Boeken over vissen op witvis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ws
    Komt net kijken
    • 05-03-2006
    • 80
    • Oirschot

    Boeken over vissen op witvis

    Hallo,

    Weet iemand of er interessante boeken over vissen op witvis te koop zijn?

    Groeten,
    Willem
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

    #2
    Witvis totaal
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

    Reageer

    • ws
      Komt net kijken
      • 05-03-2006
      • 80
      • Oirschot

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
      Witvis totaal
      Ik heb gisteren toevallig het boekje "250 praktische tips voor de witvisser" gekocht dat is uitgebracht door Witvis totaal. Is dit iets? Ik dacht zelf van wel. Gisteren heb ik in de winkel even snel een aantal tips gelezen. Ik vis al zo'n 20 jaar, waarvan de laatste 5 jaar pas echt fanatiek, maar er staan dingen in die ik eigenlijk pas zeer kort geleden geleerd/gehoord heb. Ik hoop dat ik er iets van kan leren, maar daar kom ik op vakantie aan het strand wel achter. Daar ga ik de rest lezen.

      Misschien dat ik ook het blad witvis totaal nog ga halen. Staat daar voor de witvisser meer interessante informatie in dan in de beet?

      Groeten,
      Willem

      Reageer

      • brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

        #4
        De witvis totaal is alleen witvissen en de beet is van alles wat.

        Ik ben lid geweest van beide maar ben nu alleen nog maar lid van de beet
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

        Reageer

        • antoinette
          Specimen Hunter
          • 13-11-2005
          • 1926
          • oudenhoorn

          #5
          Ik was eerst lid van de Beet maar daar staat maar zeer weinig in qua witvissen. Ben sinds een tijd lid van Witvis Totaal en dat bevalt me 200% beter, puur alleen witvisartikelen staan er in.

          Reageer

          • jasperfeedervlieg
            Lucass vismaat
            • 15-07-2007
            • 268
            • Amersfoort

            #6
            Maar het is wel jammer dat Witvis totaal maar 6 keer per jaar uitkomt, en Beet 12 keer per jaar

            Reageer

            • 4x14
              Banned
              • 10-12-2006
              • 849
              • Brielle

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jasperfeedervlieg
              Maar het is wel jammer dat Witvis totaal maar 6 keer per jaar uitkomt, en Beet 12 keer per jaar
              dan neem je ze allebei !

              Reageer

              • ws
                Komt net kijken
                • 05-03-2006
                • 80
                • Oirschot

                #8
                Ik ben lid van de beet, maar zit aan overstappen te denken.

                Reageer

                • Skiman
                  Witvisfanaat!!!
                  • 27-11-2006
                  • 115
                  • Nijmegen

                  #9
                  Er zijn boeken genog te vinden over specifieke vormen van visserij.
                  Jan Schreiner is een bekenede naam. Harry Groenwold...

                  Tip: Speur Marktplaats eens af. Er zijn mensen genoeg die je een berichtje sturen als ze iets voor je hebben liggen?
                  Je kunt namelijk ook een advertentie plaatsen waarin je aangeeft iets te zoeken...

                  Succes ermee...
                  Zit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!

                  Reageer

                  • fernand
                    Newbie
                    • 22-01-2007
                    • 24
                    • maastricht

                    #10
                    Hoi, ik heb veel geleerd van ; witvissen succesvol vissen het grote beet verzamelwerk. Hierin word de vaste stok , bolo,match en feederhengelsport duidelijk uitgelegd. Er word gesproken over dobberkeuze, loodzettingen, voer, over wat je moet doen als je bv. veel gemiste beten hebt of als je aas leeggezogen wordt zonder dat je dit merkte, enz.
                    Het boekwerk is weliswaar iets verouderd, maar de technieken blijven grotendeels hetzelfde.
                    Het is niet meer overal te bestellen [zelfs bij Beet niet], maar na enig zoeken
                    heb ik toch nog een bedrijf gevonden die het verkoopt.
                    Media boekservice €6,00 ISBN9070206323
                    Beet heeft tegenwoordig nog een ander boekwerk wat ook interessant is en wel bij hun te verkrijgen is; Witvissen succesvol vissen. De naam is weliswaar hetzelfde, toch zijn dit totaal verschillende boeken. ISBN 711273991491

                    Gr. Fernand

                    Reageer

                    • spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

                      #11
                      jongens toch de beet en de witvis totaal zijn toch geen boeken.

                      als er letters instaan is het een boek dan is het al zo erg gesteld ,dus de story en de party eigenlijk ook.

                      Reageer

                      • Eduard
                        Moderator
                        • 11-08-2004
                        • 3278
                        • Sappemeer

                        #12
                        Hmmm, misschien dat er voor jou te weinig plaatjes in staan, Spui, maar ik vind Witvis Totaal toch al een aardige verbe****** t.o.v. de Beet.... De Story en de Party lees ik nooit (ik kom nooit bij de kapper), dus daar kan ik niet over oordelen....

                        Als je nog eens op een romelmarkt komt moet je zeker eens gaan struinen in de bakken met boeken, verassend wat je tegen komt en allemaal voor een habbekrats...
                        groet,
                        Eduard

                        Reageer

                        • janb
                          jan b
                          • 21-11-2005
                          • 1982
                          • 't Nieuweland

                          #13
                          Ik heb in de loop der jaren alles wat ik te pakken kon krijgen aan vis boeken en lectuur over vissen gelezen.
                          Nou ben ik sinds een jaar of drie een beetje met de pc aan het rommelen ,en wat ik daar tegen kom van en over het vissen ,nachten heb ik zitten lezen ,wat een informatie is er uit zo'n ding te halen En wil je wat weten even Google en je weet wat je weten wilt geweldig .ik lees geen vis boeken meer enkel de beet en witvis totaal ,dat is voor mij ruim voldoende altijd actueel dus je blijft helemaal bij ,en dat kun je van een boek nou weer niet zeggen .
                          Maar ik vergeet wel eens dat er iedere dag nog mensen en vaak jonge mensen met vissen beginnen,en je kunt niet alles in een keer weten ,en onthouden ,en dan is een naslagwerk in boekvorm misschien wel makkelijk.
                          En aan de andere kant ,zijn in mijn ogen jonge mensen vaak tovenaars op de pc als ze een beetje moeite zouden doen kunnen ze zo'n enorme berg aan informatie binnen halen ,en opslaan .
                          Groeten van Jan de visser

                          Reageer

                          • spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                            Hmmm, misschien dat er voor jou te weinig plaatjes in staan, Spui, maar ik vind Witvis Totaal toch al een aardige verbe****** t.o.v. de Beet.... De Story en de Party lees ik nooit (ik kom nooit bij de kapper), dus daar kan ik niet over oordelen....

                            Als je nog eens op een romelmarkt komt moet je zeker eens gaan struinen in de bakken met boeken, verassend wat je tegen komt en allemaal voor een habbekrats...
                            ja duh tuurlijk is de witvistotaal en de beet prima lectuur zo bedoel ik het niet het zijn enkel tijdschriften en geen boeken.

                            pff ik zal die doos eens van zolder halen ,ik barst van de vis"boeken"

                            Reageer

                            • ws
                              Komt net kijken
                              • 05-03-2006
                              • 80
                              • Oirschot

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door fernand
                              Hoi, ik heb veel geleerd van ; witvissen succesvol vissen het grote beet verzamelwerk. Hierin word de vaste stok , bolo,match en feederhengelsport duidelijk uitgelegd. Er word gesproken over dobberkeuze, loodzettingen, voer, over wat je moet doen als je bv. veel gemiste beten hebt of als je aas leeggezogen wordt zonder dat je dit merkte, enz.
                              Het boekwerk is weliswaar iets verouderd, maar de technieken blijven grotendeels hetzelfde.
                              Het is niet meer overal te bestellen [zelfs bij Beet niet], maar na enig zoeken
                              heb ik toch nog een bedrijf gevonden die het verkoopt.
                              Media boekservice €6,00 ISBN9070206323
                              Beet heeft tegenwoordig nog een ander boekwerk wat ook interessant is en wel bij hun te verkrijgen is; Witvissen succesvol vissen. De naam is weliswaar hetzelfde, toch zijn dit totaal verschillende boeken. ISBN 711273991491

                              Gr. Fernand
                              Ok, bedankt! Ik zal ze eens gaan bekijken. Lijkt me interessant.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎