nylon

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janblunt
    Newbie
    • 24-06-2008
    • 15
    • arnhem

    nylon

    Wat is goed nylondraad voor op mijn karpermolen. Ik heb nu PB products (python HS .030 MM0. Dit is dramatisch draad want het krult steeds op
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    Shimano Technium is een erg fijne draad. Is wel wat dikker dan aangegeven. Ik zou er 30/00 op zetten.
    Carpe Diem

    Reageer

    • Machinehead
      Zeelt en Karper visser
      • 07-07-2007
      • 146
      • Houten

      #3
      Dat shimano technium heeft wel een kleine nadeeltjes, het is donker van kleur, en aardig stug. verder is het wel een zeer goeie lijn.

      Reageer

      • RemcoR
        Newbie
        • 13-07-2008
        • 12
        • Leiden

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door janblunt
        Wat is goed nylondraad voor op mijn karpermolen. Ik heb nu PB products (python HS .030 MM0. Dit is dramatisch draad want het krult steeds op
        Het krullen van je lijn is erg vervelend. Ben je er zeker van dat de dikte van je nylonlijn geschikt is voor je molen? Wat betreft de keuze van een lijn kan ik je niets adviseren. Zoveel ervaringen met de verschillende lijnen heb ik niet.

        Reageer

        • janblunt
          Newbie
          • 24-06-2008
          • 15
          • arnhem

          #5
          de dikte van de draad is geschikt voor mijn molens, zou het niet kunnen dat de hengelsport winkel het draad verkeerd om op mijn molens heeft gespoeld?

          Reageer

          • Ivo-69
            Noob
            • 12-04-2008
            • 166
            • Zuidland

            #6
            De meest gemaakte fout bij het drillen van vis, is dat men de molen draait terwijl de vis lijn neemt, dit is tevens de oorzaak dat lijn gaat krullen.
            Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎