Welke type's Geer Wedstrijdpennen gebruiken jullie?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Roha
    pennenbouwer
    • 18-04-2005
    • 1175
    • Nijverdal

    #61
    Hoi Michiel,
    Toch niet netjes van M&M om niet eerst de dobbermaker te benaderen en hem te vragen of dit model in deze uitvoering commercieel op de markt gebracht mag worden. Ze maken er een mooi verhaal van dat deze dobber is ontworpen a.d.h.v. de wedstrijdtop. (anmehoela!) Marcel maakt deze pennen al jaren voor John Kooij en via Jo adriolo vinden ze nu hun weg naar andere deelnemers in de wedstrijdtop. Niks ontwerp van toppers! Alle credit zou moeten gaan naar Marcel Smeets.
    Natuurlijk is er geen patent/octrooi aan te vragen voor typen dobbers maar als de uitvoering identiek is aan de pennen op de foto.... behalve dan het laklaagje?!
    ...En als ze dan toch de dobberbouwer willen eren in dit type dan zouden ze deze niet Bert maar Marcel moeten noemen.
    Groet'n,

    Ronald


    ><((('<><((('<><((('>
    www.dobberbouw.nl

    Reageer

    • Foxdonut
      I have a bream!
      • 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Roha
      Hoi Michiel,
      Toch niet netjes van M&M om niet eerst de dobbermaker te benaderen en hem te vragen of dit model in deze uitvoering commercieel op de markt gebracht mag worden. Ze maken er een mooi verhaal van dat deze dobber is ontworpen a.d.h.v. de wedstrijdtop. (anmehoela!) Marcel maakt deze pennen al jaren voor John Kooij en via Jo adriolo vinden ze nu hun weg naar andere deelnemers in de wedstrijdtop. Niks ontwerp van toppers! Alle credit zou moeten gaan naar Marcel Smeets.
      Natuurlijk is er geen patent/octrooi aan te vragen voor typen dobbers maar als de uitvoering identiek is aan de pennen op de foto.... behalve dan het laklaagje?!
      ...En als ze dan toch de dobberbouwer willen eren in dit type dan zouden ze deze niet Bert maar Marcel moeten noemen.
      Zo had ik er nog niet bij stil gestaan, maar je hebt helemaal gelijk Ronald. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wie deze Bert dan mag zijn ?
      Groet,

      Foxdonut


      www.wedstrijdvisser.com

      Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

      Reageer

      • Roha
        pennenbouwer
        • 18-04-2005
        • 1175
        • Nijverdal

        #63
        Michiel,

        Kan natuurlijk zomaar een naam zijn. Als je het exact wilt weten zou je M&M moeten mailen, maar als ik mocht speculeren is het de hengelaar die Michael Meijer een sample heeft gegeven van deze dobber.
        Van mij zijn er ooit ook wel een pennen nagemaakt, maar dan kreeg ik vooraf netjes een verzoek van de fabrikant. Dit van TIMMS vind ik regelrechte copycat.
        Marcel is er dan ook niet blij mee.
        Groet'n,

        Ronald


        ><((('<><((('<><((('>
        www.dobberbouw.nl

        Reageer

        • Foxdonut
          I have a bream!
          • 09-04-2010
          • 1237
          • Gro

          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Roha
          Michiel,

          Kan natuurlijk zomaar een naam zijn. Als je het exact wilt weten zou je M&M moeten mailen, maar als ik mocht speculeren is het de hengelaar die Michael Meijer een sample heeft gegeven van deze dobber.
          Van mij zijn er ooit ook wel een pennen nagemaakt, maar dan kreeg ik vooraf netjes een verzoek van de fabrikant. Dit van TIMMS vind ik regelrechte copycat.

          Marcel is er dan ook niet blij mee.
          Misschien moet ik in Utrecht bij M&M maar eens wat onnozele vragen gaan stellen over deze dobber Ronald. Wie weet kan ik wat lospeuteren
          Groet,

          Foxdonut


          www.wedstrijdvisser.com

          Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

          Reageer

          • Foxdonut
            I have a bream!
            • 09-04-2010
            • 1237
            • Gro

            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Roha
            Michiel,

            Kan natuurlijk zomaar een naam zijn. Als je het exact wilt weten zou je M&M moeten mailen, maar als ik mocht speculeren is het de hengelaar die Michael Meijer een sample heeft gegeven van deze dobber.
            Van mij zijn er ooit ook wel een pennen nagemaakt, maar dan kreeg ik vooraf netjes een verzoek van de fabrikant. Dit van TIMMS vind ik regelrechte copycat.

            Marcel is er dan ook niet blij mee.
            Misschien moet ik in Utrecht bij M&M maar eens wat onnozele vragen gaan stellen over deze dobber Ronald. Wie weet kan ik wat lospeuteren
            Groet,

            Foxdonut


            www.wedstrijdvisser.com

            Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

            Reageer

            • Roha
              pennenbouwer
              • 18-04-2005
              • 1175
              • Nijverdal

              #66
              Michiel,

              Maak er maar geen reportage of artikel van voor je site. Op zich is Michael Meijer best wel een prettige man in de omgang. Hij is een ambitieuze ondernemer die graag zijn merken en producten onder de aandacht brengt. Dat hij zich niet heeft verdiept in de historie van de dobber die hij nu laat namaken, vind ik echter een kwalijke zaak. Dat had beter gekund.
              Groet'n,

              Ronald


              ><((('<><((('<><((('>
              www.dobberbouw.nl

              Reageer

              • Foxdonut
                I have a bream!
                • 09-04-2010
                • 1237
                • Gro

                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Roha
                Michiel,

                Maak er maar geen reportage of artikel van voor je site. Op zich is Michael Meijer best wel een prettige man in de omgang. Hij is een ambitieuze ondernemer die graag zijn merken en producten onder de aandacht brengt. Dat hij zich niet heeft verdiept in de historie van de dobber die hij nu laat namaken, vind ik echter een kwalijke zaak. Dat had beter gekund.
                Geen zorgen Ronald, ik was dat niet van plan. Laten we het lekker bij het vissen houden..
                Groet,

                Foxdonut


                www.wedstrijdvisser.com

                Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

                Reageer

                • henk de wit
                  Komt net kijken
                  • 10-09-2009
                  • 98
                  • groningen

                  #68
                  Ik vind persoonlijk dobberbouw zeker qua vorm ,het wiel heruitvinden!

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎