Boeken over vissen op witvis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ws
    Komt net kijken
    • 05-03-2006
    • 80
    • Oirschot

    Boeken over vissen op witvis

    Hallo,

    Weet iemand of er interessante boeken over vissen op witvis te koop zijn?

    Groeten,
    Willem
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

    #2
    Witvis totaal
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

    Reageer

    • ws
      Komt net kijken
      • 05-03-2006
      • 80
      • Oirschot

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
      Witvis totaal
      Ik heb gisteren toevallig het boekje "250 praktische tips voor de witvisser" gekocht dat is uitgebracht door Witvis totaal. Is dit iets? Ik dacht zelf van wel. Gisteren heb ik in de winkel even snel een aantal tips gelezen. Ik vis al zo'n 20 jaar, waarvan de laatste 5 jaar pas echt fanatiek, maar er staan dingen in die ik eigenlijk pas zeer kort geleden geleerd/gehoord heb. Ik hoop dat ik er iets van kan leren, maar daar kom ik op vakantie aan het strand wel achter. Daar ga ik de rest lezen.

      Misschien dat ik ook het blad witvis totaal nog ga halen. Staat daar voor de witvisser meer interessante informatie in dan in de beet?

      Groeten,
      Willem

      Reageer

      • brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

        #4
        De witvis totaal is alleen witvissen en de beet is van alles wat.

        Ik ben lid geweest van beide maar ben nu alleen nog maar lid van de beet
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

        Reageer

        • antoinette
          Specimen Hunter
          • 13-11-2005
          • 1926
          • oudenhoorn

          #5
          Ik was eerst lid van de Beet maar daar staat maar zeer weinig in qua witvissen. Ben sinds een tijd lid van Witvis Totaal en dat bevalt me 200% beter, puur alleen witvisartikelen staan er in.

          Reageer

          • jasperfeedervlieg