karpervissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • brasemvisser24
    Newbie
    • 28-09-2007
    • 39
    • Almere

    karpervissen

    Hallo
    Ik ben een beginnende karpervisser maar ik heb wel wat ervaring op het gebied van vissen.
    Ik zou graag wat tips krijgen over het karpervissen in het algemeen.
    wat zijn de beste stekken stroming of juist stilstaand water, etc
    groetjes Tom
    brasemvisser24
  • karper king
    Komt net kijken
    • 18-08-2006
    • 90
    • limburg,sittard

    #2
    dat maakt niks uit stroment of niet vind ik dan, alleen als je voor stroment kiest bevoorbeeld maas of kanal is het nadeel dat je veel meet moet bij voeren als je voert,op een vijver of zo waar minder stroming is hoef je niet veel te voeren.
    de kat pakt de hond en niet de hond de kat

    Reageer

    • Ramon Ansing
      tsjah?
      • 27-06-2006
      • 760
      • Tolbert

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door brasemvisser24
      Hallo
      Ik ben een beginnende karpervisser maar ik heb wel wat ervaring op het gebied van vissen.
      Ik zou graag wat tips krijgen over het karpervissen in het algemeen.
      wat zijn de beste stekken stroming of juist stilstaand water, etc
      groetjes Tom

      misschien kan je de plaats waar je gaat vissen ff aangeven dat maakt het wat makkelijker het een en ander te omschrijven. !!!1 ding wat overal geld doe anders dan anderen!!!! iedereen boilies jij maais of tijgernoten. iedereen vist tegen de overkant jij in de midden. voeren kan belangrijk zijn maar is niet altijd noodzakelijk geeft natuurlijk wel een beetje vertrouwen. dus als je je soort plek waar je wilt gaan vissen zou willen omschrijven

      Reageer

      • karperkoning
        Karpervisser!
        • 13-12-2005
        • 878
        • AELSE

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
        misschien kan je de plaats waar je gaat vissen ff aangeven dat maakt het wat makkelijker het een en ander te omschrijven. !!!1 ding wat overal geld doe anders dan anderen!!!! iedereen boilies jij maais of tijgernoten. iedereen vist tegen de overkant jij in de midden. voeren kan belangrijk zijn maar is niet altijd noodzakelijk geeft natuurlijk wel een beetje vertrouwen. dus als je je soort plek waar je wilt gaan vissen zou willen omschrijven

        Hierin ben ik het niet helemaal met je eens.. je praat alsof hij op een zwaar dresuurwater gaat zitten... met aas zou ik zeker varieren maar op een andere plek vissen zoals je zegt in het midden.. er zijn veel wateren waarin de vissen een bepaalde trekroute hebben.. als jij dan ergens zit te vissen waar de anderen niet vissen zal je niet veel boven water trekken..
        Het is gewoon op je gevoel afgaan en vissend kom je er wel achter waar en hoe je moet vissen om ze te vangen
        http://www.carpteamelsloo.tk

        http://www.hsv-juliana.tk

        Helemaal Karpervisser !!!
        Karp Fishing 4 live!

        De groeten
        Ralph

        Reageer

        • brasemvisser24
          Newbie
          • 28-09-2007
          • 39
          • Almere

          #5
          ok het is een samenkomng van een kanaaltje van een meter of 15 doorsnee en een meter of 3 á 4 diep en van een kleiner kanaaltje (10 meter doorsnee 2 meter diep).
          ze komen samen in een wat groter water waar het zeker 5 tot 8 meter diep zal zijn.
          tot nu toe heb ik er alleen gefeederd dat had enorm succes.
          brasemvisser24

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎