X30-x40 ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • colshim
    *************
    • 10-02-2008
    • 231
    • VL.

    X30-x40 ?

    Ben van plan om nieuwe hengel aan te schaffen , maar twijfel tussen de X40 en X30 (van COLMIC ) !
    Wie heeft reeds een van deze hengels ?
    Vis nu met de trend van COLMIC en 'normaal' zouden de topsets op elkaar passen ?!
    mvg
    Marnik
  • stijndriesjan
    Newbie
    • 31-07-2008
    • 1
    • Scherpenheuvel

    #2
    Weet ook niet welke X30 of X40. De x40 zou een echte kanaalhengel zijn en de X30 een kanaalhengel ?

    Reageer

    • kiekeboe40
      Newbie
      • 02-03-2008
      • 6
      • buggenhout

      #3
      Ikzelf vis met een x40 en is naar mening voor deze prijs een superstok voor kanaal. De x30 is iets te slap voor een kanaalhengel en iets te licht voor op vijver zou dan eerder voor een colmic astra 3000 gaan is een paspartout met de juiste topsets voor kanaal en vijver.Is wel mijn mening hé.

      Reageer

      • woops
        Frequent aanwezig
        • 07-09-2006
        • 201
        • Begijnendijk

        #4
        Ik heb de X30.
        Ben er tevreden van, maar als ik het budget had gehad om de X40 te kopen, dan had ik dit zeker gedaan.
        Deze is toch wel strakker, en ligt beter in de hand.
        Ik heb deze hengel gekocht met de bedoeling veel op kanaal te gaan vissen.

        Maarja, als ik u was zou ik gewoon eens naar de winkel lopen en ze alle2 eens in de hand nemen. En dan zal je wel rap kunnen besluiten denk ik

        Reageer

        • colshim
          *************
          • 10-02-2008
          • 231
          • VL.

          #5
          Alvast bedankt voor de reacties aan allen , ben enigzins wel verast dat ik daar nu nog reacties op krijg , want heb dit berichtje maanden geleden geplatst !?!
          Kan jullie ook vertellen dat ik ondertussen wel een X20 heb aangeschaft ( voor het vijverwerk) en dat ik héél binnen kort de X40 of de X50 zal er bij nemen voor het kanaal , ondertussen is de X50 wel aangepast en alleen verkrijgbaar op 13mtr , tenzij er nog een 'oud ' exemplaar op stock is .
          De reden waarom ik nu opteer voor de 40 of 50 is omdat het verschil tussen de 20 en 30 niet groot genoeg is en dat je vanaf de 40 serie topsets van 5 delen erbij krijgt in pack , wat toch leuk meegenomen is !
          grt
          marnik

          Reageer

          • colshim
            *************
            • 10-02-2008
            • 231
            • VL.

            #6
            Was vergeten , wie twijfelt tussen de X30 of X40 niet doen !!! gewoon de X40 kopen , niet dat de X30 slecht is, maar het prijs verschil is te klein geworden om nog te twijfelen : ongeveer 600 euro voor de X30 en de X40 heb ik reeds gezien voor 695 maar dan heb je wel topsets van 5 delen en een nog strakkere stok !
            Marnik

            Reageer

            • woops
              Frequent aanwezig
              • 07-09-2006
              • 201
              • Begijnendijk

              #7
              hmmm die X30 die ik gekocht heb kostte maar 500 euro hoor.
              maar zoals ik al zei, zou ik die X40 gekocht hebben als ik het budget had.

              Reageer

              • drennanboy
                Drennan forever
                • 11-02-2007
                • 93
                • Puurs

                #8
                En voor op de vijver een X20 met as40 topsets , prachtstok
                3 x clubkampioen
                5 x koning

                Reageer

                • colshim
                  *************
                  • 10-02-2008
                  • 231
                  • VL.

                  #9
                  500 euro voor de X30 Is een zéééér intersante prijs , vrienden van me hebben ongeveer dezelfde tijd (Mei ) als ik ook de X30 gekocht en hebben toern nog 630 betaald !!
                  Zelf heb ik 470 betaald voor de X20 maar heb er dan wel nog het extra deel bij om te cuppen zodat die cupkit evenlang is als de andere topsettten (cupset 3 delen =topset 4 delen ).
                  Wel is het zo dat de ganse X-reeks sedert dat ze uitkwam konstant in prijs zakt !?! Van een meevaller gesproken
                  Volg zoveel mogellijk het stokken gamma van colmic op de voet , om m'n stokken zo veel mogellijk up to date houden
                  (vis zelden langer dan 3 jaar met dezelde stok ) , en toen ik voor het eerst informeerde voor de X40 was dit nog boven de 1000 euro nu nog' slechts ' 695 !
                  Laat me ook eens weten waar je die x30 gekocht hebt als het niet te ver is rijd ik mss ook ff tot daar !
                  mvg
                  Marnik

                  Reageer

                  • drennanboy
                    Drennan forever
                    • 11-02-2007
                    • 93
                    • Puurs

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door colshim
                    Zelf heb ik 470 betaald voor de X20 maar heb er dan wel nog het extra deel bij om te cuppen zodat die cupkit evenlang is als de andere topsettten (cupset 3 delen =topset 4 delen ).
                    Hier 450€ in pakketvorm foedraal ,stok , 2 x as40 topsets , cupkit en extension , alles in plastic beschermkokers
                    3 x clubkampioen
                    5 x koning

                    Reageer

                    • Matthee
                      Newbie
                      • 07-12-2005
                      • 8
                      • Retie

                      #11
                      ik heb drie weken geleden nog een tweede pakket gekocht van de x20 met 2topsets en cupkit voor slechts 299 euro vorig jaar betaalde je 295 voor de stok alleen en 550 voor een pakket hier in belgie

                      Reageer

                      • RoyvH
                        Met enige kennis...
                        • 20-07-2007
                        • 337
                        • Deurne

                        #12
                        kuijper ittervoort heeft x30 en x40 zowel losse hengel als pack in de aanbieding voor zeer weinig
                        koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

                        Reageer

                        • colshim
                          *************
                          • 10-02-2008
                          • 231
                          • VL.

                          #13
                          Wat is zeer weinig ??

                          Reageer

                          • esperto
                            Sportvisser
                            • 16-09-2006
                            • 654
                            • Oostkamp (Brugge)

                            #14
                            €695 voor de x40 met kits 5delen (1x hm 80, 2maal hm60), kokers, foudraal, 3 toppen en cupkit (11,5m)
                            €495 voor de x30 met 3kits 5delen HM60

                            Reageer

                            • woops
                              Frequent aanwezig
                              • 07-09-2006
                              • 201
                              • Begijnendijk

                              #15
                              inderdaad, dat zijn de prijzen die gehanteerd werden.
                              Maar ik heb de mijne bij Lemmens in Diest gekocht. En heb voor die prijs ook een elastiek in alle toppen laten steken.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎