Probleem !!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

    Probleem !!

    IK zit met een probleem ik heb in mijn schuurtje een partij ronde goudviskommen staan ,als de partij van de dieren zijn zin krijgt blijf ik mooi met mijn handeltje zitten ,ik snap het echt niet, ik heb nog nooit een goudvis horen klagen dat alles er zo bol uit zag IK denk dat het ook wel een probleem is wat geweldig gaat scoren . Wist je trouwens dat als een vis omhoog kijkt dat alles wat hij boven water waarneemt bol/rond over komt,wie weet ziet die goudvis alles wel in het vierkant in z'n kommetje.
    Groeten van Jan de visser
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    #2
    je hebt nog nooit een goudvis horen klagen maar als je een partij kommen in de schuur hebt staan, waar zijn die niet klagende goudvissen nu dan...?
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

    Reageer

    • janb
      jan b
      • 21-11-2005
      • 1982
      • 't Nieuweland

      #3
      Alle maal verkocht.
      Groeten van Jan de visser

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #4
        een goudvis heeft een geheugen van 1 rondje elke keer langs zijn steentje denkt hij hé een takje groen en dan gaat hij weer rond.

        dom en nutteloos beestje, net als de pvvd dom en nutteloos.

        Reageer

        • brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

          #5
          en die vissenkommen zijn net te klein om je dobbers in uit te peilen hahahahaha
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

          Reageer

          • antoinette
            Specimen Hunter
            • 13-11-2005
            • 1926
            • oudenhoorn

            #6
            Naar een kunstenaar brengen kandie een guppekom in megaformaat maken voor die guppen van de pvdd.

            Reageer

            • Quido
              pink floyd
              • 30-10-2007
              • 1509
              • Winschoten

              #7
              een ronde viskom is vooral gezond voor de ogen, heb ze in de dierenwinkel in een vierkante bak zien zwemmen, van die zwarte. bij elke keer rondzwemmen stoten ze hun ogen, die waren toch opgezwolle..
              groeten quido


              http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

              Reageer

              • Jakob
                <*{{{{><(
                • 06-03-2007
                • 1870
                • Staphorst

                #8
                --------------------------------------------------------------------------------

                IK zit met een probleem.

                Jan, heb jij een probleem?, als je dergelijke dingen durft aan te voeren en nog veel meer onzin, dan lijkt het mij dat je als partij een probleem hebt of een probleem bent. Volgens mij zijn daar geen pilletjes voor.
                Misschien wel een beetje gefrustreerd omdat ze vroeger zelf geen hamster, cavia of konijn mochten hebben van hun ouders, of Flappie heeft de kerst niet gehaald, kun je behoorlijk van in de war raken.

                Natuurlijk is de zorg voor dieren belangrijk, maar ik denk dat we in Nederland wel andere zorgen hebben.
                Vuilnisman, kunnen deze zakken ook nog mee?

                Reageer

                • Master
                  Voerboer
                  • 26-02-2007
                  • 1148
                  • Zoetermeer

                  #9
                  Quido, je hebt het helemaal juist. Daarnaast kan deze vis onbezorgd zijn meters afleggen zonder scherpe bochten te moeten maken. Veel beter voor zijn 'stress' gevoel.
                  Iemand is weer ouwe koeien aan het oprakelen. Toen Wim Duys op de TV kwam met zijn legendarische goudvis was er ook een handvol mensen tegen de ronde kom. Als die iemand wat moeite zou doen zou die vast nog wel ergens dat onderzoek kunnen opduikelen.

                  Er zit maar 1 nadeel aan een ronde kom voor de goudvis. Als hij vervelend is kan je hem nooit eens in de hoek zetten
                  Theo de Kreij.
                  www.natuurzorg.eu

                  Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

                  Reageer

                  • antoinette
                    Specimen Hunter
                    • 13-11-2005
                    • 1926
                    • oudenhoorn

                    #10
                    Gisteren keek ik naar de herhaling van vis-tv, en daarin zeiden ze dat dankzij SN het weerhaakverbod er niet is, maar wat mij meer tochwel geergerd maakte: het bleek dat de pvdd ook een motie had ingediend tegen het wedstrijdvissen wat overigens ook is verworpen.

                    Reageer

                    • Jakob
                      <*{{{{><(
                      • 06-03-2007
                      • 1870
                      • Staphorst

                      #11
                      Antoinette, je weet toch wat PVDD betekend, Partij van de Dommmerikken.

                      Holle vaten klinken het hardst, maar zijn in de politiek zeer gevaarlijk omdat de rest ook het vermogen mist om rationeel na te denken.
                      Ze zitten daar alleen voor zichzelf, de mening van het volk is voor hun acabadabra. Die zeuren alleen maar.
                      De hele bende daar is compleet wereldvreemd.

                      Oplossing: Heropvoedingskampen van Lubbers invoeren speciaal voor politici.

                      Reageer

                      • antoinette
                        Specimen Hunter
                        • 13-11-2005
                        • 1926
                        • oudenhoorn

                        #12
                        Waar ik waarschijnlijk nog het meest geergerd over ben, is dat die pvdd hier op het forum liep te verkondigen dat ze open minded was etc etc. Allemaal geslijm om maar info te kunnen krijgen is mijn gevoel daarover, ze naaien je waar je bij staat

                        Reageer

                        • Jakob
                          <*{{{{><(
                          • 06-03-2007
                          • 1870
                          • Staphorst

                          #13
                          Ik heb al jaren het gevoel dat ik genaaid wordt door alle politieke partijen.

                          Dat slijmen is ingebakken in de politiek, vriendjes politiek en elkaar dekken bij het leven. Laat ze gaan werken in plaats van onze belasting centen naar de kloten te helpen

                          Reageer

                          • antoinette
                            Specimen Hunter
                            • 13-11-2005
                            • 1926
                            • oudenhoorn

                            #14
                            Noem het naief, maar ik ga altijd uit van het goede van de persoon, een heleboel groeperingen worden bevooroordeelt omdat ze anders denken, ander geloof hebben, etc etc. Dus vandaar mijn positieve insteek.
                            En om nou de hele politiek over 1 kam te scheren vind ik te ver gaan, de politiek doet ook goede dingen maar meestal haalt dat het nieuws niet want wat is er nou spannend aan goed nieuws?
                            Maarja zo blijf je inderdaad wel rare figuren houden in de politiek, al heb ik wel veel meer angst wat Wilders gaat uitvreten dan dat de pvdd dingen veranderd.

                            Reageer

                            • Jakob
                              <*{{{{><(
                              • 06-03-2007
                              • 1870
                              • Staphorst

                              #15
                              Politici zijn net duiven, zitten ze op de grond, vreten ze uit je hand, zitten ze hoog schijten ze je op de kop.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎