeen.
        Da's niet de bedoeling beste Duncan. We lezen toch alles wel !!!!
        As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎