waarom zijn boilies zo duur

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rick de visser
    Alrounder&Binder
    • 28-02-2007
    • 166
    • Nw-Roden

    waarom zijn boilies zo duur

    weet iemand dit ik vind het wel erg duur
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1496
    • haacht

    #2
    Omdat ze naar de zon groeien. Ah nee dat was het antwoord op "waarom zijn bananen krom"
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • Master
      Voerboer
      • 26-02-2007
      • 1148
      • Zoetermeer

      #3
      In een goede bol zitten als het goed is, dure natuurlijke ingredienten. Eenvoudige goedkopere ingredienten geven ook wel een bol waar mee te vangen valt. Maar op sommige wateren heb je gewoon wat meer nodig dan de standaard inhoud. De bollendraaier moet er wat op verdienen, de winkelier ook. Goede zakken zijn niet goedkoop en het transport ook al niet. Er moet 19% BTW worden afgedragen enzovoort. Al met al zit je voor een redelijke bol al snel aan 10 euro in de winkel.
      Theo de Kreij.
      www.natuurzorg.eu

      Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

      Reageer

      • Master
        Voerboer
        • 26-02-2007
        • 1148
        • Zoetermeer

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door warhead
        Omdat ze naar de zon groeien. Ah nee dat was het antwoord op "waarom zijn bananen krom"
        Het antwoord op die vraag is; als ze recht zijn passen ze niet in hun schil.
        Theo de Kreij.
        www.natuurzorg.eu

        Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1496
          • haacht

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Master
          In een goede bol zitten als het goed is, dure natuurlijke ingredienten. Eenvoudige goedkopere ingredienten geven ook wel een bol waar mee te vangen valt. Maar op sommige wateren heb je gewoon wat meer nodig dan de standaard inhoud. De bollendraaier moet er wat op verdienen, de winkelier ook. Goede zakken zijn niet goedkoop en het transport ook al niet. Er moet 19% BTW worden afgedragen enzovoort. Al met al zit je voor een redelijke bol al snel aan 10 euro in de winkel.
          Noem mij dan eens 1 duur natuurlijk ingredient, ik ben is benieuwd. Ik zie casseine bv niet als een duur ingredient als je kijkt naar de hoeveelheid per kg en het feit dat je dat niet eens nodig hebt in een deftige mix.

          En ik neem aan 10 euro per kg, wat zelfs voor een deftige readymade-freezer 5-6 euro teveel is. Das gewoon hetzelfde als bij merkkledij, je betaalt mee voor de naam van het produkt.

          En op moeilijke wateren geloof ik meer in aaspresentatie en stekkeuze dan dat extra ingredient van 25 euro per potje. Mijn standaard vismix vangt overal, zelfs op wateren als het AK.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • Rick de visser
            Alrounder&Binder
            • 28-02-2007
            • 166
            • Nw-Roden

            #6
            bedankt voor de info rdv

            Reageer

            • Master
              Voerboer
              • 26-02-2007
              • 1148
              • Zoetermeer

              #7
              Warhead, wat denk je van bijvoorbeeld LT-fishmeal, LZ-30, digested liver, poederflavour, goede zoetstof, amino, betaine, crunch materiaal enzovoort? Tikt behoorlijk aan in een bol.
              Theo de Kreij.
              www.natuurzorg.eu

              Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

              Reageer

              • warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1496
                • haacht

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Master
                Warhead, wat denk je van bijvoorbeeld LT-fishmeal, LZ-30, digested liver, poederflavour, goede zoetstof, amino, betaine, crunch materiaal enzovoort? Tikt behoorlijk aan in een bol.
                Wat ik daarvan denk? Dat ze niet nodig zijn Ben ik nu 99% van overtuigd. En die potjes zijn idd allemaal duur maar die hoeveelheden vallen eigenlijk nog wel mee. 3/4 de van die producten die je daar opnoemt werken instant dus waarom zou je die in een bol steken om mee voor te voeren?
                Ik weet zeker dat een simpele mix ook vangt op eender welk water als je het een beetje slim aanpakt, een goede bol hoeft absoluut niet duur te zijn.
                om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎