vismaat gezocht

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • visseninpolen
    Met enige kennis...
    • 01-01-2005
    • 301
    • wichmond

    vismaat gezocht

    Hoi Mensen,

    Ik begin weer meer en meer te vissen, zo ook de wedstrijden. Ik zie tegenwoordig steeds meer koppelwedstrijden staan. Nu heb ik zat vismaten, maar die acht ik niet geschikt om met mij wat koppelwedstrijden te vissen (de een vist op karper, de ander op witvis, maar die gooit in en wacht tot.... weinig werken, weer anderen kunnen niet feederen etc)

    Nu vroeg ik me af, of iemand in de buurt van zutphen het ziet zitten, om eens kennis te maken en/of ook nog eens te koppelen (vissen dus...)
    Ik werk zelf onregelmatig, dus het is niet dat het elke week moet. Het mag dus ook als het gewoon zo gelegen komt, geen verplichting. Laat me maar weten, als je het eens wil proberen.

    Nog even over mezelf, ben 35, beschik over een auto, heb vaste stok 13 meter, 2 feeders, 1 match, 1 bolo en wil nog wat uitbreiden. Mijn auto is klein, ik weet nog niet of ik voor twee man spullen mee kan nemen, het is maar een Atos-je. Dus hoogst waarschijnlijk, moet je zelf ook over vervoer beschikken. Ik ben gezellig, maar ook serieus tijdens wedstrijden, ben leer-baar/zaam etc etc

    ik wacht....
    ryby ryby ryby i duzo ryb
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎