ik heb enkele op- en bemerkingen
Eventjes een kleine vraag: ik vraag je af of je geen lijkbreuk kan krijgen doordat je erlangs hebt zitten schuren en het stukje hebt gezaagd enzo. Dit zou naar mijn inziens bramen kunnen maken. Laat dit mss ook een tip zijn voor de anderen, want die breuken vallen altijd op het moment van die ene doorslaggevende bonusvisWanneer de lijn op spanning is, brengt deze geen kracht over op de pen. Je krijgt dus geen insnijding in het drijflichaam. (Hoewel dat bij de Rohacell pennen geen kwaad kan, staat zo’n kerfje in de lak niet mooi!)
hmmmn interessant is dit: wat als je dat buisje nu eens plooit (maar hier vrees ik voor, carbon breek eerder dan het plooit vrees ikAan de zijde waar het kanaaltje zich bevindt, is de pen ietsjes zwaarder (er is drijfvermogen weggenomen t.b.v. het kanaaltje) waardoor hij tijdens het tegenhouden in de stroming nóg rustiger blijft liggen.) of je monteert een stukje volle carbon haaks tov de antenne, kan dit ook niet zorgen voor een betere aanbieding( zoals bij een cralusso je draad haaks tov de antennen van de dobber weg vertrekt)
Naast dit alles moet ik je natuurlijk weer feliciteren voor deze schat aan informatie die weer met ons wordt gedeeld; want als iets goed is, mag dat gezegd worden !!!
Favorieten/bladwijzers