Visvakantie in Tsjechië

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Valcon
    Newbie
    • 10-08-2008
    • 6
    • Wormer

    Visvakantie in Tsjechië

    Hoi, kan iemand mij wat informatie geven over een visvakantie in Tsjechië. Ik wil volgend jaar met mijn gezin naar Tsjechië en wil daar naar het lipnomeer,weet iemand een goede camping etc. Hoor het graag.

    gr John
  • cverhoeven
    Match visser
    • 30-07-2008
    • 339
    • Oisterwijk

    #2
    Naast het landal park (marina lipno) ligt een leuke camping.

    De camping ligt aan het meer en je kunt er goed vissen op karper ,brasem, voorn en snoek. Er zitten veel vissers op de camping en het is toegestaan om een kampvuur te maken. Houd er wel rekening mee dat de vergunningen voor een weekje vissen erg duur zijn (100 euro geloof ik en 30 euro voor een dag). De vergunning is te verkrijgen in het plaatsje Frymburk op 5 km afstand, er is daar in het centrum een viswinkeltje.

    De omgeving is prachtig en de stadjes (Krumov en Bodejevic) zijn zeker de moeite waard om naartoe te gaan. Uiteten met 4 personen doe je daar nog voor maximaal 40 euro inclusief drinken. Ga dan wel uiteten in een dorpje en niet op de camping of bij Landal, daar kennen ze de Nederlandse prijzen wel. Biertje van een halve liter kost op een terras € 1,15.

    Ik ben vorige maand nog op het Landal park geweest gedurende 2 weken, dus als je meer wilt weten .... vraag maar raak.

    Grtz

    Clemens
    To match or not to match thats the question

    Reageer

    • Valcon
      Newbie
      • 10-08-2008
      • 6
      • Wormer

      #3
      Weet je ook de naam van deze camping.

      John

      Reageer

      • cverhoeven
        Match visser
        • 30-07-2008
        • 339
        • Oisterwijk

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Valcon
        Weet je ook de naam van deze camping.

        John

        Camping Lipno Modrin



        Op vakantie naar camping Lipno Modrin in Lipno nad Vltavou, Tsjechie? Zorgeloos online boeken ✔ Laagste prijsgarantie ✔ Voordelig ✔ Miljoenen reviews



        Of wat denk je van de volgende camping, nederlandse eigenaren.

        Aangepast door cverhoeven; 10-08-2008, 11:54.
        To match or not to match thats the question

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎