geen vis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • a135962
    Newbie
    • 26-04-2004
    • 18

    geen vis

    halo ik hep al twee weekens geen visgehat ik zit ook in een hengelklub maar het waater naar de donkerekant
    ik vis daar met de vaste stok en is daar maar een 1meter 15 diep daar is wel op een put ik vis op de gront maar nieks ik pack mijn draad 14 hondert haak 14 ik monteer reckstreeks op de haak voor karper pak ik 18 honderste en haak ook 14 van voor pak ik bio-mix en pro competition baits voor brasem nu weet ik het ook niet meer er zijn daar mannen er bij die 17 kilo van vis hebben hoe ze het doen weet ik niet ik hengel al twee jaar al hep meest 1a2 vissen maar vantijd nieks als je er vier uur aan een put zit en vang nieks dat is niet te doen al hep ik al zelf gezocht voor midelen maar zonder ruseltaat info is van harte welkom !@#$
  • rudy vis
    sportvisser
    • 01-02-2003
    • 656
    • merelbeke

    #2
    hallo volgens mij moet je zowel je draaddikte als je haakgrootte verminderen. vb draad 10% en haakgrootte 18 en geen al te zware dobber gebruiken daar het maar 1m diep is.en dan het lokvoer hoeveel gebruik je??? greets

    Reageer

    • eelke
      Frequent aanwezig
      • 24-11-2002
      • 163
      • Nederland

      #3
      Wat is het gewicht van je dobber en hoe scherp heb je hem afgesteld? Vis je met staande haak of heb je de lijn op de grond liggen ?
      groeten,
      Eelke

      Reageer

      • a135962
        Newbie
        • 26-04-2004
        • 18

        #4
        van pen 1.25 gram van tijd 1.50 gram voor in werpen een killovoer nat af en toe schiet ik madem van lijn 14 honderste haak 14 voor karper neem ik 18 honderste onderhaak 14
        vis op boden mijn lijn is 950 lang en mijn lijndraat is ook nog 8 meters lang vis niet met onderhijnd hoe ik mijn pen af stel neem een lootje voor het vast zetten van 20/10 dan nog een schuif lootje van 1 graam dan neem ik een afstant van ongeveer 20 a 25 van mijn haak meer doe ik niet van voer mag maar een killo info welkom !@#$

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎