Hengelsportzaken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Grendon
    Newbie
    • 14-06-2007
    • 13
    • Tollembeek

    Hengelsportzaken

    Ik woon in België (Tollembeek), ben op zoek naar een goede viswinkel waar veel karpermateriaal verkocht wordt.
    Wie in België woont kan zijn favoriete winkel posten
  • The Frisian Viking
    NHSF Erelid
    • 27-06-2006
    • 5439
    • Feânwalden

    #2
    http://www.carp-meeting-point.com/shop/ dit is het enigste wat ik jou kan bieden een internetshop deze shop is echt oke voor als je iets wilt bestellen.
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

    ik knibbelje foar gjin ien

    The Frisian Viking

    Reageer

    • drennanboy
      Drennan forever
      • 11-02-2007
      • 93
      • Puurs

      #3
      Janssens Sport in Kessel , daar hebben ze wel veel voor karpervissers
      3 x clubkampioen
      5 x koning

      Reageer

      • DarthCake
        Visser? Neh => Gamer :p
        • 29-03-2006
        • 129
        • Korbeek-Lo (Leuven)

        #4
        Waar ongeveer ligt Tollembeek, ik weet het niet echt liggen . Ik ben zelf van Korbeek-Lo Vlak bij Leuven.
        Hier zijn een tweetal lokale hengelsportzaken, deze hebben beide eigenlijk niet zo veel karper materiaal, maar wel net genoeg voor de meeste vissers hier. Ik vermoed dat dit wel bij de meeste lokale hengelsport zaken zo zal zijn.

        Een zeer gekende hengelzaak is idd Janssens Sport, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

        Anders moet je ook eens rondneuzen op belgische karperforums, er zijn er in elk geval genoeg.
        Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
        "I know the human being and fish can coexist peacefully."

        Reageer

        • esperto
          Sportvisser
          • 16-09-2006
          • 654
          • Oostkamp (Brugge)

          #5
          ik weet niet waar je woont maar demeulenare (roeselare) is zeer gekent voor karpervisserij, vooral voor fox; zeer scherpe prijzen daar

          Reageer

          • Grendon
            Newbie
            • 14-06-2007
            • 13
            • Tollembeek

            #6
            Tollembeek ligt in Vlaams-Brabant.
            Niet ver van Ninove, Halle, Geraardsbergen.
            In deze buurt zijn er echt geen 'deftige' hengelsportzaken voor karpermatariaal.
            In Nederzwalm MDM sport ga ik mss eens gaan kijken, iemand die daar al geweest is?

            Reageer

            • woody55
              Gone Fishin'.....
              • 08-06-2007
              • 38
              • Lanaken (B)

              #7
              BAS in Lanaken

              Ik koop mijn klein spul, dobbers en aas bij BAS in Lanaken, aan het Molenweideplein. Voor iedere visser in de Euregio een aanrader. Verstand van zaken, een ruime keus en een hart voor sportvissen
              Greetzz
              Woody55

              Reageer

              • warhead
                Specimen Hunter
                • 27-09-2003
                • 1498
                • haacht

                #8
                Groot materiaal: Demeulenaere in Roeselare. Johan is ne zeer vriendelijke kerel en antwoordt direct op vragen via mail. Als je weet wat je koopt kan je altijd het gerief thuis laten bezorgen, heb dat al 2 keer zonder problemen laten doen.
                Klein materiaal: Den Bever in Willebroek, Karpercenter in Aalst of WS in Genk. Het is de moeite om 1 keer een grote afstand te doen naar een deftige viswinkel en alles in grote hoeveelheden te kopen. Janssen hoort daar voor mij al een tijdje niet meer bij. "is er nog soyabloem"? "Ja in de berging maar ik kan er nu niet aan". En dan rij ik daar 60 km voor.
                om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                Reageer

                • jodoti
                  Vrije witvisser
                  • 03-02-2007
                  • 207
                  • Tilburg

                  #9
                  Ga gewoon eens een dagje naar Vlemmix in Tilburg.
                  Daar vindt je alles in een ruime sor****** tegen de beste prijs van Europa.

                  Go, het lijkt wel reclame he

                  Reageer

                  • ws
                    Komt net kijken
                    • 05-03-2006
                    • 80
                    • Oirschot

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                    Ga gewoon eens een dagje naar Vlemmix in Tilburg.
                    Daar vindt je alles in een ruime sor****** tegen de beste prijs van Europa.

                    Go, het lijkt wel reclame he
                    Klopt, het aanbod is groot en de prijzen zijn goed, maar controleer wel even je spullen voordat je weer naar huis rijdt. Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat ik thuis aankwam, mijn spullen uitpakte en tot de conclusie kwam dat er iets kapot was. Verder vind ik de service ook slecht.

                    Reageer

                    • koopman
                      sd
                      • 27-06-2007
                      • 126
                      • fvgdfg

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                      Ga gewoon eens een dagje naar Vlemmix in Tilburg.
                      idd, veel spullen voor lage prijzen. Zie ook http://www.vlemmix.nl
                      Ik kocht er eerst nooit spullen, want het ligt een beetje uit de buurt voor mij, maar toen gaf iemand die link aan mij. Dus ik was even aan het kijken op die site en was veel goedkoper (zelfs met verzendkosten erbij).

                      Reageer

                      • Serrano
                        GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                        • 05-07-2004
                        • 294
                        • GELDROP

                        #12
                        Die adviezen zijn wel overdreven om iemand, enkele adviezen, maar liefst 100-150km verderop te sturen. Wordt er niet meer gedacht aan service achteraf. Maak een onderscheid. Koop de servicegevoelige materialen bij U in de buurt. En de minder gevoelige bij een "goedkope" winkel.
                        En laat U voorlichten. Let op voor de prijsvechters. Dan kun je thuiskomen en een kat in de zak heb je mogelijk gekocht.
                        Kijk, met bijvoorbeeld haken en voer kan weinig misgaan, maar een paraplu tent of molen zitten dan zo mogelijk in de gevarenhoek.
                        Maak een lijstje wat je wil kopen en waak er voor om meer te kopen.
                        Denk eens aan de bouwmarkt die U binnenging voor spijkers en U kwam thuis met een ovebodige boormachine.............Hoewel.

                        Reageer

                        • warhead
                          Specimen Hunter
                          • 27-09-2003
                          • 1498
                          • haacht

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Serrano
                          Die adviezen zijn wel overdreven om iemand, enkele adviezen, maar liefst 100-150km verderop te sturen. Wordt er niet meer gedacht aan service achteraf. Maak een onderscheid. Koop de servicegevoelige materialen bij U in de buurt. En de minder gevoelige bij een "goedkope" winkel.
                          En laat U voorlichten. Let op voor de prijsvechters. Dan kun je thuiskomen en een kat in de zak heb je mogelijk gekocht.
                          Kijk, met bijvoorbeeld haken en voer kan weinig misgaan, maar een paraplu tent of molen zitten dan zo mogelijk in de gevarenhoek.
                          Maak een lijstje wat je wil kopen en waak er voor om meer te kopen.
                          Denk eens aan de bouwmarkt die U binnenging voor spijkers en U kwam thuis met een ovebodige boormachine.............Hoewel.
                          Er zijn in Belgie echt maar een aantal deftige viswinkels met karpergerief. Ik heb hier in de buurt ook 3 winkels ze, geen enkele heeft karpergerief. Waarom zou er niks kunnen misgaan met haken en voer?
                          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎