Zorgen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Buster
    Die thuiszittende dames sponseren wel in tijd en poen die vissende vent die nooit thuis is en blijft dromen van kilo's die hij nooit vangen zal.. Jan.

    je verwart de zaak met sponsor geld en het krijgen van zakgeld van je vrouw

    of ben jij er ook zo 1 die thuis met de vuist op tafel slaat en zegt als ik zeg dat ik ga stofzuigen dan ga ik gdvrdmm ook stofzuigen

    Reageer

    • antoinette
      Specimen Hunter
      • 13-11-2005
      • 1926
      • oudenhoorn

      #17
      Mijn oudste dochter is verstandelijk gehandicapt maar zelfs die heeft meer fatsoen voor mensen dan jullie allemaal bijelkaar.

      Jammer dat als er kritiek geuit wordt dat er dan zo op gereageerd moet worden.

      Reageer

      • Quido
        pink floyd
        • 30-10-2007
        • 1509
        • Winschoten

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
        hahahahaha ja jan een aanrecht.


        weet je trouwens waarom de vrouw precies 1 hersencel meer heeft dan een varken
        heeft toch iets met stront in de keuken te maken, of niet?
        groeten quido


        http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
          Mijn oudste dochter is verstandelijk gehandicapt maar zelfs die heeft meer fatsoen voor mensen dan jullie allemaal bijelkaar.

          Jammer dat als er kritiek geuit wordt dat er dan zo op gereageerd moet worden.

          ja dat is dan weer jammer hé het is kaatsen en de bal verwachten.

          ach ja fatsoen en waarden en normenhet is natuurlijk echt verschrikkelijk wat hier werd neergezet.

          ppfff

          Reageer

          • kakkerlak
            Komt net kijken
            • 18-08-2007
            • 71
            • Wijchen

            #20
            Wat een niveaudit toppic tot kinderachtig toe.

            Voor de geintresseerde om on topic te blijven,kijk en huil.Het filmpje zullen waarschijnlijk al vele hebben gezien,toch krijg ik iedere keer weer kippenvel.

            Beelden van een schokkend uurtje op de Gelderse IJssel nabij Kampen. Duizenden aalscholvers vreten in no time een stuk rivier leeg. Elke dag schuiven ze verd...

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door kakkerlak
              Wat een niveaudit toppic tot kinderachtig toe.

              Voor de geintresseerde om on topic te blijven,kijk en huil.Het filmpje zullen waarschijnlijk al vele hebben gezien,toch krijg ik iedere keer weer kippenvel.

              http://www.youtube.com/watch?v=W9H9zLXXs5g

              ja maar het ging er niet om dat het erg is of niet daar zijn we allemaal wel over eens (vissers dan).

              het ging mij er over dat ze er zeker weten niets aan gaan doen omdat de natuur en millieu aanhangers hier toch op 1 of andere manier een sterk punt hebben.

              alles wat met dieren heeft te maken word verboden,ik geloof echt dat ze ooit het vissen gaan verbieden.

              het is natuurlijk wel een probleem ik weet niet eens of er wel een oplossing voor is ,even terzijde het sterft tegenwoordig ook van de reigers .

              er is wel meer gezegd knal af die beesten maar persoonlijk ben ik daar ook niet zo voor om een diersoort van de kaart te vegen,zo zijn er al te veel verloren gegaan.

              enne kinderachtig ja inderdaad sorry hoor sommige mensen zitten nou eenmaal op een roze wolk met oogkleppen op,sommige dingen in de wereld komen nou eenmaal nooit goed.

              ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg (is niet van mij hoor)

              Reageer

              • Quido
                pink floyd
                • 30-10-2007
                • 1509
                • Winschoten

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kakkerlak
                Wat een niveaudit toppic tot kinderachtig toe.

                Voor de geintresseerde om on topic te blijven,kijk en huil.Het filmpje zullen waarschijnlijk al vele hebben gezien,toch krijg ik iedere keer weer kippenvel.

                http://www.youtube.com/watch?v=W9H9zLXXs5g
                echt wel om te huilen, had dit filmpje nog niet gezien. en dit gaat elke dag maar door, je zou zeggen er blijft geen vis over....
                groeten quido


                http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

                Reageer

                • jurian
                  Verificatie gaande...
                  • 13-03-2006
                  • 13
                  • utrecht

                  #23
                  Nee ze gaan er zeker niks aan doen, krijg je teveel gezeik van. Kijk maar naar de zwijnen op de Veluwe, ook veels te veel maar doen ze niks aan.

                  Ze verpesten zo het hele land, je kan wel zeggen de sterkste blijft over, maar dat kan alleen in een natuurlijke omgeving wat nog in zijn eerste fase is en nog niet te maken heeft gehad met menselijk handelen.

                  Maar ja, wat is hier dus aan te doen? Jammer genoeg hebben wij het naar mijns inziens niet in de hand en valt er ook weinig meer aan te doen.

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door jurian
                    Nee ze gaan er zeker niks aan doen, krijg je teveel gezeik van. Kijk maar naar de zwijnen op de Veluwe, ook veels te veel maar doen ze niks aan.

                    Ze verpesten zo het hele land, je kan wel zeggen de sterkste blijft over, maar dat kan alleen in een natuurlijke omgeving wat nog in zijn eerste fase is en nog niet te maken heeft gehad met menselijk handelen.

                    Maar ja, wat is hier dus aan te doen? Jammer genoeg hebben wij het naar mijns inziens niet in de hand en valt er ook weinig meer aan te doen.

                    ja ik weet niet of je het hier mag zeggen natuurlijk,maar iedereen heeft in dit land wel ergens last van,de een wenst zijn buurman het graf in de ander de trein die elke dag te laat is de volgende de auto's omdat ze stinken en ga maar door zo.

                    buiten ons vissers zullen er niet veel last hebben van aalscholvers,er zijn ook landen daar heb je schorpioenen kijk dat boeit mij weer niet ,die mensen daar willen ze misschien ook wel volledig uitroeien.

                    kortom elke ergernis is voor de ander een genot en andersom.


                    je kan niet alles uitroeien wat je stoort,kijk die wilde zwijnen vind ik prachtige beesten dus ik denk afblijven je moet geen beesten doodmaken.

                    maarja hier op voorne putten hebben we ze niet dus ook niet de overlast en ik weet dat ze die ook kunnen bezorgen.

                    Reageer

                    • jurian
                      Verificatie gaande...
                      • 13-03-2006
                      • 13
                      • utrecht

                      #25
                      Je hebt inderdaad gelijk op dit punt, iedereen heeft wel ergens problemen mee en dat is niet allemaal 1,2,3 op te lossen.

                      Reageer

                      • spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door jurian
                        Je hebt inderdaad gelijk op dit punt, iedereen heeft wel ergens problemen mee en dat is niet allemaal 1,2,3 op te lossen.

                        ik hoef geen gelijk ik vertel mijn mening en daar zijn hele volksstammen het niet mee eens en dat vind ik geen probleem

                        Reageer

                        • jurian
                          Verificatie gaande...
                          • 13-03-2006
                          • 13
                          • utrecht

                          #27
                          Je hoeft misschien geen gelijk te hebben, maar ik vind dat jij dat wel hebt ook al zijn daar hele volksstammen het niet mee eens

                          Reageer

                          • wimwijchen
                            Komt net kijken
                            • 27-03-2007
                            • 74
                            • wijchen

                            #28
                            Aalscholvers zijn gewoon vogels die zich makkelijk aanpassen aan wisselende omstandigheden en aan mensen net als de reiger. Dit verklaart hun succes, ik ben er ook niet blij mee. Als er niets gedaan wordt reguleren ze zichzelf wel omdat er op een gegeven moment niet genoeg vis meer is. Dan hebben zij niets meer maar wij ook niet. Wel valt dit onder natuurlijke selectie waardoor het moeilijk is er iets aan te doen. Overbevissing door mensen is veel makkelijker aan te pakken maar duurt meestal ook te lang.

                            Reageer

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎