Garbolino super G Bomb picker

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • reijntjes
    Swingt(o)(i)pper
    • 12-12-2005
    • 3497
    • Asten

    Garbolino super G Bomb picker

    Heb gisteren een picker in de hand gehad van Garbolino.
    Iemand misschien al ervaring met deze hengel ?
    Voelde heel erg goed en zag er ook goed uit !

    Groeten

    Frank

    2015 de Belgen verslagen in eigen huis
    2016 walk-over Blauforlaet !
    2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
    2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
    2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
  • Jakob
    <*{{{{><(
    • 06-03-2007
    • 1870
    • Staphorst

    #2
    Frank.
    Uiteraard heb ik die ook, Garbolino nederland is mijn sponsor tenslotte.
    HEt hele team bij ons vind dat ding super lekker vissen, mits gebruikt waar hij voor bedoeld is. Zelf gebruik ik hem tot pak hem beet een meter of 35, gram of 20 mee gooien ( Kan wel iets meer hebben).
    Kun je super dunne lijnen mee vissen en drilt perfect. Echt een genot om mee te vissen

    Reageer

    • reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3497
      • Asten

      #3
      Jakob,

      JA dacht ik al want hij lag erg goed in de hand. Superdingetje dacht ik toen.IK denk dat deze hengel ideaal is voor de Zuid-Willemsvaart met niet te grote afstanden en niet te zware korfjes.
      Alleen van de prijs schrok ik een beetje maar ja kwaliteit kost ook wat !
      Heb je de 3,0 meter of 2,70 meter ( of allebei ?).
      Groeten

      Frank

      2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

      Reageer

      • Fishermannl
        Frequent aanwezig
        • 24-08-2004
        • 103
        • Adam

        #4
        Jakob, wat is je ervaring met de Garbolino Super G 13 power quiver? Ik heb deze hengel in belgie op de beurs in mijn handen gehad en de stok komt over als een uitstekende VIShengel. Ik meen in jouw bijdrages op wedstrijdvissen.nl gelezen te hebben dat jij deze stok ook gebruikt voor oa het A'dam Rijnkanaal. Wat is het maximale werpgewicht van deze hengel? Wat zijn je verdere ervaringen met deze hengel?

        Groeten

        Graham
        Aangepast door Fishermannl; 07-02-2008, 13:57.

        Reageer

        • Jakob
          <*{{{{><(
          • 06-03-2007
          • 1870
          • Staphorst

          #5
          Frank, ik heb de 3.00 meter. Klopt ze zijn stevig aan de prijs, maar je hebt dan ook wel wat.

          Graham wat de G13 betreft, is een super stok wat aktie en gooien betreft. Gooit heel gemakkelijk. Hij is echter niet in 4.20 leverbaar anders deed ik mijn andere allemaal weg. Maximale werpgewicht is 150 gram en dat kan hij ook makkelijk aan. Zelf heb ik er afstanden ver boven de 100 meter gegooid, vaak dacht ik dat ik weer te zachtjes had gegooid en dan knalde hij toch weer vol op de stop. A,damrijnkanaal is voor deze stok geen enkel probleem, ik heb er al mee gevist op 120 meter, en dan niet 1 keer, maar elke keer de afstand makkelijk halen. Mijn teamgenoten zeggen net als ik, deze stok gooit zichzelf, hij liet mij iedere keer weer verbazen.
          Ik zit er aan te denken om zelf ook nog weer 2 aan te schaffen.

          Reageer

          • Fishermannl
            Frequent aanwezig
            • 24-08-2004
            • 103
            • Adam

            #6
            Heb je ervaring met de 13ft power quiver of de 13 ft distance? Ik was verbaasd hoe dun ze waren. Ik vis nu zelf met een tricast legend 4000 afgebouwd door hengelbouwer X. Deze voelen vrij stuk aan; wil nog net niet spreken over een pook. Buigen doen ze wel maar ik vind het niet echt vishengels. Het moet mooier kunnen. Toen ik de garbolinos zag staan op de beurs in Kortrijk stonden ze naast een aantal matchhengels. Ze waren niet echt veel dikker. Ook de sobere manier van afbouwen spreekt me erg aan.

            Reageer

            • Jakob
              <*{{{{><(
              • 06-03-2007
              • 1870
              • Staphorst

              #7
              Dat dunne dat zegt niets, ik vis al 4 jaar met de Killmore van 2003 wat die op zijn lazer heeft gehad wil je niet weten. De blank is vergelijkbaar.

              De actie van de blanks verrast mij nog iedere keer weer, soepel zonder slap te zijn en een beste kracht onderin om de korf weg te zetten.
              Zowel mijn teamgenoten als ik dachten dat we niet op de stop zouden gooien maar moesten elke keer de stok goed vasthouden anders knalde hij zo uit je handen zo vol op de stop. Dat sobere had van mij wel iets minder sober mogen zijn, ik had er graag 2 poots ogen op gezien, maar ja, dat gaat ten koste van de actie.

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎