Voor iedereen die er vist en voor ieder die er meer van wil weten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • RoyvH
    Met enige kennis...
    • 20-07-2007
    • 337
    • Deurne

    Voor iedereen die er vist en voor ieder die er meer van wil weten

    hallo iedereen,

    Ik Roy van Helmond (lid van H.S.V. De Middenpeel) dacht het wordt nu wel eens tijd om een forum voor /door en over ons aan te laten maken.
    waarom??

    We hebben een hele mooie vijver maar zoals de meeste van jullie weten gaat daar een heele hoop veranderen.
    wel zal dit nog een tijdje op zich laten wachten maar het is er sneller als we denken

    maar ook nu er word op onze (tijdelijke) vijver veel gevist een veel gevangen toch zijn er altijd mensen die iets meer willen weten of doen meer willen weten over wedstrijden of wat dan ook

    daarom hoop ik dat we op deze manier elkaar en anderen van alle nodige info kunnen gaan voorzien

    hopelijk wordt dit forum net zo mooi als de vever en de vangsten dan hebben we meteen t mooiste forum van internet!!!...

    hopelijk zal ik veel moeten lezen en antwoorden...



    op deze website is al een heele hoop info te vinden

    ik hoop op veel en leuke reacties op dit forum


    M.V.G. Roy van Helmond
    koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud
  • kick_vbinny
    Newbie
    • 22-09-2007
    • 1
    • Helmond

    #2
    Hey Roy waar ligt die vijver van jullie vereniging, ik kom uit helmond en ben lid van de visotter

    Reageer

    • RoyvH
      Met enige kennis...
      • 20-07-2007
      • 337
      • Deurne

      #3
      de vijver ligt op de weg van milheeze naar vredepeel

      als je vanaf helmond naar bakel rijdt daarna door rijd naar milheeze dan heb je buiten de kom de rotonde die ga je rechtdoor en na 3 km aan de linker zijde

      dagvergunningen bij jan koenings
      koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎