zitkist JVS access box

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jodoti
    Vrije witvisser
    • 03-02-2007
    • 207
    • Tilburg

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door cverhoeven
    Zullen we het hier maar bij laten ?

    Ik geef u allemaal gelijk..... het wordt tijd dat ze vissen Olympisch maken..... sport zorgt voor verbroedering.....
    Clemens, daar ben ik het helemaal mee eens.

    Ben overigens al een tijd bij NOS sport aan het lobbyen, om volgend jaar verslag te gaan doen van de WK zoetwatervissen.

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
      Nee hoor, ik werk niet bij Vlemmix.
      Ik ben geen JVS en wordt helaas ook niet gesponsored.
      Ik ben zelfstandig ondernemer (in ruste) en praat alleen bij vol verstand.
      Wat betreft die klant met zijn Rive kist, dat is toch echt waar.
      Maar goed, jij laat je toch niet overtuigen en spreekt alleen uit vooroordelen.
      Is natuurlijk ook jou goed recht.

      Alleen als je je gelijk niet krijgt, denk je dat je met grof worden de discussie kan winnen.
      Ik hoef geen discussie te winnen, daar kan ik boven staan.

      oh oh oh wat een wijze woorden .

      wat nou grof worden ,ik hoef geen discussie te winnen waar heb je nou over man.

      vooroordelen ja hoor natuurlijk,nou vis jij natuurlijk 5 dagen in de week en ik nooit dus dan weet je nergens van.

      waar staat geschreven in de wet dat je niet mag zeggen dat je een merk en ku t merk vind.

      ik ben shimano liefhebber en daarmee bedoel ik niet alles de goedkope molens vind ik ook niks en de duurste vind ik ook onzin ,mag ik dat niet zeggen.

      vlemmix en raven heb ik heel slechte ervaring mee met hun spullen, de service de levering, nakomen van beloftes, en het personeel.

      en ik las natuurlijk gelijk dat ik de enige in nederland ben die dat vind.

      als er hier al zoveel klachten zijn ,zou er dan misschien iets van een klein beetje waarheid in kunnen zitten.

      ik kom ook in een perfecte hengelsport zaak hier in de buurt ,altijd een bakkie overal korting op ,alles snel besteld altijd alles geleverd.

      maar dat is niet voor iedereen zo,anderen vinden hem een l ul van een vent een flessentrekker met een beperkte voorraad en krijgen geen koffie.

      en verders probeer ik alleen maar te zorgen dat is dacht ik ook een beetje de functie van een forum (mekaar helpen)dat mensen van zakgeld soms niet troep gaan kopen wat zo weer kapot is.

      en of die troep nou van jvs of x2 of fish4ever of weet ik veel wat voor koreaanse troep is maakt mij niet uit.

      maar ik zal er niet meer op reageren als men vraagt of iets wel of niet goed is maar ze naar jou verwijzen.

      Reageer

      • janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
        Ik wil hier nog iets aan toevoegen.
        35 jaar geleden was ik (ook) kraanmachinist. een edel beroep.
        Ben later voor mezelf begonnen in de muziekbranche.
        Heb na een 10 tal jaren naast detailhandel ook de groothandel opgezet.
        Werd toen ook gevraagd de Europa distributie op te gaan zetten van een nieuw merk.
        Uiteindelijk was ik de laatste 5 jaar CEO van deze multinationale onderneming met vestigingen in Californie, Florida, Duitsland, Australie en Nederland natuurlijk.
        Dus dat ik nu met mijn 56 jaar mag rusten, heb ik wel verdiend, (zegt men)

        Dit alles heeft natuurlijk niks meer te maken met de originele posting, maar de opmerking was over verstand.
        Vandaar dat ik dit even kwijt wilde
        rusten o.k rustig aan ook goed ,maar de discussie ga je toch niet uit de weg hoop ik.
        Groeten van Jan de visser

        Reageer

        • cverhoeven
          Match visser
          • 30-07-2008
          • 339
          • Oisterwijk

          #64
          Adem innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...... adem uitttttttttttt hou vastttttttttt hou vastttttttttt en opnieuw
          To match or not to match thats the question

          Reageer

          • brielsemaasliefhebber
            vis gek
            • 06-06-2006
            • 1231
            • Brielle

            #65
            hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha


            hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha







            Het is zoals het is mannen,de een vind het goed de ander vind het troep.




            He dat rijmt,leuk he.





            Maar JODOTI de spui is niet de enige hier op het forum die zo zijn mening over jvs geeft.En als jij er niet tegen kan moet je er niet meer op reageren .





            hahahahahahahahahahahahahahahahaha




            mooi hoor
            Aangepast door brielsemaasliefhebber; 08-08-2008, 16:43. Reden: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
            GROETEN VAN EEN VIS GEK

            Reageer

            • jodoti
              Vrije witvisser
              • 03-02-2007
              • 207
              • Tilburg

              #66
              Iedereen heeft zijn zegje gedaan.
              Ik teken de vrede, om dit forum informatief en gezellig te houden.

              Tot een volgende keer, wanneer het een onderwerp betreft waar we met z´n allen iets van kunnen opsteken.

              Gr.

              Jodoti

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                Iedereen heeft zijn zegje gedaan.
                Ik teken de vrede, om dit forum informatief en gezellig te houden.

                Tot een volgende keer, wanneer het een onderwerp betreft waar we met z´n allen iets van kunnen opsteken.

                Gr.

                Jodoti
                oke jodoti ik ook al was er geen oorlog toch

                Reageer

                • janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

                  #68
                  Ik kan het niet verzinnen maar een onderwerp waar we met z'n alle lekker over kunnen discuseren daar zit ik ook op te wachten.maar ik blijf er wel over nadenken,wie weet schiet mij wat te binnen.
                  Groeten van Jan de visser

                  Reageer

                  • Ivo-69
                    Noob
                    • 12-04-2008
                    • 166
                    • Zuidland

                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door janb
                    Ik kan het niet verzinnen maar een onderwerp waar we met z'n alle lekker over kunnen discuseren daar zit ik ook op te wachten.maar ik blijf er wel over nadenken,wie weet schiet mij wat te binnen.
                    Met wat en een pafke derbij dan gaan ze gearmd naar het vissen, ben alleen bang dat er van vissen weinig terecht komt

                    Toch nog even terug ontopic, En dan niet specifiek over jvs, maar een sportvisser jong of oud kan slechts matriaal kopen wat binnen zijn budget ligt, en dan kunnen jullie nog zovaak vertellen wat de merken zijn die top zijn, maar past die top in dat budget? Ja word er gezegd, even doorsparen, dat is dus pure onzindan heb je gespaard voor een v/d Willik feeder, hoelang moet je dan nog sparen voor een passende molen? Terwijl diegeen mischien net modaal verdient.
                    En dat is iets waar hier niet bij stilgestaan wordt, te gemakkelijk smijt men met dure merken.
                    Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

                    Reageer

                    • spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

                      #70
                      ja als je het niet kunt betalen maakt het dat wel veel makkelijker.

                      ik heb het nooit over dure merken alleen over goede merken.

                      is een feeder duur als je er 20 jaar mee kunt vissen.

                      of is hij goedkoop als er na 2 jaar iets aan mankeert en ze kunnen je niet meer helpen.

                      zo geld dat voor veel spullen ,los van welk merk dan ook ,ik zoek vooral merken die duurzaam zijn en dan ook nog een goede service geven.

                      je kunt b.v een shimano beastmaster kopen voor 100 euro of een 4+5 van vlemmix van 135 euro

                      ja dan weet ik het wel ,heeft dus niks met dure merken te maken.

                      je leest hier wel vaak zat dat iemand een goedkoop product koopt wat een sof blijkt te zijn ,en als ze je dan niet helpen ,ja dan was je lekker goedkoop uit.

                      koop dan de betere merken gebruikt van marktplaats dat lijkt me sowiezo beter als je gaat beginnen.

                      Reageer

                      • Deemes
                        Met enige kennis...
                        • 06-09-2005
                        • 335
                        • Retie

                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door janb
                        Ik kan het niet verzinnen maar een onderwerp waar we met z'n alle lekker over kunnen discuseren daar zit ik ook op te wachten.maar ik blijf er wel over nadenken,wie weet schiet mij wat te binnen.
                        Euhhhhhhhhhhhhhh......................... Anja Groot ????????????????????????

                        DeeMeS
                        \'k Pak \'m \'beet\'!

                        Reageer

                        • nanoe
                          Frequent aanwezig
                          • 07-08-2007
                          • 192
                          • Amsterdam/Gorinchem.

                          #72
                          Deemes is dat deen discussie waardig??? [I]k vind haar prima prestaties leveren tijdens viswedstrijden maar dat is dan ook het enige hoor.
                          Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen

                          Reageer

                          • Noel Gulpen
                            Rutsekletser
                            • 11-10-2007
                            • 450
                            • Nieuwkuijk

                            #73
                            Hahahah Deemes...... Als jij iets schrijft gaat het alleen maar over anja.. heb je die poster met handtekening nog niet gekregen van Jacob?

                            Denk dat je je bij de nieuwe uitgave van het visblad volgende maand weer een paar minuten kunt opsluiten... (sorry Anja) ze zal er zeker weer in staan.
                            Noel Gulpen

                            Reageer

                            • Deemes
                              Met enige kennis...
                              • 06-09-2005
                              • 335
                              • Retie

                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Noel Gulpen
                              Hahahah Deemes...... Als jij iets schrijft gaat het alleen maar over anja.. heb je die poster met handtekening nog niet gekregen van Jacob?

                              Denk dat je je bij de nieuwe uitgave van het visblad volgende maand weer een paar minuten kunt opsluiten... (sorry Anja) ze zal er zeker weer in staan.
                              Mja, ..............ik mag ze wel die meid, vooral om....................... , maar zeker ook om haar viskwaliteiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              ;-) Deemes
                              \'k Pak \'m \'beet\'!

                              Reageer

                              • PAS123
                                Komt net kijken
                                • 06-02-2007
                                • 55
                                • hasselt (belgie)

                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                                Het is altijd zo dat de zaken die de nek uitsteken, ( door eigen productie, eigen merken, artikelen goedkoop aanbieden voor ieder wat wils) worden bekritiseerd.
                                Ga toch lekker naar dat winkeltje in het dorp waar ze ook 10 vaste stokken in het schap hebben liggen.
                                Laat je daar gewoon lekker financieel in de zak zijken. Elke leverancier is afhankelijk van toeleveranciers.
                                En ik denk dat de grote merken liever aan Raven/Vlemmix leveren dan aan die heikneuter in het dorp.
                                Deze Raven/Vlemmaix kunnen tenminste hun rekeningen betalen.
                                Werd laats getipt om eens te gaan kijken bij de grootste gespeciliaseerde hengelsportzaak in Limburg voor witvis. (ittervoort) Stond na 10 minuten alweer buiten omdat het aanbod minimaal was, Bij het minimale aanbod vaste stokken een kaartje hing "Niet aankomen" Een bakje hadden staan met feederkorfjes van wel 20 stuks. Nee ik blijf wekelijks 3x bij Vlemmix in Tilburg komen, omdat: de service prima is, ik als klant serieus word genomen, een ruim assortiment te bieden hebben, en gewoon een geweldige megastore is.

                                Nou jullie weer.
                                hmmmmmmmmmm hier heb ik toch dik mijn twijfels over zulle!!!!!
                                ben ok al bij beide gekomen en in ittervoort mag je indd niet aan de hengels komen zonder bijstand.
                                MAAAAAAAAAAAAAAR de mensen aldaar zullen zodra je er achter vraagt heel zeker alles in het werk stellen om je de beste uitleg te geven.
                                hun stock is groter dan je in de winkel ziet staan(klein winkeltje) maar iedereen heeft een mond zekers??

                                bij vlemmix daarentegen stond er ma paar stokken uitgestald. de betere merken lagen er niet of weinig en dan nog op een hoopje in een rek,na een uur gewacht te hebben om wat uitleg en paar x gevraagd te hebben of er iemand uitleg kon geven heb ik het maar opgegeven.
                                in de cataloog van vlemmix ziet alles er ook wel goed uit tot jein de winkel komt

                                maar zoals gezegd als echte wedstrijdvissers ga je bij vlemmix niet echt veel voor jouw behoefte vinden maar als recreatief visser kan je daar volgens mij tegen een mooi prijsje toch je ding halen.


                                even dit niemand verplicht ja om jvs of andere te kopen (gelukkig maar)



                                grtz
                                pascal

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎