1000 kilo levende vis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #16
    ja het herhaald zich stevig terwijl je toch tegen een blind paard met oogkleppen staat te praten ,om in de dierenwereld te blijven.

    ik denk dat ik mezelf ook eens op zo'n forum van dierenknuffellaars ga melden,kijken of je dan het zelfde bereikt als deze ongein.

    Reageer

    • Driehoek
      Sportvisser
      • 17-06-2007
      • 787
      • Rijssen

      #17
      Dan zul je je al snel afvragen
      .
      Happy fishing.
      ----------------------------------------

      Reageer

      • firesma
        Met enige kennis...
        • 25-04-2005
        • 325
        • Aan het water

        #18
        Ik heb het al eens eerder gezged in dat andere topic maar die dierenknuffelaars missen een stukje realiteit in het leven. Naïf noem ik het.

        Bijvoorbeeld gisteren die demonstratie van de tofu etende hippies van wakkerdier waar ze peuters voor inzetten. Ik hoorde dat gisteren op de radio en vond het misselijkmakend dat zij daar peuters voor gebruiken! In die leeftijdscategorie kan je zelf nog geen keuzes maken op dat gebied.

        Maar blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt:

        Elsevier is a global information analytics company that helps institutions and professionals progress science, advance healthcare and improve performance

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #19
          om één of andere reden gaat dat vaak samen ,demonstranten en een gruwelijke afkeer voor het werkwoord werken.

          kortom wij houden de economie draaiend en die gore lapzwanzen zullen ff de dienst gaan uitmaken.

          diezelfde reetridders die om de één of andere reden niet in militaire dienst wilden vieze hippie weigerraars.

          eerst belasting betalen.

          ik ken er nog kwaad om worden ook verdo.... als ik nog eens een partij ga oprichten komt er in het programma iig te staan dat als iemand nog nooit ene slag heeft gewerkt NOOIT een uitkering krijgt

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎